Zeezout gebleekt (met chloor) of niet?

Evita-

New member
Gisteren stond ik bij ekoplaza in de schappen te kijken voor zeezout. Het probleem was dat ik niet wist hoe ik kan bepalen of het gebleekt is of niet. Dus als iemand mij dat uit zou willen leggen, dan ben ik erg blij. Andere tips om te bepalen of het zeezout goed is zijn ook welkom natuurlijk.

Bedankt,

Evita

 
Keltisch zeezout is nooit gebleekt. Kijk eens op www.keltischzeezout.com Daar staan ook de verkooppunten. Het zout is niet wit, maar wat grijzig en nat ipv droog.

 
Ik zag volgensmij geen keltisch zeezout wel een natte en grijzige zeezout, is dat dan ook goed? Om nu weer iets online te gaan bestellen en verzendkosten te betalen vind ik ook zo wat. Daarnaast vraag ik me af wat er zo bijzonder is aan keltische zeezout tov andere zeezouten. Elk primitief volk had toch zijn eigen zouten zou je denken?

Bedankt in elk geval Alexandra!

 
op www.gekruid.be heb je kelt.zeezout in de aanbieding, ik meen 5 kg voor nog geen 13 euro.

Verder kokosmeel, ongezwavelde rozijnen en allerlei kruiden enz.

er is ook kokosolie, volgens mij amanprana, maar dennis had ook al een leuke aanbieding via de tuinen o.i.d. zag ik.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.628
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan