Ik ben wel weer zuivel gaan gebruiken. Omdat dat nu wel goed voelt. Ik merk dat, het feit dat ik er eerder zo slecht op reageerde vaak te maken had met het feit dat ik soms alleen maar zuivel nam te weinig erdoor. Dus, dan niet goed voor mijn darmen. Ik maak nu gebruik van bijenpollen/zure appels en wat boekweitvlokken door de yoghurtsmoothie en merk dat dat al veel beter gaat.
Een gemiddelde maaltijd bij mij is nu
Omelet van 2 eieren gebakken in roomboter met kaas met b.v. courgette
Een bakje witte basmatirijst met roomboter en geraspte 48+ kaas
Een yoghurt smoothie gemaakt van volle yoghurt, 2 rauwe eigelen, beetje creme fraiche, fruit (ananas/jam/zure appel/citroen) en bijenpollen en wat boekweitvlokken
Geen gistvlokken, ik weet niet precies wat dat doet, misschien nog een idee om aan te schaffen
Ja ik weet dat de bottenbouillon ontbreekt dus toch te weinig voedingsstoffen zo.
Ik had de schenkel, mergpijp en ossenstaart opgezet, alleen, het voelde niet zo als mijn ding, het rook niet zo heel erg lekker, ja ik weet dat dat altijd zo is, dat je die lucht vd beenderen ruikt. En dat er nog kruiden bij moeten....maar toch. Ik weet niet. Ik wil dit niet eten.
Dus.. nu bouillon van kippenkarkas gekocht van de slager, in een bakje, is daar ook getrokken, moet wel water bij. Ik ga dat maar proberen morgen.
VerVerder neem ik nu 1/2 theelepel magnesium citraat van Now elke morgen.