X22 Report

Bizar dit: ik krijg dit filmpje op youtube onder mijn aandacht. Ik luister naar de muziek en het leek opeens zo op de tune van X22 report. Ik heb een goed gehoor blijkbaar en opeens verder in het filmpje hoorde ik het echt. Vanaf 2:10 hoor je hem en een treffend filmpje. Hunters!!



En dan nu de vraag: luistert youtube mee als ik x22 luister?
 
Bizar dit: ik krijg dit filmpje op youtube onder mijn aandacht. Ik luister naar de muziek en het leek opeens zo op de tune van X22 report. Ik heb een goed gehoor blijkbaar en opeens verder in het filmpje hoorde ik het echt. Vanaf 2:10 hoor je hem en een treffend filmpje. Hunters!!



En dan nu de vraag: luistert youtube mee als ik x22 luister?

Heb dat nummer wel vaker gehoord onder bepaalde filmpjes😉
 
2 x X22 Report:



Mike
 
2 x X22 Report:



Complete validatie in de laatste 6 minuten van episode b van wat ik gisteren schreef over de timing die is overgelaten aan Trump. Niet de eerste keer dat dit gebeurt. Dave en ik interpreteren de Q-posts op dezelfde manier. Soms ben ik hem voor (zoals nu), soms hij mij.

Mike
 
Deze maar even hier omdat Dave het er ook over had:

Verleidde Bill Barr het nepnieuws tot het verbreken van hun stilzwijgen over 2000 Mules?

Veel mensen denken dat Barr’s onenigheid met Trump slechts optisch is en zijn getuigenis heeft in de afgelopen 24 uur behoorlijk wat aandacht voor de film opgeleverd.

Het is maar een gedachte…
https://t.me/Patri0tsareinContr0l/2351

Opmerking Paul: Bill Barr liet gisteren of eergisteren tijdens de januari 6 verhoren weten dat hij geen enkele aanwijzing heeft kunnen vinden voor de bewering dat de 2020 presidentsverkiezing frauduleus is verlopen. Grinnikend liet hij weten dat zelfs 2000 Mules geen enkel bewijs daarvoor leverde. Iedereen die de film gezien heeft, die weet wel beter, dus is Barr werkelijk zo dom om het niet te zien? Welnee. Het klinkt heel aannemelijk dat de onenigheid tussen hem en Trump bedoeld is om de nepnieuwsmedia in de val te laten lopen en ze daardoor juist wel over bepaalde zaken gaan rapporteren.

En ook al doen ze dat op negatieve wijze, ze noemen daarbij wel de titel van de film 2000 Mules. Vergeet niet dat veel Amerikanen die alleen het nepnieuws volgen, nooit hadden gehoord van 2000 Mules, dat hebben de nepnieuwsmedia altijd verzwegen, bang dat mensen er naar zouden kijken en zouden gaan inzien dat er wel degelijk verkiezingsfraude was en niet zo’n klein beetje ook, en dat de ‘Grote Leugen’ van Trump (zoals zijn tegenstanders en het nepnieuws het noemen) in feite de ‘Grote Waarheid’ is.

Feit is, dat Nadat Barr zijn mening over 2000 Mules had laten horen, de nepnieuwsmedia er bovenop sprongen en in hun haat voor Trump brachten ze groot het nieuws dat 2000 Mules geen bewijs voor fraude laat zien en dat Barr dat hoogstpersoonlijk had laten weten. Het gevolg zal beslist zijn dat heel veel mensen die nog niet van de film hadden gehoord, daar nu wel eens met eigen ogen naar willen kijken en prompt wakker schrikken.

Zou dat wat Barr doet, met opzet gedaan worden? Is Bill Barr geen verrader, maar speelt hij het spel mee en neemt hij de boosheid daarover voor lief omdat wat hij doet nodig is voor het grotere geheel? Is het ook daarom dat Trump hem telkens voor verrader uitmaakt omdat Barr juist daardoor wordt gezien als onafhankelijk van Trump en dus door het nepnieuws op handen wordt gedragen?
1655299791753.png
 
2 x X22 Report - [ZE] sturen aan op een burgeroorlog, maar GAAT NIET GEBEUREN!



Mike
 
2 x X22 Report - juli en augustus worden ZEER HETE maanden!



Mike
 
2 x X22 Report - juli en augustus worden ZEER HETE maanden!



Mike

Niet te heet hoop ik, want dan gaan de koeien dood. :eek:
 
Ze hebben weer een kindsoldaatje gevonden om rampspoed te verkondigen. Uiteraard weer een MEISJE, want subjectieve realiteit en acteertalent zijn vrouwelijke eigenschappen.

Mike
 
Lieten Trump en Barr het 6 januari niet-geselecteerde comité in de val lopen? Hoe onthul je het allemaal?

De korte video (5 minuten) die onder deze post staat en die ik uit het X22 Report van gisteren heb geknipt, vertelt het verhaal wat ik hieronder in mijn eigen woorden weergeef, maar Dave verschaft in zijn videoverslag een wat uitgebreider verhaal.

In het kort:
Trump heeft in de allerlaatste dagen van zijn presidentschap een aantal uitvoeringsbesluiten getekend, waaronder zeer waarschijnlijk ook het besluit dat, zodra Biden als frauduleus gekozen president geïnaugureerd zal worden, er devolutie in werking zal treden, dus met dat besluit wordt in het geheim de bestuurlijke macht van de VS voortgezet door het leger en heeft Biden weinig zeggenschap, behalve om de zaak te verklooien en daardoor de burgers wakker te maken voor de Deep-State-Corruptie die al vele tientallen jaren wereldwijd voortwoekert.

Wat Trump en zijn team (Bill Barr en Mike Pence) ook deden, was op 1 januari 2021 een bepaalde wet aanpassen, die wet werd zodanig in rode tekst aangepast dat in het geval 1 partij, democraten of republikeinen, met belastinggeld zendtijd bij de omroepen kopen om uitsluitend hun eigen eenzijdige verhaal naar buiten te brengen - zoals nu het geval is met het door de democraten opgezette comité waarbij zij de zogenaamde inval in het capitool op 6 januari 2021 onderzoeken - de tegenpartij, in dit geval Trump’s republikeinse partij, dezelfde hoeveelheid zendtijd op al die nieuwszenders ter beschikking moet krijgen om hun kant van het verhaal te vertellen.

Dit is een schitterende zet van Trump geweest omdat Trump en zijn team natuurlijk het plan van de Deep-State-Democraten heel goed kenden en ze wisten dat dit zou gaan gebeuren, de heksenjacht op Trump waarbij zij hem de schuld van de door hen geplande inval in het capitool willen geven. En nu heeft de republikeinse partij volgens die aangepaste wet recht op dezelfde hoeveelheid zendtijd, die zij naar eigen inzicht kunnen vullen. De democraten wisten hier niets van, net zomin ze ook maar iets weten over welke wetten er nog meer zijn aangepast en welke uitvoeringsbesluiten Trump nog meer heeft getekend, en dat maakt ze radeloos en daarom willen ze definitief van Trump af.

MAAR… Wat denk je dat Trump heeft klaarliggen om tijdens zijn uitzendingen bekend te maken…

Gerechtigheid komt eraan, niets kan stoppen wat eraan komt, niets! En geven ze hem die tijd niet, dan heeft dat gerede consequenties voor de nepnieuwsmedia, ze zijn het namelijk volgens de wet verplicht.

Onder de video post ik een paar vertaalde berichten die in deze video getoond worden.


1655479400239.png
1655479432884.png

1655479464282.png

1655479484538.png

1655479515150.png
 
2 x X22 Report - Dave voorspelt net als ik de storm nog deze zomer!



Mike
 
Sorry, was vanochtend al vroeg uit de veren en nog geen tijd gehad om hier te posten. Hier via Rumble met 2803a erbij:



Mike
 
2 x X22 Report - Oekraine = KEYSTONE:



Mike
 
2 x X22 Report - equal time voor Trump = communication blackout?



Mike
 
2 x X22 Report - de Deep State probeert WO3 uit te lokken in de exclave Kaliningrad, tussen Polen en Litouwen, d.m.v. een treinblokkade (scare event necessary):



Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.750
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan