X22 Report

En weer even een gedeelte door Paul vertaald:

Ep. 2648b – Trump Bevestigt Dat Hij De Spreekbuis (wat nu de nep nieuws media nog zijn. Vert.) Terug Zal Geven Aan ‘Wij Het Volk’.

X22 Report 9 december 2021

Vertaling van 17:33 tot 22:46 door Paul Harmans

…en we kunnen zien dat alles wat ze (de Deep State) momenteel doen, wat ze trachten te verbergen, dat mislukt en speciaal met Ghislaine Maxwell. Alles wat ze trachten te doen mislukt. Wat heel interessant is, is dat je kunt zien dat ze in paniek zijn. Alweer, Ghislain Maxwell’s rechtszaak is verborgen voor Wij Het Volk. Waarom? Omdat er wellicht namen naar buiten komen gedurende de rechtszaak? Willen ze niet dat mensen horen wat er werkelijk gaande is met deze seks-sekte waarmee ze bepaalde politici chanteren, over bepaalde Hollywood figuren die erbij betrokken zijn, koninklijken die erbij betrokken zijn en wellicht ook figuren in het vaticaan? Dat ze niet willen dat mensen dat horen? Jazeker, dat is waarom ze dat allemaal verbergen, hetzelfde met Jussie Smollett, maar we zien dat ze in paniek zijn.

TheStormHasArrived17 postte dit op Telegram, het zijn Joe Scarborough en Mika Brzezinski (van nep nieuws MSNBC. Vert.) die iedereen vertellen dat zij wel zullen uitmaken wat belangrijk is en wat niet belangrijk is en welke dingen bedrog zijn en welke echt. Dit is wat zij zeiden: (https://t.me/TheStormHasArrived17/6846), MSNBC: “Het magazine (The Atlantic) wijdt zich aan de werkelijke bedreigingen die Amerika onder ogen moet zien, maar misschien is er geen kwestie meer belangrijk dan het samenzweringsdenken dat ertoe heeft geleid dat normaal weldenkende Amerikanen, oplettend zijn gemaakt op een kinder-sekshandel epidemie die EENVOUDIGWEG NIET BESTAAT.”

(TheStormHasArrived17 reageerde hierop met: ‘Probeer je me nu voor de gek te houden? Kinder-sekshandel is geen echt probleem? Zij besteden 10 minuten aan het trachten af te kraken van het probleem als zijnde een wervingsinstrument van de ‘QAnon’ sekte? Waarom zouden zij trachten een dergelijke rechtszaak met goede bedoelingen af te kraken?

Deze mensen zijn ziek.’ )

Dus ze trachten ons ervan te overtuigen dat deze hele kinder-sekshandel kwestie gewoon niet bestaat? Het zou één van die mythes zijn waarin iedereen gelooft? Bijna net zoals met de rellen in 2020, dat was ook een mythe. Is het niet komisch dat al die mensen die deel uitmaken van het misdaadsyndicaat, ons blijven vertellen dat wat wij met onze eigen ogen zien en wat er gaande is, dat je daar niet naar moet kijken. Denken zij nu echt dat wij zo dom zijn? Dat wij deze idioten gaan geloven die ons vertellen er niet naar te kijken, dat het niet werkelijk gebeurt?

Denk aan Jerry Nadler (democratische politicus. Vert.) toen de rellen plaatsvonden en hij zei dat het een volslagen mythe was, dat het niet plaatsvond. En het nep nieuws erbij was en zeiden dat het voornamelijk vredelievende protesten waren, maar alles wat wij zagen waren branden achter hen, mensen die rondrenden en ramen ingooiden en winkels plunderden. En zij trachtten ons ervan te overtuigen dat dit niet gebeurde!

Net zoals ze ons ervan trachten te overtuigen dat: ‘Hé, alles dat je ziet rondom de Epstein/Maxwell rechtszaak heeft te maken met Trump.’ In feite is het het tegenovergestelde, want wat doen ze? Ze schuiven alles op Trump af omdat het iets is dat zijzelf deden. Denk eraan, Bill Clinton vloog 26 maal met de Lolita Express en andere vliegtuigen. Hoeveel keer? 26 keer! (Er zijn aanwijzingen dat het er nog veel meer waren. Vert.) En vloog naar 26 verschillende locaties. Denk daar eens over na, het is ongelooflijk.

‘MaxwellTrialTracker’ zijn de mensen die de rechtszaak van Maxwell volgen en hun twitteraccount was verwijderd, daarna plaatsten ze een tweede account en dat werd ook verwijderd en nu zitten ze op weer een ander twitteraccount, ze blijven doorgaan en doorgaan. Zij posten dit: ‘Toen de FBI de harde schijven en de Cd’s (met opgeslagen foto’s), in beslag nam (nadat Epstein in juli 2019 was gearresteerd. Vert.) bleken die reeds FBI bewijsetiketten opgeplakt te hebben, wat erop duidt dat de FBI en de politie deze items al eens in hun bezit hebben gehad (vermoedelijk toen Epstein in 2008 een rechtszaak aan zijn broek kreeg. Vert.), het hebben bekeken en het toen weer aan Epstein hebben teruggegeven.’

Mmm, dat is zeer interessant.

En dan hebben we 'JuliansRum' en hij keek naar bepaalde foto’s van Ghislain Maxwell (https://t.me/juliansrumchannel/525) die nu gepresenteerd worden en het viel hem op dat achter Ghislain Maxwell de keystone (sluitsteen van een boog. Vert.) is te zien (https://t.me/juliansrumchannel/524), een spiegel met de vorm van een keystone. En bedenk je, in de (Q) berichten heeft de keystone meerdere betekenissen, er is niet slechts 1 betekenis.

En 'StableJohn' plaatste dit: '#Qanon Verscholen in het volle zicht, symbolisme zal hun ondergang zijn. Weer een ‘Keystone’ van Epstein’s eiland’. En Julian refereerde aan (Q) post 3452 (https://qagg.news/?q=##3452) van 18 juli 2019 en die zegt: ‘Onderzoek nader.’ Dus ging hij naar (Q) post 4566 (https://qagg.news/?q=##4566) en die zegt: ‘Argument, Maxwell’s naam is niet bekend genoeg om een massa ontwaken te triggeren.’ Daaronder staat: ‘DE ENE LEIDT NAAR DE ANDER, NAAR DE ANDER, NAAR DE ANDER. DE ENE LEIDT NAAR VELEN.’ Dan zegt een andere (Q) post (https://qagg.news/?q=##262): ‘De ene verbind je met een ander.’ En: ‘Vind de KEYSTONE. Wat houdt alles bij elkaar?’ Hij (JuliansRum) zegt, ‘ik zal het je vertellen: Maxwell is de keystone. Keystone: als Amerika ten onder gaat, gaat de wereld ten onder. Keystone: als Maxwell ten onder gaat, gaat de sekte ten onder.’ Dan gaat hij naar (Q) post 4565 (https://qagg.news/?q=##4565) en die zegt: ‘Mogelijk was Epstein een puppet [niet de hoofdpersoon(en) van belang]? Gefinancierd door wie of wat [buitenlandse] entiteiten?’

Ik geloof dat Maxwell in feite degene was die alles dirigeerde en dat Epstein de puppet was. En ik geloof dat dat is wat JuliansRum nu zegt.

Wat heel interessant is, het lijkt dat de rechtszaak momenteel stilligt omdat één van Ghislain Maxwell’s raadslieden ziek is geworden. Wel, dat is zeer interessant en we moeten afwachten wat er nu gaat gebeuren. Dit vertelt mij dat de zaken niet gingen zoals zij wilden en ze zich nu hergroeperen en trachten uit te vinden welke tactiek ze nu moeten gaan volgen.
 
2x een X22:


 
Een mooi begin van de week weer met Dave:



Mike
 
2 x X22 Report - 2022 will be glorious!



Mike
 
Ep. 2651b – Houd Vol, Trump Komt Terug, Operators Staan Stand-by, Paniek In DC

X22 Report 13 december 2021

Vertaling van 01:30 tot 08:06 door Paul Harmans

De Deep State spelers, de corrupte politici zijn werkelijk in paniek momenteel. Denk hier eens aan, Hillary Clinton, een paar dagen geleden, ze las haar aanvaardingsspeech van 2016 (dit is haar speech die ze had willen geven op de verkiezingsavond van 2016 als ze niet had verloren van Trump. Vert.) op Tv, in een poging aandacht voor haarzelf te winnen. Waarbij ze iedereen liet weten dat het niet de bedoeling was dat het op deze manier zou gaan, het was niet de bedoeling dat zij zou verliezen, Trump had moeten verliezen, maar nu weet hij alles over ons en wat ik nu moet doen is terugkomen in het Witte Huis. Ik geloof dat dat is waar ze mee bezig is.

Valt het je op, ze is terug in de schijnwerpers sinds Durham de dagvaardingen heeft ontzegeld betreffende Sussmann en Igor Danchenko, wat je heel duidelijk het pad toont naar wie? Hillary Clinton! Waarom denk je dat ze in de schijnwerpers staat momenteel en aan iedereen tracht te bewijzen dat zij de juiste persoon voor de job is? Ze klaagt dat als Trump in 2024 wint, dat we dan onze democratie zullen verliezen, dat het land zoals het vandaag de dag bestaat, dan niet meer zal bestaan. En ze heeft absoluut gelijk, het zal dan niet meer bestaan, want dit is zoals zij het land vorm hebben gegeven, ze zijn er nog niet helemaal gereed mee, maar dit zal niet meer bestaan op de manier waarop zij het vorm hebben gegeven. Het zal teruggaan naar de wijze waarop de Founding Fathers het in feite wilden hebben, volgens de regel der wet.

Maar dit is wat zij niet willen dat er gaat gebeuren, ze zullen het tegen elke prijs trachten te stoppen en je kunt zien dat ze reeds hun stappen gaan zetten. Herinner je dat één van de (Q) berichten zegt: ‘Hoe laat je iemand heimelijk naar binnen sluipen?’ Ik denk dat zij van het idee uitgaat dat Trump in 2024 aan de presidentsverkiezingen meedoet en hij er daarvoor momenteel veel vaart achter zet en als hij wint dat het land er dan heel anders uit gaat zien en dat dat een ramp zal zijn, dat we de democratie zullen verliezen – en we zullen meer over de democratie en de republiek verderop in dit report spreken – maar je kunt zien hoe ze nu in de schijnwerpers staat en dit opbouwt.

Maar we weten iets heel zeker, als we de 2020 verkiezingen niet repareren, hoe kunnen we dan een 2024 verkiezing hebben, hoe kunnen we dan een 2028 verkiezing hebben? Omdat de Deep State spelers, de mensen die de marionettenbazen zijn, die zullen doorgaan met fraude plegen als we het niet repareren. We moeten het volk de fraude laten zien, we moeten het volk laten zien hoe ze het deden, want bedenk je, het nep nieuws en de big tech bedrijven vertellen ons dat er helemaal niet zo iets is als verkiezingsfraude. Maar nu zien we fraude in Wisconsin, we zien fraude in Pennsylvania, we zien fraude in Georgia, we zien fraude in Arizona enzovoort, enzovoort.

En ik geloof dat we niet beginnen in 2024, ik geloof dat er ver daarvoor bepaalde dingen zullen gebeuren, maar wat zij (Hillary) momenteel doet, is trachten haar stappen te zetten en te trachten in de schijnwerpers te blijven, want als er bepaalde dingen gebeuren, bv het 25e amendement (te gebruiken door een regering om een zittende president af te zetten, in dit geval Biden. Vert.) of iets anders, wel ik geloof dat ze zullen proberen iemand naar binnen te smokkelen ver voor 2024 – we zullen het daar veel meer over hebben verderop in dit report. En we zullen het hebben over dat Trump zei: “Houd vol, ik kom terug.” (Hier de video daarvan: https://t.me/PepeMatter/6244 Vert.)

Bedenk je, dit maakt allemaal deel uit van het plan. Het plan was om het Amerikaanse volk wakker te schudden, het plan was om het volk aan de kant van Trump te krijgen, het plan was om alles te openbaren wat de Deep State en de marionettenbazen deden gedurende een hele lange tijd. Hij (Trump) versnelde in feite hun plan (het 16 jarige Deep State plan van 8 jaar Obama en daarna 8 jaar Hillary in het Witte Huis. Vert.), hij plaatste ze ver achter op hun schema toen hij voor vier jaar in het Witte Huis kwam, hij draaide een hoop zaken terug die zij trachtten te doen en nu moeten ze zich haasten om weer op dat punt terug te komen. Dat is waarom je momenteel alles zo heel, heel duidelijk kan zien.

En bedenk, één van zijn (Trump's) stappen is om af te komen van de spreekbuis (het nep nieuws) van de Deep State spelers en ja, dat zal komen in het eerste kwartaal van 2022. Wat is zijn andere stap? Hij moet van de pandemie af. Als de pandemie er nog is, leven mensen nog steeds in angst. En ik geloof dat Trump en de goeden momenteel alles op zijn plek zetten om de spreekbuis weg te nemen van de Deep State spelers en om de pandemie tot staan te brengen. En dat is waarom we de Deep State spelers, het criminele syndicaat rondom de wereld, de lockdowns zien pushen en het idee dat we gevaccineerd moeten worden, ze moeten meer macht zien te krijgen, want ik geloof dat dit één van hun laatste zetten is om te trachten alles te krijgen wat zij willen hebben. Maar het gaat niet werken, het is reeds aan het mislukken. De mensen rondom de wereld kopen niet meer wat zij verkopen en ze vechten terug – we zullen hier meer over praten verderop in het report.

Maar eerst, laten we het hebben over het nep nieuws, Trump publiceerde een statement (op 12 dec. Vert.) waarin het volgende staat:

‘Het is niet te geloven hoe slecht de waarderingscijfers voor de ochtendtelevisie van psychoot Joe Scarborough en zijn mooie vrouw Mika zijn. MSDNC doet het heel slecht, maar met name ‘Morning Joe’ is in gevaar! Hoeveel langer kan een dergelijke show nog overleven – kijken de adverteerders er niet naar? Het enige goede nieuws is, dat CNN, geloof het of niet, het nog slechter doet!’

En ja, met Chris Wallace die overstapt (van FoxNews naar CNN. Vert.) kun je zien dat alles uit elkaar valt voor de Deep State spelers, voor het nep nieuws. En de waarderingscijfers dalen alsof er geen morgen meer is en de mensen geloven hen niet langer. En alles dat Trump heeft te doen, is komen met TRUTH Social (zijn eigen social media platform. Vert.) en iedereen de waarheid laten zien zonder shadowbanning, zonder geblokkeerd te worden, zonder ook maar iets van die dingen. Wat denk je dat er gaat gebeuren met de big tech platformen en het nep nieuws? Wel, mensen zullen bij big tech weglopen en mensen zullen niet langer het nep nieuws geloven. De mensen zullen naar het nep nieuws kijken en zeggen: “Dit is valse informatie, laat me naar de waarheid kijken, naar de feiten.” En dit hele systeem waarin we ons vandaag bevinden, waarbij zij de macht hebben over de spreekbuis (het nep nieuws), de macht hebben over alles, dat gaat in elkaar storten voor hen.

En ik geloof dat zodra de waarderingscijfers omlaag gaan, hun aandelen zullen vallen. Wat denk je dat Trump heeft opgezet om te doen, denk je niet dat hij delen van hun aandelen zal opslokken en de controle zal overnemen over het nep nieuws? Ik denk van wel en zij zullen verdoemd zijn. Al hun leugens en alles dat zij naar buiten brengen, de propaganda, wel, uiteindelijk zal het hen vernietigen. En nogmaals, waarom zou je je mengen in het proces waarbij zij zichzelf vernietigen?
 
2 x X22 Report - marker 11.3 genoemd door Scavino:



Mike
 
2 x X22 Report - marker 11.3 genoemd door Scavino:



Mike
11 maart bedoelen ze daarmee dan @fatsnotbad ?
 
Of 3 november,, net na de verkiezingen.

Mike
Of Kerstmis, wanneer Dan Scavino Jr die 11.3 marker postte, was het 11 dagen en 3h voor Kerstmis En die kerstboom op de wagen, een evergreen tree, evergreen is HRC als ik het goed voorheb.

Of DoD manual Law of War, hoofdstuk 11.3 : End of occupience

Washington crossed the Delaware op Kerstdag in Durham boten
 
2 x X22 Report - het wachten is op marker [9]:



Mike
 
2 x X22 Report - Scavino zegt 'trust the plan':



Mike
 
2 x X22 Report, hier kunnen we mee het weekend in:



Mike
 
2 x X22 Report, wederom eengoedbegin van de week:



Mike
 
2 x X22 Report - trap niet in de kerstpesterijen, you're watching a movie, enjoy the show! 🍿



Mike
 
2 x X22 Report - op naar de persco van Trump op J6!



Mike
 
2 x X22 Report - Dave legt voor eens en voor altijd uitgebreid uit waarom Trump versneld die vaccins mogelijk heeft gemaakt:



Mike
 
Maar zien die "wakkere" Coma patiënten dat, denk het niet, maar die kunnen we doorverwijzen naar dr Charlie sorceress Ward... En zijn Fantasia kanaal.
 
2 x X22 Report - hier kunnen we het kerstweekend mee in:



Mike
 
2 x X22 Report - kerst was een keerpunt in de eerste Amerikaanse revolutie en is dit nu weer in de tweede:



Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.691
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan