X22 Report

Wat ze op KK schrijven moeten ze zelf weten, daar kom ik al in geen maanden meer. De tijdslijn is nu als volgt:

21 februari: lancering TRUTH
March Madness
April showers
15 mei: Time to end the horror show

Mike
 
Wat ze op KK schrijven moeten ze zelf weten, daar kom ik al in geen maanden meer. De tijdslijn is nu als volgt:

21 februari: lancering TRUTH
March Madness
April showers
15 mei: Time to end the horror show

Mike
Ja daar doe je wel verstandig aan.

interessant februari zou dus kunnen dat we die tv- uitzendingen gaan krijgen. Mensen worden boos(march madness)
Dan zal in de weken ervoor schat ik zo in, die media blackout zijn. Exact zullen we het uiteraard niet weten.
 
Ja daar doe je wel verstandig aan.

interessant februari zou dus kunnen dat we die tv- uitzendingen gaan krijgen. Mensen worden boos(march madness)
Dan zal in de weken ervoor schat ik zo in, die media blackout zijn. Exact zullen we het uiteraard niet weten.
Zorgen dus dat je 4 maanden kan overleven in die hectische tijd.

Great things are afoot
 
Paul Harmans via TG:
Trump’s eigen social media platform

Opmerking Paul: De meeste mensen zullen inmiddels wel gehoord hebben dat Trump binnen een paar maanden zijn eigen social media platform zal lanceren. Het zal niet alleen een soort ‘Twitter’ zijn waarbij alleen korte tekstberichten gedeeld kunnen worden, maar waarop ook video’s geplaatst kunnen worden en van wat ik ervan begreep zal er ook een mediadeel zijn waarop het ware nieuws wordt gebracht, met nieuws dat de nep nieuws media je nooit zullen aanbieden.

Vertaling van een berichtje van Praying Medic:

‘De research & development technologie nodig om een robuust social media platform te bouwen is duur. Facebook, Google en Twitter slaagden daar goed in omdat hun research & development werd betaald door DARPA. (Het Defense Advanced Research Projects Agency (DARPA) is een instituut van het Amerikaanse ministerie van defensie dat verantwoordelijk is voor de ontwikkeling van militaire technologie. Bron: Wikipedia. Paul.) De meeste social media platforms mislukken vanwege het gebrek aan kapitaal voor R&D.

Trump’s nieuwe bedrijf zamelde via aandelenverkoop in één enkele dag een enorme hoeveelheid kapitaal in, geld dat gebruikt kan worden om R&D te betalen.

Waarom kopen vandaag de dag zoveel investeerders aandelen in het bedrijf?

Omdat investeerders geloven in het Trump-merk en zij weten dat het volk op zoek is naar een legaal alternatief voor de big tech social media platforms.

Ik zie dat mensen Trump’s zet om een eigen platform te lanceren afkraken, ze speculeren erop dat het een flop zal worden.

Als je Trump kent, dan weet je dat hij zijn naam niet gaat verbinden aan een waardeloos social media platform. Als hij dat zou doen, dan zouden zijn vijanden hem er levenslang belachelijk mee maken. Dat gaat niet gebeuren. Ik durf erom te wedden dat het nieuwe platform net zo goed (of beter) zal functioneren dan alles wat momenteel beschikbaar is.’
https://nypost.com/2021/10/21/trump-linked-spac-stock-soars-over-100-on-social-media-deal

Bron: https://t.me/praying_medic/6015
 
En nog meer van Paul:
Big Tech/[Deep State] Paniek, Strategisch Gepland, Donker Naar Licht, [TRUTH] = END

X22 Report 21 oktober 2021

Vertaling van 01:45 tot 08:20 door Paul Harmans

Trump en de goeden besloten naar buiten te komen en een aankondiging te doen, ze gaan door naar de volgende fase van ‘Het Plan’. Bedenk, Het Plan staat allang vast, dit is een groot kolossaal schaakspel dat we uitgespeeld zien worden. De winnaars zijn allang vastgesteld, alles wat ze momenteel doen is de rest van de zetten uitvoeren. De Deep State heeft in feite al verloren, maar ze hopen nog dat Trump en de goeden het verknallen, dat is waarom ze alles aanpakken wat ze maar kunnen vinden om hen tegen te werken. Maar Trump weet allang dat hij heeft gewonnen, alles dat Trump doet is de laatste zetten voltooien.

Je vraagt je misschien af waarom we dit allemaal moeten zien? Waarom moeten we door deze duisternis? Waarom moeten we dit allemaal ondergaan? Omdat het volk het moet begrijpen, het volk moet begrijpen wat de Deep State is en wat zij hebben gedaan. Ze moeten het begrijpen door het ervaren te hebben, niet door het alleen verteld te worden: “Oh, by the way, volgende week zullen er problemen met de voedselvoorziening zijn.” Nee, het moet je getoond worden, elk afzonderlijk ding. Die ervaring is wat je zal doorgeven aan je kinderen, aan je kleinkinderen, enzovoorts. Dat is waarom het zo gedaan moet worden, want zonder het persoonlijk te ervaren zal je het niet begrijpen.

Net als met oorlog. Als je geen oorlog hebt meemaakt, als je niet aan de strijd hebt meegedaan, dan zal je niet echt begrijpen wat een oorlog inhoudt. En we bevinden ons momenteel in een oorlog, een informatieoorlog. En wat heeft Trump zojuist gedaan? Hij kondigde zojuist aan dat ze gereed staan om de MOAB (Moeder Aller Bommen) aan informatie te onthullen. Wat is dat? Het is de waarheid, het zijn de feiten. Hoe verdedig je je tegen een Deep State die de macht heeft over de mediaplatformen die de waarheid verbergen en mensen censureren. Hoe breng je de waarheid en de feiten naar buiten?

Want herinner je, we zitten in een informatieoorlog. Dat is waarin we momenteel zitten. Hoe krijg je dat naar buiten zodat mensen het kunnen zien? Wel, je start je eigen platform op. Je begint met een platform waar personen de waarheid vertellen. Die je alles vertellen dat er zou gaan gebeuren, waarbij mensen zijn betrokken die achter hem staan, dat bouwt en bouwt en bouwt.

Trump heeft zijn TRUTH Social platform aangekondigd, daar praten we straks meer over, het gaat lijken op Twitter, en hij heeft ook aangekondigd dat er een video-platform komt. In feite wisten we dat dat zou komen vanwege de Q berichten, waar we het straks ook over zullen hebben. Waarom zou hij dat nu doen? Omdat hij gereed is met het voorbereiden van de strijd tegen de Deep State en deze strijd gaat om informatie. Wat gaat er gebeuren met een persoon die bijeenkomsten/rallies heeft zoals nooit eerder gezien, die in feite de verkiezing heeft gewonnen, mogelijk met zelfs meer dan 100 miljoen stemmen, als een aardverschuiving, wat gaat er gebeuren als deze platforms online komen?

Wat gaat er gebeuren met de censuurplatforms? Je denkt toch niet dat mensen op die censuurplatforms blijven? Ja, ze zullen hun account houden, maar denk je niet dat ze naar de waarheidsplatforms komen om de waarheid te horen en de feiten? Al die dingen die niet gezegd kunnen worden op al die andere platforms. Denk je niet dat al die andere platforms zullen instorten? Denk je niet dat ze zullen instorten onder hun eigen gewicht? Bedenk je, er was een besluit genomen, de big tech bedrijven moesten een beslissing maken, of je gaat je aan de regels houden, of je stort ineen onder je eigen gewicht van illegaliteit. Wat denk je dat er gaat gebeuren?

De vraag is waarom Trump naar buiten kwam en waarom hij besloot dat dit de tijd is om aan te kondigen dat hij dit platform heeft? Denk je dat hij dat gisteren bedacht heeft, denk je dat hij dat slechts een maand geleden gebouwd heeft? Ik geloof dat dit al in de maak was sinds hij aan zijn presidentschap begon en het sinds die gehele tijd steeds nauwkeuriger heeft gemaakt, wachtend op het juiste moment om het iedereen aan te bieden.

Denk je niet dat Jack (Twitter) een beetje nerveus is? Denk je niet dat Facebook dat is? Ze hebben het er al over een andere naam te kiezen. In feite plaatste Jack gisteren een vreemd bericht over de Central Intelligence Corporation, is dat niet interessant? En toen maakte Trump de aankondiging. Bedenk je, Trump vertelde ons dat in het vierde kwartaal van dit jaar (okt, nov, dec.) de overgang/transitie zal beginnen. Wanneer gaat zijn platform live? In februari 2022 en bedenk je, we bevinden ons momenteel in een oorlog.

Denk aan een oorlog, denk aan welke oorlog ook, de Eerste Wereldoorlog, de Tweede Wereldoorlog, de Revolutie (in de VS). Gedurende de strijd, gedurende de oorlog staan mensen niet op en zeggen: “Hé, by the way, ik ben er klaar mee, ik wil dit niet meer doen, waanneer is dit voorbij? Weet je, de kogels de raketten, ik ben het zat.” Dit is een oorlog tussen de goeden van dit land en de kleine minderheid van de Deep State Spelers die het land hebben geïnfiltreerd van binnenuit. Dit is een informatieoorlog en die moet uitgespeeld worden zodat mensen het begrijpen.

Denk aan de Tweede Wereldoorlog, denk je dat mensen daarna zeiden: “Ik ben gereed voor een volgende oorlog.” Nee. Zij wisten vanaf dat punt in tijd dat ze geen oorlog meer wilden: “We weten dat oorlogen dodelijk zijn, het is desastreus en wij gaan niet meer vechten in een andere oorlog.” Ze deden dat ook na de Eerste Wereldoorlog, mensen (in de VS) waren er tegen betrokken te raken bij de Tweede Wereldoorlog. Waarom denk je dat ze Pearl Harbour bombardeerden? Hoe krijg je de VS bij de oorlog betrokken? Denk aan wat er momenteel aan de gang is? Trump, de goeden hebben dit vanaf het begin strategisch gepland.
 
Ik ga hier maar even door met de berichten van Paul, alhoewel ze ook in andere topics passen.
1634917246898.png

Jack Dorsey van Twitter heeft de laatste dagen een paar berichten gepost over het nieuwe TRUTH platform van Trump, zijn berichten lijken vanuit nervositeit geschreven te zijn. Bovenstaand Q bericht van 21 februari 2018 refereert aan @Jack (dat in de Q berichten altijd staat voor Jack Dorsey van Twitter) met de vraag of hij al zenuwachtig wordt? Ook wordt ‘Fase 2’ genoemd, de fase die mogelijk door Trump wordt aangeduid met het vierde kwartaal dit jaar (okt, nov, dec.)

Tevens is dit Q bericht van 21 februari 2018, dat is een vier jaar Delta met de lancering van Trump’s TRUTH social platform op 21 februari 2022.
 
2 x X22 Report - How about a nice game of chess? Checkmate!



Mike
 
2 x X22 Report - De Deep State staat op het punt om te ervaren wat er gebeurt als je een beer (Trump) met een stok prikt:



Mike
 
Dus zoals ik het goed begrijp lanceert Trump een nieuw platform, deepstate heeft steeds meer moeite omte censureren en de waarheid mag niet naar buiten komen dus gaan ze die media black-out veroorzaken. En vanaf februari ongeveer zullen we van donker naar licht gaan betreft waarheid die naar buiten komt. Maar dat duurt 3 maanden want ik dacht eerst dat het een Q post was van mei waarin staat: its time to end up the horrorshow!

Op telegram Krona kreuners werd gedeeld dat die aanstaande black out het nieuwe build back better systeem zal installeren. Trump gaat ze daar toch echt niet de kans voor geven, lijkt mij, Na zo een wereldwijde black-out gaat wel een hoop crashen waardoor we dus nog maandenlang in een chaos verkeren.
Ik denk dat de media blackout het EMergency Broadcasting System zal activeren en het begin van de opruiming van de deepstate zal markeren.
 
2 x X22 Report - We The People hebben het recht om despotische overheden te vervangen:



Mike
 
2 x X22:



Mike
 
2 x X22 Report - all roads lead to [HRC], enjoy the show:



Mike
 
Paul Harmans is toch weer even in de mood om e.e.a te vertalen, altijd fijn!

De Domino’s Beginnen Te Vallen, Alle Wegen Leiden Naar [Hillary Rodham Clinton], Alles Is In Beweging

X22 Report 27 oktober 2021

Vertaling van 01:31 tot 12:00 door Paul Harmans

Trump en de goeden zijn op jacht. Momenteel jagen zij op Biden, Hunter Biden, Clinton, Obama en de rest van de crew, zelfs op de onzichtbare vijand en de centrale bankiers. Denk aan wat er gebeurt. Trump heeft de eerste dominosteen omver geduwd en nu is Durham aan zet en hij ontzegelt dagvaardingen. En als je kijkt naar wat hij doet, waar leidt dat toe? Je denkt dat het slechts naar Sussmann leidt? Je denkt dat het slechts leidt naar James Baker? Of leidt het naar Hillary Clinton? Uiteindelijk zal Hillary Clinton gearresteerd worden. Denk daar eens over na.

Herinner je dat een Q bericht zegt dat de eerste arrestatie het schot zal zijn dat gehoord wordt rondom de wereld. Wel, als Hillary Clinton wordt gearresteerd, zal dat het schot zijn dat gehoord wordt rondom de wereld? Denk aan wat Durham momenteel doet, denk aan Sussmann, voor wie werkte hij? Perkins Coie, en voor wie werkten zij? Denk aan Sullivan, denk aan James Baker’s getuigenis, hij zingt als een kanarie. Denk aan al die mensen die hen beschermden, James Comey en de rest.

Denk nu aan het bericht, weet je helemaal aan het begin, berichten 0,1,2,3,4,5. Die gaan over Hillary Clinton, hoe ze haar in de gaten houden, dat ze gearresteerd zal worden en in feite geven ze ons de datum en de tijd. Ik denk niet dat het jaar correct is. In feite komen we nu op een 4 jaar Delta. Denk ik dat het deze 30 oktober wordt? Nee, denk aan wat er eerst op zijn plek moet zijn, denk aan Trump’s social media platform. Bedenk je, wat er momenteel wordt gedaan is onderdeel van ‘Het Plan’. Alles is strategisch gepland.

Bedenk dat Trump controle moet hebben over de spreekbuis, de spreekbuis is het nep nieuws en de big tech bedrijven. Zonder daarover controle te hebben zal het heel moeilijk zijn. En dat is waarom Trump aankondigde dat hij een social media bedrijf creëert en een verwervingsbedrijf. Maar al deze zaken worden ingezet terwijl Durham deze dagvaardingen ontzegelt om het narratief op te bouwen. En ik geloof niet dat die data waarop Hillary gearresteerd zal worden, zomaar willekeurige data zijn. Ik geloof dat het jaar niet correct is, maar de datum en het tijdstip zijn dat volgens mij wel.

Nogmaals, we hebben altijd geweten dat we terug in de tijd moeten om voorwaarts te gaan. Dus als we teruggaan in de tijd en ik lees het eerste bericht, Hillary Clinton is bericht 0 overigens, dit is 28 oktober 2017, nu, nogmaals, ik geloof niet dat het deze oktober gaat gebeuren, er zullen eerst andere zaken op zijn plek gezet moeten worden, het narratief moet opgebouwd worden, Durham moet eerst andere dagvaardingen ontzegelen, Trump’s social media platform moet online zijn, maar laat ik dat eerste bericht voorlezen en dan hebben we het er verderop in dit report verder over. Dit is Q bericht 0 (https://qagg.news/?q=##0), het eerste bericht zegt:

‘Hillary Clinton zal gearresteerd worden tussen ’s morgens 7:45 en 8:30 op maandag – de morgen van 30 oktober 2017’

Als we in de toekomst kijken, is 30 oktober dit jaar op een maandag? Nee. Is 30 oktober op een maandag in 2022? Nee. 30 oktober is op een maandag in 2023. Denk aan alles dat afgebroken wordt gedurende dit gehele proces. Het is niet klaar met een knip in de vingers. Het gaat niet om het arresteren van een paar personen, het gaat om het onthullen en vernietigen van het moeras (Deep State) het gaat om het onthullen en vernietigen van het totale systeem. Maar alles zal leiden naar haar. In feite hebben we het vanaf het begin geweten, gedurende de campagne vertelde Trump ons dat ze gearresteerd zou worden. Als je luistert naar zijn campagnespeech, die we velen malen hebben gehoord, daarin vertelt hij je exact wat hij gaat doen.

Dit is een langdurig proces, het is een informatieoorlog. Dit is geen oorlog waarbij je een wapen in je hand hebt en de raketten overvliegen, maar oorlogen duren lang en er is geen specifiek tijdsframe waarbij je kan zeggen: “Nu gaan we de oorlog beëindigen.” De Deep State, bij elke move die ze maken, begraven ze zichzelf. En elke keer als ze een move maken helpt hen dat niet, het vernietigt hen. En ze onthullen zichzelf daarmee aan iedereen in dit land. Dat is waarom je de ratings van Biden continue ziet dalen.

En ik geloof dat zodra Trump terug aan de macht is, en we zien een hoop bewijs opduiken vanuit de forensische audits, we zien Durham die nu aan het werk is, en ik geloof dat Trump, misschien rond het 2022 tijdsframe, rond de midtermverkiezingen, dingen zullen veranderen en Trump zal terugkomen in de macht, ik geloof dat hij dat nu al is, maar ik denk dat zal worden erkend dat hij de ware president van de Verenigde Staten is, jazeker, dat geloven we allemaal.

Want als we kijken naar de fraude, dan kunnen we zien dat er overal fraude was. Denk ik dat Brnovich (Maricopa County, Arizona) nog niets heeft gedaan? Nee, hij is in feite met een onderzoek bezig. Als hij niets gevonden had, dan had hij aangekondigd dat er niets is gevonden en de zaak gesloten wordt. Omdat we nog niets gehoord hebben, net zoals we een hele lange tijd niets van Durham hadden gehoord, betekent dat dat hij daadwerkelijk kijkt naar alle details en in feite meer onderzoekt om de zaak op te bouwen. Dat is zoals het in de echte wereld wordt gedaan.

De nep wereld is de tv, de nep wereld zijn de Deep State spelers die je vertellen: “Hé, by the way, wij weten wie het heeft gedaan.” Over iets dat 30 seconden of zo geleden gebeurde. Dat is hun nep wereld. In de echte wereld moet je een zaak opbouwen, je moet het bewijs vergaren, je moet de punten verbinden en je moet zorgen dat het waterdicht is. Ik bedoel, denk aan 911, zij wisten een paar dagen later: “Oh, kijk, de paspoorten vlogen naar beneden, niet eens verbrand en nu weten we exact wie de vliegtuigen bestuurden.” Oh ja, werkelijk? Er was een cyberaanval op Sony: “We weten exact wie het deed, het was Noord-Korea.” Dat zeiden ze een uur later. Werkelijk? Je ziet, dat is hun nep ‘doen alsof’ wereld. Zoals zij dingen doen. In de echte wereld, volgens de regel der wet, wetten waaraan je je moet houden, vergt dat tijd.

En ja, ik weet het, mensen vinden dat niet leuk. Maar ik neem liever de tijd, en je kunt het vergelijken met iemand die gewicht wil verliezen, als je een zwaarlijvig persoon hebt die begint met trainen, is die persoon een week later in vorm? Heeft hij al het vet verloren? Heeft hij een sixpack? Of heb je daar tijd voor nodig? Elke dag moeten ze opnieuw trainen en soms duurt dat een jaar, soms twee jaar. Hetzelfde gebeurt nu. Trump en de goeden hebben één kans om het voor elkaar te krijgen, ze moeten het goed doen, het spel moet volgens de regels gespeeld worden en het moet waterdicht zijn. En bedenk je, ‘Het Plan’ was strategisch uitgedacht, het was strategisch gepland vanaf het begin.

Er was ons verteld dat er een social media platform zou komen, een video platform zou online komen. We wisten niet precies wanneer. Maar het was gepland en het was ons verteld en hier zijn we vandaag. Precies na de Super Bowl in februari zal er een platform online komen. Bedenk je, de bedoeling van alles dat op zijn plaats wordt gezet, is om de strijd aan te gaan met wat de Deep State heeft opgebouwd gedurende vele, vele, vele jaren. Zij deden dat niet van de ene op de andere dag. Zij werden niet op een morgen wakker en zeiden: “Oh, het is vandaag maandag, tegen donderdag hebben we alle big tech bedrijven in onze macht, alle mediaorganisaties, we pakken Hollywood erbij, de voetbalbonden, alle scholen… Het vergde jaren voor hen! Verwacht je echt dat Trump en het leger binnenstappen en zeggen dat ze het binnen 10 minuten kunnen? Nee, ze moeten alles ongedaan maken wat zij deden en dat is waar we getuige van zijn.

Jazeker, als je naderhand terugkijkt dan zeg je: “Wauw, dat kostte slechts 6 jaar, dat kostte slechts 5 jaar.” Omdat de Deep State 20 tot 30 jaar nodig had, maar dit kostte slechts een korte periode. En ja, het kan er langdurig uitzien nu, maar heb je liever het land terug, of heb je liever de Deep State aan de macht?

Tot nu toe liggen we op koers, alles leidt naar Hillary Clinton die gearresteerd wordt en vele, vele anderen, niet alleen haar, vele anderen. En je ziet hoe het opgebouwd wordt. De domino’s vallen en alles is momenteel in beweging nu. Het gaat niet stoppen, het is niet in het voordeel van de Deep State, het zal slechter en slechter voor ze worden en als we dit zien plaatsvinden zullen de mensen niet meer naar Biden kijken, niet naar Kamala Harris en niet meer naar het nep nieuws. Denk aan wat er momenteel gebeurt. Kijk naar de opiniepeilingen voor Biden, en dat zijn dan nog de gemanipuleerde nummers. Dit is van Breitbart: '61% van de geregistreerde kiezers zegt dat Amerika serieus op het verkeerde pad zit.' Jazeker, mensen kijken hiernaar en zeggen: “Weet je, dit is iets dat we niet willen.”
 
2 x X22:



Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.787
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan