X22 Report





Mike
 
Waar ik gedurende de Corona periode bijna dagelijks iets van X22 luisterde, doe ik dat nu bijna niet meer. DotComRadio is in de plaats gekomen. Het is bij Dave steeds een herhaling van zinnetjes als Deep State in panic, countermeasures are in place, trump card, patriots in control, 5 year delta etc. Er zit weinig nieuws tussen om het zo te zeggen. Als Mike aangeeft dat het een "must see" is wil ik er nog naar luisteren. Wat ik wil zeggen is dat de podcast van vandaag net zo goed over vorig jaar kan gaan. Een beetje gechargeerd.
 
Waar ik gedurende de Corona periode bijna dagelijks iets van X22 luisterde, doe ik dat nu bijna niet meer. DotComRadio is in de plaats gekomen. Het is bij Dave steeds een herhaling van zinnetjes als Deep State in panic, countermeasures are in place, trump card, patriots in control, 5 year delta etc. Er zit weinig nieuws tussen om het zo te zeggen. Als Mike aangeeft dat het een "must see" is wil ik er nog naar luisteren. Wat ik wil zeggen is dat de podcast van vandaag net zo goed over vorig jaar kan gaan. Een beetje gechargeerd.
Ja, Dave was jarenlang mijn 'hoop in bange dagen'. Nu kan ik hem ook echt niet meer volgen hoor.....joden die opstaan tegen zionisme, daar zit Soros achter????? Erg jammer dat 'verdeel en heers' nu ook onze gelederen binnendringt.
Together we're strong lijkt dan ook verder weg dan ooit.
 
Ik zal het eerst voor Dave opnemen voordat ik mijn huidige bezwaren tegen hem uit.

Voortdurende herhaling van punten is inontkoombaar als je zoals hij dagelijks een uitzending maakt. Dave maakt zijn uitzendingen zo dat ze ook afzonderlijk te volgen zijn en iemand die zo'n uitzending voor het eerst hoort merkt dan niet dat er herhalingen van zetten in zitten, dat merken alleen wij die alle uitzendingen dagelijks volgen. Dat kun je hem niet aanrekenen. Mij stoort het ook niet, er zit genoeg in zo'n uitzending waar ik wel iets mee kan. Zelfs nu nog.

Mijn grootste bezwaar tegen Dave is dat hij een echte rechtse normie is. We zagen dat al eerder met de weerstand die onder sportvrouwen onrstond over transgenderatleten. Geen woord van Dave over het feit dat vrouwen dit zelf in de hand hebben gewerkt. Welnee, volgens Dave moesten vrouwen massaal opkomen tegen dit onrecht. Het komt bij hem en andere rechtse normiemannen niet op dat vrouwen dit nooit zullen doen en vooral waarom niet. Ze houden vrouwen alsmaar de hand boven het hoofd en denken dat vrouwen denken zoals zij. 50% van de 'cinservatieve' huwelijken eindigt in echtscheiding en zo goed als altijd worden deze scheidingen ingezet door de 'conservatieve' vrouwen. Denk nu bijv. aan Meloni in Italie. Zo'n brave, naieve man heeft dan werkelijk geen idee wat hem overkomt en hij zal dan snel de fout bij zichzelf zoeken en zich afvragen wat hij niet goed heeft gedaan. Hij gaat zich niet verdiepen in de ware verraderlijke en ontrouwe aard van moderne vrouwen en dus blijft dit zich herhalen in volgende relaties of huwelijken.

Zo ook met die loyaliteit naar Israel. Al spuugt Israel ze in het gezicht, dan nog blijft de rechtse normie dat naziland trouw. De rechtse normie is streng in de leer en vooral braaf, heel erg braaf. Er is geen enkele zelfteflectie, alleen maar braaf in de pas lopen. Dat kon misschien in de jaren '50 en daarvoor, maar in de moderne wereld ben je met zo'n mentaliteit voer voor de kat. Je ziet Dave nu ook exact doen wat ze allemaal doen m.b.t. Israel en Hamas:

Compleet wegkijken bij de brute, wrede en sadistische slachting die Israel aanricht in Gaza en nu ook de West Bank.

Waar Dave bij Oekraine nog kritisch keek naar RINO's en neocons herkauwt hij nu probleemloos hun talking points. Het is net alsof we weer te maken hebben met Bush-aanhangers na 9/11.

Dave haalt kritiekloos info van de IDF en ADL aan als zijnde de waarheid. What's next? Alles waar de Mossad mee aankomt is ook goed?

En zo word je van kritische analyst van de Deep State ongemerkt gatekeeper van het establishment. Alleen maar omdat je hebt geleerd om netjes en fatsoenlijk te blijven en niet buiten de lijntjes te kleuren. Het maakt mij een stuk minder enthousiast en gemotiveerd om hen te blijven volgen. Sterker nog, ik begin een groeiende ergernis te ervaren. Hetzelfde had ik met Jensen. Uiteundelijk zijn ze me toch allemaal te mainstream en niet scherp genoeg.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Ik zal het eerst voor Dave opnemen voordat ik mijn huidige bezwaren tegen hem uit.

Voortdurende herhaling van punten is inontkoombaar als je zoals hij dagelijks een uitzending maakt. Dave maakt zijn uitzendingen zo dat ze ook afzonderlijk te volgen zijn en iemand die zo'n uitzending voor het eerst hoort merkt dan niet dat er herhalingen van zetten in zitten, dat merken alleen wij die alle uitzendingen dagelijks volgen. Dat kun je hem niet aanrekenen. Mij stoort het ook niet, er zit genoeg in zo'n uitzending waar ik wel iets mee kan. Zelfs nu nog.

Mijn grootste bezwaar tegen Dave is dat hij een echte rechtse normie is. We zagen dat al eerder met de weerstand die onder sportvrouwen onrstond over transgenderatleten. Geen woord van Dave over het feit dat vrouwen dit zelf in de hand hebben gewerkt. Welnee, volgens Dave moesren vrouwen massaal opkomen tegen dit onrecht. Het komt bij hem en andere rechtse normiemannen niet op dat vrouwen dit nooit zullen doen en vooral waarom niet. Ze houden vrouwen alsmaar de hand boven het hoofd en denken dat vrouwen denken zoals zij. 50% van de 'cinservatieve' huwelijken eindigt in echtscheiding en zo goed als altijd worden deze scheidingen ingezet door de 'conservatieve' vrouwen. Denk nu bijv. aan Meloni in Italie. Zo'n brave, naieve man heeft dan werkelijk geen idee wat hem overkomt en hij zal dan snel de fout bij zichzelf zoeken en zich afvragen wat hij niet goed heeft gedaan. Hij gaat zich niet verdiepen in de ware verraderlijke en ontrouwe aard van moderne vrouwen en dus blijft dit zich herhalen in volgende relaties of huwelijken.

Zo ook met die loyaliteit naar Israel. Al spuugt Israel ze in het gezicht, dan nog blijft de rechtse normie dat naziland trouw. De rechtse normie is streng in de leer en vooral braaf, heel erg braaf. Er is geen enkele zelfteflectie, alleen maar braaf in de pas lopen. Dat kon misschien in de jaren '50 en daarvoor, maar in de moderne wereld ben je met zo'n mentaliteit voer voor de kat. Je ziet Dave nu ook exact doen wat ze allemaal doen m.b.t. Israel en Hamas:

Compleet wegkijken bij de brute, wrede en sadistische slachting die Israel aanricht in Gaza en nu ook de West Bank.

Waar Dave bij Oekraine nog kritisch keek naar RINO's en neocins herkauwt hij nu probleemloos hun talking points. Het is net alsof we weer te maken hebben met Bush-aanhangers na 9/11.

Dave haalt kritiekloos info van de IDF en ADL aan als zijnde de waarheid. What's next? Alles waar de Mossad mee aankomt is ook goed?

En zo word je van kritische analyst van de Deep State ongemerkt gatekeeper van het establishment. Alleen maar omdat je hebt geleerd om netjes en fatsoenlijk te blijven en niet buiten de lijntjes te kleuren. Het maakt mij een stuk minder enthousiast en gemotiveerd om hen te blijven volgen. Sterker nog, ik begin een groeiende ergernis te ervaren. Hetzelfde had ik met Jensen. Uiteundelijk zijn ze me toch allemaal te mainstream en niet scherp genoeg.

Mike
Hij heeft vaak mensen te gast. Dan wordt het tijd dat er een keer een Israël-kritische spreker z'n verhaal kan doen. Misschien kun je jouw substack verhaal naar hem mailen als je denkt dat, dat nog iets uithaald.
 






Mike
 
Na de brute aanval op het vluchtelingenkamp is het m.i. onhoudbaar voor een type als Dave om.nu nog van een 'cleanup operation' te spreken. Ik zweer het je, als hij dat toch gaat doen, dan ontplof ik!

Mike
 
Na de brute aanval op het vluchtelingenkamp is het m.i. onhoudbaar voor een type als Dave om.nu nog van een 'cleanup operation' te spreken. Ik zweer het je, als hij dat toch gaat doen, dan ontplof ik!

Mike
Dave heeft goede dingen gezegd de afgelopen jaren maar met dit Israël verhaal gaat hij echt te ver. Had dit totaal niet verwacht van Dave. Idd maar kijken wat hij hier over te vertellen heeft🤔
 
Heeft-ie nog een dag om.na te denken over hoe hij deze GIGA oorlogsmisdaad van Israel kan rechtvaardigen. Ik sta op het punt om hem in de ban te doen. Nog 1 keer zulke onzin verkondigen en ik ben klaar met Dave...

Mike
En terecht! sowieso zeer belangrijk aan wie je tijd en aandacht geeft in deze tijd. Je perceptie kan er zomaar mee worden bepaald ( voor degene die er nog gevoelig voor zijn). Ik vind het kwalijk.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.989
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan