X22 Report

Heel.interessante weekafsluiter van X22:



Mike
 
2 x X22:



Mike
 
2 x X22 Report - MOAB incoming, never-before-seen election interference:



Mike
 
En weer een gedeelte vertaald door Paul:

Ep. 3066b - Slechts de illusie van democratie, CIA, FBI, corrupte politici zijn in de coverup getrapt

X22 Report 10 mei 2023

Vertaling van 1:51 tot 11:42

De Deep State, de corrupte politici, big tech, het nepnieuws, de puppetmasters, zij negeren het verhaal over Biden volledig. We hebben the House, zij dropten belangrijke MOAB’s (moeder aller bommen) en alles wijst naar verraad, het werken met een buitenlandse regering, witwassen van geld, noem maar op, het komt allemaal neer op de Biden familie. En het nepnieuws rapporteerde er niets over. Wat zegt je dat?

Je denkt dat het ministerie van justitie aanklachten voorbereid en Biden zal neerhalen? Of plannen zij iets anders? Ik denk dat alles waar we momenteel getuige van zijn, het tonen aan het Amerikaanse volk, dat de democratie die zij denken te hebben, slechts één grote illusie is. Hoe laat je het volk zien dat het systeem niet eerlijk werkt? Wel, als je de resident (inwoner) in het Witte Huis hebt en the House komt met hard bewijs, gedocumenteerd bewijs, bankgegevens, 20+ lege vennootschappen en ze laten zien hoe ze zaken deden met andere landen, en die stonden niet geregistreerd als buitenlandse agentschappen. Als het volk dat allemaal ziet, beginnen ze te begrijpen dat de democratie waar zij, de Deep State spelers, over praten, één gigantische illusie is.

Bedenk je, waar we getuige van zijn, wat we ervaren, wat we zien, dat is niet voor mensen die wakker zijn. Wat we momenteel meemaken is het ontwaken van die mensen die nog geloven dat we in een democratie leven. Die mensen die denken dat het systeem nog steeds voor iedereen eerlijk werkt. Het volk begint zich nu te realiseren - en met name als het ministerie van justitie geen aanklachten indient tegen Biden, tegen zijn gehele clan en ze alleen van die belachelijke aanklachten indienen tegen Hunter: “Ja, weet je, ik zie nu het partijdige rechtssysteem. Ik zie nu feitelijk in dat wat Trump zei, wat Kash (Patel) zei, wat de alternatieve media zeiden, wat andere personen, patriotten zeiden, ik kan dat nu zien. Het is zo klaar als een klontje.”

En bedenk je, als we het hebben over een crimineel syndicaat, als we het hebben over een systeem dat van binnenuit is geïnfiltreerd, waarbij Soros de openbare aanklagers kreeg die hij wilde, de rechters die hij nodig heeft, het ministerie van justitie compleet is geïnfiltreerd, De FBI compleet is geïnfiltreerd, ze maken allemaal deel uit van het criminele syndicaat, het Deep State systeem, wel, deze personen die deel uitmaken van het systeem, die gaan henzelf niet neerhalen, ze gaan niet iemand van henzelf oppakken. Ze zullen wel een persoon verwijderen als die een blok aan het been wordt, maar ze kunnen hun operatie niet aantasten, ze kunnen hun systeem niet vernietigen. En dat is waarom we zien dat bepaalde personen worden verwijderd, zoals Cuomo (gouverneur van New York), hij werd een blok aan het been, ze moesten hem kwijt. Biden is momenteel een blok aan het been, ze moeten hem kwijt. Maar ze kunnen niet alles vernietigen dat ze op zijn plek hebben gezet. Ongeacht hoeveel bewijs er naar buiten komt.

Persoonlijk geloof ik niet dat het ministerie van justitie aanklachten gaat indienen tegen Joe Biden, Hunter Biden, Jim Biden en de rest, voor geld witwassen en verraad. Want bedenk je, dit stopt niet bij de Biden’s, dit gaat helemaal naar boven op de ladder, want we weten al dat de CIA was betrokken bij het manipuleren van de verkiezing, dat deden ze welbewust. We weten al dat de FBI was betrokken bij het manipuleren van de verkiezing, dat deden ze welbewust. Ze werkten met de Biden’s, ze werkten met Obama, ze werkten samen met het criminele syndicaatsysteem om dat te doen.

Dus als je nu Biden oppakt, en ik heb het over het corrupte ministerie van justitie, zal dat leiden tot andere onderzoeken, want het houdt niet op bij het witwassen van geld, het houdt niet op bij: “Oh, kijk, hij kreeg steekpenningen en waste dat geld wit via al die lege vennootschappen.” Je zal dan ook moeten gaan kijken naar de inmenging in de verkiezingen. Omdat ze ook waren betrokken bij inmenging in de verkiezingen en het waren niet alleen de Biden’s. Het was de CIA, het was de FBI. En dan verder, ga naar Durham en zijn zaak, dat omvat Hillary Clinton en het omvat Obama.

Wat ik denk dat er gaat gebeuren, is dat, ja, ze zullen Hunter dagvaarden. Kash heeft dat vele malen gezegd, hij zei dat in the Spotlight toen ik hem interviewde, maar het zal zijn voor een mindere aanklacht. Biden zal Hunter een pardon verlenen en de optiek zal er niet goed uitzien, het zal eruit zien als voortrekkerij. Dat zal hen de kans bieden Biden te verwijderen. Biden zal niet gaan zeggen: “Oké, ik geef mijn zoon een pardon, dus verwijder mij svp.” Hij zal een zenuwinzinking hebben, de dementie zal erger worden. Zeer waarschijnlijk zullen ze het 25e amendement gebruiken. En het lijkt erop dat we daar te zijner tijd bewijs van gaan zien.

Want denk eraan, al die informatie, ze wisten dat het woensdag naar buiten zou komen, ze wisten dat the House deze informatie zou presenteren. En elk nieuwsagentschap dat werkelijk een nieuwsagentschap is, dus onpartijdig, die zou daar verslag van doen. Maar sinds zij wisten dat het nieuws op woensdag zou uitkomen en the House de MOAB zou laten vallen, wat deden ze? Het ministerie van justitie bracht aanklachten naar voren tegen afgevaardigde Santos. Dat verstopte de nieuwsberichten, de Washington Post, CNN, MSNBC, het was perfect getimed. Dat vertelt je alles wat je moet weten.

En ik geloof dat Trump en de patriotten, dat zij wisten dat dit systeem waarin we vandaag de dag zitten, deze illusie van democratie, perfect zou zijn om de mensen wakker te laten worden. Om de mensen te laten zien: “Kijk, hier is de man op de hoogste positie in dit land, er is gedocumenteerd bewijs, dat alles aan elkaar verbind, het is een papieren spoor, volg het geld, je kan het niet wegpraten.” En als het volk ziet dat het ministerie van justitie, de FBI en de rest absoluut niets doen, dan is dit een wake up call zoals we nooit eerder hebben gezien. Dit zal het land doen ontwaken, omdat ze nu, heel, heel duidelijk, het partijdige rechtssysteem kunnen zien. Voorheen spraken mensen erover: “Oh, kijk, het is een partijdig rechtssysteem, kijk naar de mensen van 6 januari.” Maar de mensen konden het niet geloven. “Oh, kijk, het is een partijdig rechtssysteem, kijk naar Trump in het rechtssysteem.” Nu gaan ze het zien! Nu gaan ze het ervaren! En zodra ze dat doen, realiseren ze zich dat het systeem corrupt is.

Weet je, dit is allemaal om ons naar het slotstuk te brengen, het einddoel. Wat is het einddoel? Het einddoel is om daadwerkelijk militaire tribunalen te hebben en deze mensen te berechten onder militaire code. Je moet het volk naar dat punt brengen. Als het volk begrijpt dat het systeem niet meer werkt, dan zal het volk de militaire tribunalen accepteren, omdat dat de enige manier van handelen is. En ik geloof dat dat is wat er momenteel gebeurt, we plaveien de weg naar dat slotstuk. En de enige manier om mensen dat te laten inzien en het te laten begrijpen, is om het hen daadwerkelijk te laten zien: “Ik ga je een partijdig rechtssysteem laten zien. Ik pik er niet een lagere crimineel voor uit, ik pik er niet Antifa voor uit, ik pik er geen BLM persoon voor uit, ik kies voor… ah, de resident, de hoogste positie in ons land. En ik wil dat iedereen toekijkt, van dichtbij, en dat je gaat zien dat het ministerie van justitie, de FBI, absoluut niets doen met al dit bewijs. Nu zal je begrijpen waarom het systeem niet meer werkt. Nu begrijp je waarom het systeem corrupt is. Nu begrijp je waarom we het leger nodig hebben. En ik geloof dat het dit is waar het om draait.

Jazeker, the House deed een fantastische job. Jazeker, wilden we niet allemaal dat ze aanklachten tegen Biden zouden indienen en hem in de gevangenis zouden gooien? Dat zou fantastisch zijn, dat zou de eenvoudigste manier van handelen zijn. Maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren. Ik denk dat ook Trump en de patriotten niet dachten dat dat zou gebeuren, want we hebben vele, vele (Q) berichten die ons laten weten dat als het systeem corrupt is, je een entiteit van buitenaf nodig hebt, die daadwerkelijk instapt en deze mensen arresteert en berecht.
 
2 x X22:



Mike
 
2 x X22:



Mike
 
2 x X22:



Mike
 
Zeer krachtige aflevering van Dave over het Durham-rapport, de Epstein-zaak en de 'vredesbesprekingen' tussen Rusland en Oekraine (weer een Minsk-truukje om Oekraine de kans te geven zich te hergroeperen?). MUST LISTEN!



Mike
 
2 x X22 Report - FISA = START, done in 30, time to end the horror show.



Mike
 


Dave had het over de omgekeerde vlag bij het Capitool, dit vond ik er nog over:
 


Dave had het over de omgekeerde vlag bij het Capitool, dit vond ik er nog over:
Dave heeft het over Mark vd Oever en fdf in a
 
2 keer X22, voor een keertje op zondag. Wel zo fijn nu er geen dotcom radio is!
 
Het nadeel van deze berichten is dat ik ze niet kan ondertitelen (dan zou ik het engels beter begrijpen) en of automatisch vertalen. Ik heb Chrome vertalen geinstalleerd maar wordt niet opgepakt.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.805
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan