X22 Report

Deel 2

Ep. 3050b - Fauci aan dek, angst begint te komen voor [Joe Biden], de patriotten laten de hamer neerkomen

X22Report 20 april 2023

Vertaling vanaf: 02:06 - 06:04

De Deep State, de corrupte politici, big tech, het nep nieuws, de puppetmasters, zij beginnen nu het narratief over Biden te verliezen. Al zijn misdaden beginnen voor het volk naar buiten te komen. En herinner je je dat gezegde dat ze bij Trump gebruikten, dat de muren zich rondom hem begonnen te sluiten, dat ze hem deze keer te pakken hadden? Bedenk je, zij projecteerden alle misdaden die zij zelf uitvoerden op Trump. En ze maakten nep dossiers op, nep afzettingspogingen, nep pisvideo’s, een nep Stormy Daniels zaak, een nep E. Jean Carroll zaak, zij maakten zoveel nepdingen op en niets bleef aan Trump hangen, omdat het allemaal propaganda was.

En denk aan de eerroof-rechtszaak die Trump aan het eind had, omdat het nepnieuws de Russische samenzwering pushte, dat was eerroof, zij beweerden dat er geen verkiezingsfraude was, dat is een grote leugen. Wacht totdat je ziet wat er gaat gebeuren als is bewezen dat er verkiezingsfraude was. Al die dingen die ze met Trump deden, alles wat zij trachtten te doen, komt terug en raakt hen recht op het voorhoofd. Hetzelfde gaat op voor de plandemie. Alles wat zij pushten komt nu terug en raakt hen recht op het voorhoofd.

Momenteel is Fauci aan de beurt, het lijkt erop dat Twitter meer files heeft gedropt en dat gaat over Fauci. Ik geloof dat dit slechts de introductie is en dit gaat gaandeweg erger en erger worden. En als je hiernaar gaat kijken, naar alles wat er gaande is, de patriotten laten de hamer neerkomen!

En valt het je op dat het bewijs sneller en sneller naar buiten komt? In het begin ging het langzaam, je hoorde lange tijd niets. Nu, met wat er gaande is in the House, begint het bewijs naar buiten te komen. Klokkenluiders komen naar voren. En daarbovenop heb je Epstein en de Maagdeneilanden die nu kijken naar wat Epstein deed, wat andere bankiers deden, wat andere personen van verschillende bedrijven deden, die zaak gaat heel goed.

Je hebt ook de zaak met Durham en ik geloof dat hij zeer binnenkort weer opdaagt en iets anders naar voren brengt dat voor een hoop druk op de Deep State spelers zal zorgen.

En kijk naar wat er gebeurt met de Biden’s, met Hunter, zijn laptop, hun belastingen, hun lege vennootschappen en je kan zien dat dit niet heel goed kan aflopen voor hen en uiteindelijk zal het bewijs snel en krachtig naar buiten komen en de hamer zal op de Deep State spelers neerkomen.

Er zal hieraan geen ontsnappen mogelijk zijn en in feite zal ik niet verrast zijn als de republikeinen zeggen: “Oké, we hebben genoeg gehoord, we kunnen nu maar beter voor een afzetting (van Joe Biden) gaan zorgen.” Want kijk naar het bewijs dat er naar buiten komt, en ik zou er heel zeker van zijn dat het bewijs dat je hebt, dat je dat feitelijk nodig hebt, bewijs dat alles ondersteunt, dat je de belastingaangiftes hebt, waarvan ik denk dat ze die gaan krijgen, want er is inmiddels al een klokkenluider uit de belastingdienst, je de financiële documenten hebt en je begint de zaak samen te stellen en ja, je zal een zeer, zeer solide zaak hebben.

Betekent dat dat hij afgezet gaat worden? Misschien, misschien niet. Wellicht dat de Deep State hem verwijdert ver voordat dit gebeurt. Om hun gezicht te redden. Denk er eens goed aan, als zij gaan pushen, of je hoort over afzetten, dan zal het mij niet verrassen dat de dementie toeneemt, we zien het nu al en plotseling zeggen ze: “Weet je wat, laten we hem verwijderen via het 25e amendement voordat ze met het afzetten beginnen. Want op deze manier kunnen we ons gezicht redden. Hij wordt een blok aan ons been en de onderzoeken brengen een hoop boven water waarvan we dachten dat dat nooit naar boven zou komen. Ze kunnen nu zijn belastinggegevens krijgen en dat zal een complete en volslagen ramp zijn. Dus laten we van deze vent afkomen voordat dit allemaal naar buiten komt, want als dit allemaal naar buiten komt, dan zal dat leiden naar Hillary Clinton, naar Obama, het gaat leiden naar vele en vele anderen.” En dan heb je het over mensen die in de verschillende agentschappen zitten, zoals de FBI, de CIA, noem maar op.

 
2 x X22 Report - [DS] wordt met elke onthulling meer ontmanteld:



Mike
 
2 x X22:



Mike
 
4 x X22:

 
2 x X22 Report - bereid je voor op het [SCARE] event om de massa te laten ontwaken:



Mike
 
2 x X22 Report - leer schaken en niet dammen, eerst moet hoogverraad onomstotelijk worden aangetoond, maar 1 kans om het goed te doen:



Mike
 
2 x X22 Report - Sum Of All Fears: als je niet de hele afkevering kunt beluisteren, zorg dan dat je vanaf ong. de 29e minuut tot aan het eind meekrijgt, dit is HUGE!



Mike
 
2 x X22 Report - Sum Of All Fears: als je niet de hele afkevering kunt beluisteren, zorg dan dat je vanaf ong. de 29e minuut tot aan het eind meekrijgt, dit is HUGE!



Mike


Mike
 
2 x X22 Report - Obama, Epstein in het nieuws, enjoy the show:



Volgens Dave verwijst het pandafilmpje van Scavino naar Seth Rich, maar het kan ook een verwijzing zijn naar Pizzagate. Ik zie de laatste tijd de berichtgeving over pedofilie en kinderhandel alsmaar toenemen op.Twitter.

Mike
 
2 x X22 Report - treason doesn't pay well in the end, you'll love how this movie ends:



Screenshot_20230502_073657_Brave.jpg
qanon-blog-800-.008-b2.png

Mike
 
2 x X22:



Mike
 
2 x X22 Report - only at the precipice..., backchannels are important:



Mike
 
En weer een gedeelte vertaald door Paul:

Ep. 3061b - Alleen Aan De Rand Van De Afgrond Zullen Mensen De Wil Voor Verandering Vinden, Back Channels

X22Report 3 mei 2023

Vertaling van 2:08 tot 7:23

De Deep State, de corrupte politici, big tech, het nepnieuws, de puppetmasters, zij bevinden zich nu in een diepe paniek omdat het bewijs tegen Joe Biden, het bewijs tegen Hunter Biden allemaal naar buitenkomt. En het zal niet stoppen bij de Biden’s, dit gaat rechtstreeks naar Obama, het zal gaan naar Hillary Clinton, het zal gaan naar Soros. De Epstein informatie komt nu naar buiten. Valt het je op dat de informatie nu naar buiten druppelt en de transparantie van deze informatie zal het gehele Deep State systeem neerhalen. En dat is exact wat we momenteel zien.

Dus wat doet de Deep State? Ze zijn voorbereid en gereed om te trachten dat allemaal te verbergen. En het lijkt erop dat ze het narratief voor oorlog al zijn begonnen. Ze zijn al begonnen het idee te pushen dat er een soort wereldoorlog drie plaatsvindt, waarbij Rusland, Oekraïne en de Verenigde Staten zijn betrokken.

Denk aan wat er vandaag (woensdag) gebeurde. Het verhaal gaat dat Zelensky drones Rusland liet binnenvliegen en hij daadwerkelijk trachtte Poetin te vermoorden. Wel, wij weten dat Oekraïne een hoop liegt, we weten dat ze een hoop valse vlaggen hebben uitgevoerd. We weten dat ze een raket afvuurden op Polen en daar Rusland de schuld van gaven. We weten dat zij verschillende vliegtuigen (oa. MH-17) hebben neergeschoten en daar Rusland de schuld van gaven. De vraag is, waren zij degenen die deze drones naar Rusland vlogen? Maar hoe kwamen ze door alle beveiliging, hoe kwamen zij helemaal tot aan het Kremlin? Of, voerde Rusland een valse vlag uit, zodat ze Oekraïne verder kunnen aanvallen? Of, de derde optie, was het iemand anders? Was het iemand die reeds gestationeerd was in Rusland, was het iemand die daar al was en de drones lanceerde en ze naar het Kremlin vloog om de 3e wereldoorlog te starten?

Ik bedoel, het scenario herinnert mij aan The Sum of All Fears (een Amerikaanse film uit 2002. Vert.) waarin de Verenigde Staten dachten dat het Rusland was en Rusland dacht dat het de Verenigde Staten was en plotseling begonnen ze zich te realiseren dat het geen van hen was, maar dat het een buitenstaande macht was. Dus laten we denken aan wat er in Oekraïne gebeurt. We weten dat er uitgelekte documenten waren afkomstig uit het Pentagon, we weten dat die naar de gevestigde media gingen. En de gevestigde media produceren en praten hier niet zomaar over, tenzij ze instructies krijgen om dat te doen. Ze hadden het over deze informatie. Ze vertelden iedereen dat het lenteoffensief een volledige mislukking zou worden. Het is reeds een volledige mislukking. We weten dat Oekraïne, de neonazi’s, de Deep State spelers, zij willen raketten, maar ze kregen de raketten niet die ze wilden hebben. Maar met dit, zullen ze nu wel die raketten krijgen? Bedenk je, om een 3e wereldoorlog narratief op te bouwen, kun je niet slechts zeggen: “Hé, er is oorlog!” Je moet het opbouwen, je moet de spanning opbouwen, je moet zeggen waarom we dit nodig hebben, je moet zeggen waarom je dit nu nodig hebt.

Want wat zegt Poetin momenteel? Poetin zegt: “Oh, wacht even, jullie trachtten mij te vermoorden? Wel, nu ga ik jullie vernietigen.” Je kunt zien dat het narratief wordt opgebouwd en we gaan die afgrond bereiken waarbij mensen zullen gaan denken dat we op de rand van oorlog staan en het zal daar inderdaad op lijken.

Als je teruggaat naar het 16 jarige plan (van Obama, Hillary, Deep State, dat door Trump 4 jaar vertraging opliep. Vert.), hun plan was om een oorlog te hebben. Jazeker, het zou er als een oorlog uitzien, er zou vernietiging zijn, maar het zou een gecontroleerde oorlog zijn. En wat dat betekent, is dat beide kanten de controle zouden hebben over wat er gaande was. Ze wisten al wie de winnaar en de verliezer zou zijn. Ze wisten dat de Verenigde Staten de oorlog zouden verliezen en dat de grondwet volledig uitgewist zou worden en dat de Verenigde Staten zouden worden teruggebracht naar een derde wereldland. (Klinkt misschien vreemd en vergezocht, maar kijk maar eens naar wat Biden in opdracht van de Deep State pionnen, zoals Obama op de achtergrond in het Witte Huis, in 2 jaar tijd aan ellende heeft veroorzaakt, waarbij iedereen die ogen heeft ziet dat de VS afstevenen op een derde wereldland en de grondwet met voeten wordt getreden. Die vier 4 jaar vertraging door Trump moet versneld ingehaald worden. Vert.) Dus ze wisten dit allemaal al.

Kan Trump dan de rollen omdraaien, gebruik makend van back channels (diplomatie via een achterdeur. Vert.) en het in feite eruit laten zien dat er een oorlog is, het de Deep State constant toestaan hun agenda te pushen, ze laten doen waarin ze goed zijn, en dan tussenbeide komen en vrede bewerkstelligen? Natuurlijk kan hij dat. En het ziet er naar uit dat we de mensen momenteel naar dat punt krijgen, naar die afgrond, dat moment van vernietiging, waarbij de mensen zullen zeggen: “Oké, we moeten iets doen.”

En ik geloof dat back channels gebruikt zullen worden. (Trump stond op goede voet met Poetin en Xi. Vert.) En we komen dichter en dichter bij dat moment. En ik denk dat daarom Dan Scavino die video publiceerde, die te maken heeft met Nessun Dorma en alleen de laatste 32 seconden toonde, wat de climax is van de film The Sum Of All Fears, waarbij je de president van Rusland hebt en de president van de Verenigde Staten die een vredesovereenkomst tekenen. Denk ik dat het Biden zal zijn die een vredesovereenkomst tekent? Nee, dat denk ik niet. Ik denk dat de ware Commander in Chief over vrede gaat onderhandelen en ik denk dat hij dat gaat doen door gebruik te maken van back channels.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.782
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan