X22 Report


 
2 x X22 Report - rig for RED!



Mike
 
2 x X22 Report - rig for RED!



Mike
Red October has failed i think!
 
2 x X22 Report - Biden gaf weer een Red Speech, waarin hij de Amerikaanse kiezer bedreigde:



Mike
 
2 x X22 Report - Red October = Red November, 11.11 is een marker:



Mike
 
2 x X22 Report - Red October = Red November, 11.11 is een marker:



Mike
Zie je nou wat er gebeurd? Red oktober word red november!? En als november niks wordt het zeker red december🤣 lekker geloofwaardig toch?
Vind het niet zo gek dat mensen gaan twijfelen.
 
Je vindt het kennelijk allemaal erg grappig, maar je lacht om je eigen dommigheid.

Mike
Het is niet dom. Het is precies zoals ik al had voorspeld. Dave verschuift elke keer dingen, mag ik toch wel zeggen? Iedereen ziet dat toch. Dan weer 3 jaar delta dan opeens is het 4 jaar? Klopt toch of niet?
 
stukje gekeken.
Wel raar om het oktober te noemen als het in november is, maar he, that's me. 🙃
Dat is in de geschiedenisboeken zo komen te staan. Briljant toch dat Q dit zo gebruikt? Als wij op het verkeerde been kunnen worden gezet, gebeurt dat bij [HEN] ook en verspillem [ZE,] nog meer kostbare munitie. Maar als dit een aanleiding is om eens hartgrondig te lachen, lach je om je eigen dommigheid en kortzichtigheid.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Dat is in de geschiedenisboeken zo komen te sraan. Briljant toch dat Q dit zo gebruikt? Als wij op het verkeerde been kunnen worden gezet, gebeurt dat bij [HEN] ook en verspillem [ZE,] nog meer kostbare munitie. Maar als dit een aanleiding is om eens hartgrondig te lachen, lach je om je eigen dommigheid en kortzichtigheid.

Mike
We zullen het zien Mike.
 
Die laatste opmerking was niet naar jou toe gericht, Luz. We leren in deze tijd allemaal onszelf en elkaar kennen.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.320
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan