X22 Report

Met cynisme komen we nergens. In onderstaande X22 Report wijst Dave ons op het volgende:



Nog steeds dezelfde mening toegedaan? Ik ben Team Dave all the way! 💪



Mike
 
2 x X22 Report - Rumble werkt samen met Starlink! November Surprise?



Mike
 
Met cynisme komen we nergens. In onderstaande X22 Report wijst Dave ons op het volgende:



Mike

Iets verder in dat draadje kijken .. interessant.
of hier:

Hu Jintao word afgevoerd uit de Grote Volkszaal (Great of of the People)....



Weer dat slimme virus:
Eerste rij: geen bekpampers.😷 Erachter wel... Zonder masker wel betere 'photo-op'
 
Laatst bewerkt:
2 x X22 Report - scare event komt alsmaar dichterbij!



Mike
 
2 x X22 Report - scare event komt steerds dicgterbij, all assets deployed (foreign and domestic):



Mike
 
2 x X22 - red tsunami coming!



Mike
 
Ep. 2908b - Scavino Zendt Boodschap: 11.3 (3 nov. 2020. Vert.) Was Het Begin. Alles Zal In De Pas Gaan Lopen

X22 Report van 25 oktober 2022

Vertaling van 1:32 tot 6:10 door Paul Harmans

De Deep State, de corrupte politici, het nep nieuws, big tech, de puppetmasters hebben nu moeite met het onvermijdelijke. Wat is het onvermijdelijke? Wel, het lijkt erop dat ze nu het volk beginnen te verliezen. Het volk kiest nu de kant van Trump. De meerderheid van het volk kijkt naar de democraten, kijkt naar centrale bankiers, kijkt naar het World Economic Forum en de corrupte politici en de mensen zeggen: “Dit is absoluut niet wat we willen.” En ik geloof dat dat vanaf het begin het plan was.

Trump, de patriotten, het leger, zij hebben een plan opgezet zodat het volk het land weer terug kan nemen. En de enige manier waarop het volk het land terug kan nemen, is het tonen van de ware agenda van de Deep State spelers, om de corruptie te tonen, om het verschil te tonen tussen een ministerie van justitie dat de regel der wet volgt en een corrupt ministerie, om het verschil te tonen tussen een FBI dat de regel der wet volgt en een FBI dat de leden van het syndicaat beschermd. Dus wat ziet het volk? Het volk ziet een corrupt ministerie van justitie en het ziet een corrupte FBI en het ziet een corrupte regering en het ziet de infiltratie van binnenuit. Het volk ziet dat mensen worden verbannen van bepaalde banken, van bepaalde bedrijven. Ze zien het allemaal gebeuren. En daar bovenop: de crisis aan de grens, de opkomende oorlog, het scare event in Oekraïne, de economie die crasht, misdaden die overal plaatsvinden, iedereen kan nu de ware aard van dat alles zien.

En ik denk dat Dan Scavino ons een boodschap stuurde, hij plaatste iets op Twitter en op Truth Social en het is een gigantische rode golf, het lijkt voor mij op een tsunami. En ik denk dat hij ons laat weten dat het plan werkt en dat we voorwaarts gaan.

En ik denk dat uiteindelijk al die andere mensen, die niet gearresteerd worden omdat je niet elk persoon kan arresteren, dat die allemaal in de pas gaan lopen. Denk aan al die mensen die besloten niet meer gekozen te willen worden in de regering, zij zien het teken aan de wand, want als zij het nog voor het zeggen zouden hebben en de macht nog zouden bezitten, dan zouden ze niet aftreden, dan zouden ze blijven zitten. Waarom? Omdat het een eenvoudig baantje is, je krijgt een schitterende ziektekostenverzekering, je krijgt een auto met chauffeur, je kan in restaurants gaan eten (natuurlijk op kosten van de belastingbetaler. Vert.), je kan golf spelen, je krijgt al die extra dingen, bijna net als de koninklijken.

Maar dat is iets dat de Founding Fathers nooit hebben gewild. Zij wilden voor elke dag hardwerkende mensen, zij wilden geen carrièrepolitici. Zij wilden mensen die samen met het volk werken en die het volk dienen. Maar in plaats daarvan, al die mensen in de regering, bij de overheid, dat zijn levenslange politici die geen voeling meer hebben met de doorsnee persoon. De meesten zijn losers, de meesten konden geen echte baan aan. En dat zijn de mensen die het criminele syndicaat op hun plek zetten, omdat ze weten dat ze heel eenvoudig te chanteren zijn, het is eenvoudig om macht over hen te hebben. En dat is waarom we hebben wat we vandaag de dag hebben.

Maar ik geloof dat alles op het punt staat te veranderen en we het gaan zien. Bedenk je, het begin was 11.3 (3 november 2020. Vert.) daar vond de werkelijke muiterij (het stelen van de presidentsverkiezing. Vert.) plaats. Vanaf daar werd alles in werking gesteld, ik denk dat toen devolutie werd ingesteld.

Paul: Uitleg tussendoor wat devolutie is
Bron: zie onderaan de pagina.
Als er zich een noodsituatie voordoet, dan heeft de overheid bepaalde back-up-plannen klaarliggen om in werking te stellen, zodat alle essentiële functies in het land gewaarborgd blijven. In het geval van een oorlog of een nucleaire ramp bijvoorbeeld, treedt er een continuïteitsplan in werking. Dit heet ‘continuity of government’ (COG). Als er een nucleaire aanval op Washington D.C. zou zijn, zou er zonder zo’n COG-plan direct chaos ontstaan.

De devolution-serie gaat over het idee dat Trump een continuïteitsplan in werking heeft gesteld, vanwege de noodsituatie die ontstond na de gestolen verkiezingen van 2020. De president is verantwoordelijkheid voor de continuïteit van essentiële functies in een noodsituatie, dus Trump zou onwettig hebben gehandeld als hij géén actie had ondernomen in reactie op de diefstal van de verkiezingen.

Om te begrijpen waarom Trump devolution heeft ingesteld, moet je begrijpen met welke tegenstander(s) hij te maken heeft. De vijand is een mondiaal opererend crimineel netwerk en een corrupt politiek systeem / Deep State.
——————————————————————————-

X22 Report: En ja, 6 januari was de dekmantel voor hun muiterij en nu valt het volledig in duigen voor hen. En het volk kan nu het verschil zien tussen een dictator en een ware patriot, het is heel goed waar te nemen. En begrijp dat Trump en de patriotten wilden dat iedereen dat kon zien, ze (het volk) moesten de waarheid zien en ze moesten het volk aan hun kant krijgen en dat is exact wat er gebeurt. Ik denk dat er meer aankomt en ik denk dat we drup, drup, drup zien en dat binnenkort de vloed losbarst en dat het een complete en volledige ramp voor hen wordt.

Maar wat ook interessant is, we zien Hillary Clinton, ze is momenteel in paniek, ze is in paniek omdat ze (de puppets) de macht verliezen over hun frauduleuze systeem. Ze is momenteel in paniek omdat ze zich realiseren: “Verdomd, als de wetgevers in elke staat de controle krijgen, dan keert de macht terug naar iedere staat.” Mensen denken dat de staten de macht al hebben. Nee, dat hebben ze werkelijk niet. Ze (de Deep State) hebben de criminele syndicaatmensen in elke staat geplaatst, maar zij sturen hen vanaf de top aan. Als de wetgevers, als zij van de Supreme Court de uitspraak krijgen dat zij de wetten voor de verkiezingen maken, dan is het nagenoeg over voor de Deep State spelers. En dat is waarom Hillary Clinton naar buiten treedt, dat is waarom ze momenteel in paniek is zoals we nooit eerder hebben gezien.

We praten daar verderop meer over.

Uitleg wat devolutie is: https://themoreyouknow17.wordpress.com/2022/04/07/een-introductie-op-devolution

 
[Doorgestuurd van @intheMatrixxx (intheMatrixxx)]
Dave from X22 is on the @mgshow today!

Live is 12:05pm east and you can always watch at you leisure anytime. Same link.

 
Als Trump op Truth Social idd Dave van X22 heeft geretrutht dan is dat best goed Boom Q nieuws. Ergens op 2:20 hoorde ik dat.
 
Is ook echt de 1ste keer dat Trump wat retruth van Dave
Hij kan ook niet alles en iedereen tegelijk retruthen. Nu dat er steeds meer naar boven komt, en ook in de MSM, gaan er langzaam mer oogjes open en worden ze so geattendeerd op andere kanalen en verdere goede info.
Moest dit allemaal tgelijk gebeurenen paar jaar geleden, zou de meerderheid van hen dit niet geloven, maar oook niet terugkeren naar die kanalen misschien.
 
Hij kan ook niet alles en iedereen tegelijk retruthen. Nu dat er steeds meer naar boven komt, en ook in de MSM, gaan er langzaam mer oogjes open en worden ze so geattendeerd op andere kanalen en verdere goede info.
Moest dit allemaal tgelijk gebeurenen paar jaar geleden, zou de meerderheid van hen dit niet geloven, maar oook niet terugkeren naar die kanalen misschien.
Vind Dave een beste kerel maar begint een beetje eentonig te worden.. the puppet masters the corrupt politicians enz. En hij roept al 3 jaar hetzelfde en hij past steeds zijn tijdlijn aan naar een maand later. Kan aan mij liggen hoor
 
Vind Dave een beste kerel maar begint een beetje eentonig te worden.. the puppet masters the corrupt politicians enz. En hij roept al 3 jaar hetzelfde en hij past steeds zijn tijdlijn aan naar een maand later. Kan aan mij liggen hoor

Ik weet niet hoe groot zijn team is, maar 7 dagen in de week dotcom zou ik nog geen week volhouden en daarbij ook nog eens alles video editten en op meerdere platforms uploaden. En daarbij, het meeste werk zit in de voorbereiding
 
Vind Dave een beste kerel maar begint een beetje eentonig te worden.. the puppet masters the corrupt politicians enz. En hij roept al 3 jaar hetzelfde en hij past steeds zijn tijdlijn aan naar een maand later. Kan aan mij liggen hoor
Hoe vaak is hier echter al niet gezegd niet op een tijdslijn te kijken. Maar nu, 8/11 mag wel hoor, is volgens mij erop en erover.
 
Ik weet niet hoe groot zijn team is, maar 7 dagen in de week dotcom zou ik nog geen week volhouden en daarbij ook nog eens alles video editten en op meerdere platforms uploaden. En daarbij, het meeste werk zit in de voorbereiding
Lijkt mij ook.
 
Vanaf minuut 17 ook naar mijn weten de eerste keer dat hij het over adrenochrome heeft al noemt hij niet die term zelf maar de omschrijving
 
Vind Dave een beste kerel maar begint een beetje eentonig te worden.. the puppet masters the corrupt politicians enz. En hij roept al 3 jaar hetzelfde en hij past steeds zijn tijdlijn aan naar een maand later. Kan aan mij liggen hoor
Ligt ook aan jou. Ongeduld = ego.

Mike
 
Laatst bewerkt:
2 x X22 Report - we zitten in een nuckeaire countdown:



Mike
 
Dit is wat het DEFCon Warning System gisteren op Twitter plaatste:

20221027_070028.jpg

Speciaal voor diegenen die nog een stevige black pill in hun systeem herbergen: Dave legt in bovenstaande report heel goed uit dat de Deep State op hun wenslijstje hebben staan een burgeroorlog in de VS en een nucleaire wereldoorlog. De patriots hebben hun plannen doorkruist en er een informatieoorlog van gemaakt die druppelsgewijs verloopt over meerdere jaren en niet alleen zorgt voor death by 1,000 cuts bij de DS maar ook voor The Great Awakening bij de slapende massa. Hierdoor zijn letterlijk miljoenen mensenlevens gered, maar of hun geest ook te redden is valt nog maar te bezien, 4-6% lost forever.

Voor de 'wakkeren' zijn de Q-posts in het leven geroepen. Maar ook wij worden opgevoed. The end won't be for everyone. Iedereen bij wie nog ongeduld, ongeloof, wantrouwen, wrokken, angsten en boosheid regeert komt zichzelf nu tegen in deze karaktertest. Ik waarschuw hier al minimaal een jaar voor. Werk aan jezelf, want de waarheid is onontkoombaar, zowel individueel als collectief, en jij bepaalt zelf hoe hard of hoe zacht jouw landing zal zijn.

Mike
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.985
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan