X22 Report

Ep. 2685b – Waarom Rusland? Welke schade kan Rusland de Deep State berokkenen, denk aan het spiegelbeeld

X22 Report 24 januari 2022

Vertaling van 05:27 tot 11:00 door Paul Harmans

Wat we tot nu toe zien is dat hun hele systeem (van de Deep State) in elkaar stort. Bedenk je, er was ook een andere cyberpandemie die werd uitgevoerd door Klaus Schwab, het World Economic Forum. En alweer kunnen we zien waarom ze dat doen. Waar zijn ze bang voor? Ze zijn bang voor eerlijke verkiezingen, ze zijn bang dat Trump de macht overneemt, omdat, als Trump de macht neemt - wel in feite heeft hij de macht al, hij heeft invloed, maar zoals zij het zien, als hij terugkomt in het Witte Huis en Biden vervangt of als Hillary Clinton komt en Biden vervangt, of Kamala Harris gaat een stapje omhoog en Hillary Clinton wordt vicepresident - als zij verwijderd worden voor alles dat ze gedaan hebben, het bedriegen, de fraude, het omverwerpen van een regering en dat er buitenlandse regeringen zijn die bij dat alles betrokken zijn, dat kunnen zij niet gebruiken. Dus ze zullen al het mogelijke doen om dit te stoppen.

Denk aan wat er nu gebeurt in de Oekraïne en Rusland. Waarom Rusland? Ze grijpen terug op hun 16 jarige plan (8 jaar Obama, 8 jaar Hillary, waarbij het de bedoeling was een oorlog met Rusland en/of China te starten, die zou uitmonden in de 3e wereldoorlog, om daarna vanuit de puinhopen de Great Reset, het Build Back Better programma van Schwab te starten en dat zonder verzet van de wereldbevolking in te voeren. Vert.). Ja, de privé Westerse bankiers hebben een coverstory nodig (nu de coronapandemie vanwege teveel wakkere mensen op een flop begint uit te draaien. Het was een verzonnen pandemie om Trump te grazen te nemen en in een poging het Build Back Better plan alsnog zonder oorlog uit te kunnen voeren. Vert.)

Maar waarom Rusland? Denk aan wat ons is verteld in al die Q berichten over de Uranium One deals, hoe Hillary Clinton samenzwoer met Rusland, Biden werkte samen met de Oekraïne en Rusland, met China en Kazakstan en met veel andere landen. Zie je, Rusland heeft informatie over Mueller, Comey, Clinton, Obama en noem maar op. Rusland kan de democraten, de Deep State vernietigen en zij weten dat. Waarom denk je dat we dit momenteel zien gebeuren? En denk aan wat Trump en de goeden hebben opgezet. Sinds zij (Trump en de goeden) hun (Deep State) playbook kennen, wilden zij (Trump en de goeden) de wereld laten zien wat ze (de Deep State) doen.

Bedenk je, Trump creëerde vrede in het Midden-Oosten, hij beëindigde de eindeloze oorlogen. Hij wandelde over de gedemilitariseerde zone en schudde de hand van Kim Jong-un en stichtte vrede met Noord-Korea. Daarna vuurden zij geen raketten meer af in de tijd dat Trump in het Witte Huis zat. Correct? Ja. Hij had een zeer goede relatie met Poetin, geen oorlogen. En hier zijn we vandaag de dag met de Biden regering. Alles dat zij op Trump projecteerden, via het nep nieuws, via de corrupte politici: ‘Trump zou een oorlog creëren met Noord-Korea.’ ‘Trump zou een oorlog creëren met Rusland.’ ‘Trump zou de economie laten crashen.’ ‘Trump zou het Midden-Oosten destabiliseren met de Abraham akkoorden.’ Dat allemaal bleek vals, namaak en nep. Ze projecteerden alles dat zij deden op Trump.

En nu, wanneer je in de spiegel kijkt, kun je zien dat zij het zijn, zij zijn degenen die dat doen. En dat is exact wat iedereen nu kan zien. Zie je, elke stap die zij nemen, alles dat zij doen, brengt schade aan henzelf toe. Trump en de goeden wisten dat ze deze weg zouden bewandelen. Zij wisten dat ze deze dingen gingen doen.

Denk je echt dat Poetin een oorlog gaat beginnen? Ga eens terug naar 2014, 2015 toen Obama de leiding nam over het leger, hij vertelde de hoge pieten waar het leger moest bombarderen (zodat er geen ISIS doelen geraakt konden worden. Vert.) en hij stond (heimelijk) ISIS toe zich uit te breiden over geheel Syrië. Toen hadden we de Syrische president die Poetin uitnodigde en hem om hulp vroeg om af te rekenen met ISIS. En Poetin ging daadwerkelijk achter ISIS aan en verkleinde hun territorium voordat Trump zelfs nog maar verkozen was. En gedurende deze tijd met Obama, wat gebeurde er? Ze (de Deep State) kregen zelfs Turkije zo ver een Russische straaljager neer te schieten om te trachten een oorlog (met Rusland) uit te lokken. Denk aan de Oekraïne, ze schoten een passagierstoestel uit de lucht (de MH-17, waarvan Rutte de onderste steen wel eens even zou bovenhalen, maar dat tot op de dag van vandaag niet heeft gedaan en er nog steeds Rusland de schuld van geeft. Vert.), en ja, dat waren de Deep State spelers, het was niet Poetin, het waren niet de Russen. Zij (de Deep State) trachtten toen een oorlog te beginnen.

En hier bevinden we ons weer op datzelfde punt. Zie je, Poetin zal niet in het aas bijten, hij zal zijn troepen niet inzetten omdat hij de Oekraïne zou willen hebben. In feite wil Poetin de Oekraïne niet eens hebben. Als hij dat zou willen, had hij dat een lange tijd geleden al gedaan. Hij had het allemaal allang over kunnen nemen, maar dat deed hij niet. Poetin zal niet in het aas van de Deep State bijten, dus wat zullen ze gaan doen? Ze zullen gaan proberen iets te creëren zodat het lijkt dat Rusland iets doet. We zullen mogelijk protesten in Oekraïne gaan zien en dat ze daar Rusland de schuld van gaan geven, zo van: “Oh, kijk, ze (Rusland/Poetin) starten protesten, ze gaan proberen de president omver te werpen, Zelensky van de Oekraïne,” dat is wat ze trachten te doen. En dan komt de VS binnen en tracht dat te stoppen en dan zal Rusland een cyberaanval op de VS openen. Zie je, ze zullen het altijd laten lijken dat Rusland iets tracht te doen, maar het is de Deep State die een valse vlag creëert.
https://rumble.com/vt7w0o-ep.-2685b-why-russia-what-damage-can-russia-do-to-the-ds-think-mirror.html
 

 
In deze playlist worden de artikelen van Patel Patriot voorgelezen.

Playlist artikelen 1 t/m 9 plus addendum 1:

Addendum 2

Addendum 3

Addendum 4

Deel 10

Deel 11

Deel 12

Deel 13

Deel 14

Deel 15

Deel 16
 

 
Ep. 2687b - How Do You Ensure Those Prosecuted Receive Impartial Judgement Based On Rule Of Law?

X22 Report 26 januari 2022

Vertaling van 20:32 tot 29:30 door Paul Harmans

… In feite met Jen Psaki (de persvoorlichter voor Biden. Vert), kunnen we hun gehele agenda zien en hun push. Bedenk je, zij hebben een halt toegeroepen aan monoclonale antilichamen

(Wat zijn monoclonale antilichamen - 27 juli 2021 - In het Erasmus MC werden onlangs de eerste Covid-patiënten behandeld met monoklonale antilichamen. Het gaat om patiënten die zelf onvoldoende antistoffen aanmaken, bijvoorbeeld doordat zij afweeronderdrukkende medicatie gebruiken na een transplantatie. Voor hen is het nieuwe middel een doorbraak. Vert.),

ze hebben een halt toegeroepen aan Ivermectine, ze hebben ervoor gezorgd dat mensen geen Hydroxychloroquine kunnen krijgen. Waarom deden ze dat allemaal? Wel, Jen Psaki zei het hardop: “We kunnen niet toestaan dat je deze middelen krijgt, omdat het enige dat werkt de vaccins en boosters zijn.” (Dat zei onze Hugo ook! Vert.) Hun agenda is om iedereen gevaccineerd en geboosterd te krijgen. Bedenk je, hun plan is om je dit elk jaar voor de rest van je leven te geven. Dat is hun hele plan.

Blueprint op Telegram plaatste dit en het zegt:

‘Ivermectine, Hydroxychloroquine, monoclonale antilichamen, en daaronder zegt het: ‘Allemaal unaniem bewezen dat ze corona’s VERMORZELEN en ze werden allemaal opzettelijk geblokkeerd door onze regering en door de ziekenhuizen en apothekers gedurende een corona pandemie. (niet alleen door de Amerikaanse regering, maar Ivermectine en Hydroxychloroquine wereldwijd door bijna alle regeringen, ziekenhuizen en apothekers. Vert.)

Ze gebruikten frauduleuze studies, intimidatie, macht en massa media angst om het te rechtvaardigen.

Een CCP (Communistisch China) aangestuurde ‘pandemie’ gecreëerd via meer dan 60 gain-of-function (versterken van eigenschappen. Vert.) studies, door Fauci gesponsord met onze belastingdollars aan het Wuhan Instituut voor Virologie.

Puur kwaadaardig.’
----------

Dit is waarom ze niet wilden dat iedereen dat zou zien, want als dat zou worden vrijgegeven, dan zouden ze niet in staat zijn geweest de pandemie te pushen. Omdat iedereen de pillen (Ivermectine, Hydroxychloroquine) zou nemen en iedereen genezen zou zijn en mensen zich zouden gaan realiseren: “Wacht eens even, dit geneest in feite een verkoudheid, wacht eens even, dit helpt om van de griep af te komen!”

Ik denk dat mensen zich dat sowieso gaan realiseren, want je weet, de test is veranderd. De test kan nu wel het verschil zien tussen corona afkomstig van een coronavirus, dat een algemene verkoudheid is en daar zijn veel verschillende variaties van, en tussen de griep. En mensen zullen zich gaan realiseren dat: “Wacht eens even, deze medicijnen helpen echt bij verkoudheid en de griep!” Zie je, dat is waarom zij deze medicijnen verborgen willen hebben. Jazeker, ze willen hun eigen ding produceren dat lijkt op Ivermectine, maar dat in feite iets heel anders doet. Dit is wat ze trachten te doen, maar ik denk dat het zal mislukken.

Senator Ron Johnson had onlangs een rondetafelgesprek met al die experts die spraken over de vaccins en wat er gaande is. En de Ohio advocaat Tom Renz, ik heb hem eerder al eens geïnterviewd, hij vertelde iets zeer, zeer interessants. Hij zei: “Volgens het leger hebben zij toezicht gehouden op alle informatie betreffende deze vaccins.” En Tom Renz onthulde wat zij ontdekten. En het is praktisch hetzelfde wat wij al zeiden, maar nog veel erger. Luister naar hem:

Tom Renz: Senator, wij hebben drie klokkenluiders vanuit het ministerie van defensie die mij toestemming hebben gegeven hun naam te openbaren: Lt. Kolonel Theresa Long, Dr. Samuel Sigoloff, en Lt. Kolonel Peter Chambers. Alle drie hebben mij deze gegevens overhandigd en ik heb verklaringen van hen die allemaal onder ede zijn gedaan en we zijn van plan dit aan de rechter voor te leggen. We hebben substantiële gegevens die laten zien dat we bijvoorbeeld zagen dat misgeboorten toenamen met 300% over het vijfjarig gemiddelde. We zagen een bijna 300% toename van kanker over het vijfjarig gemiddelde. Kanker wordt niet over gesproken, behalve door dokter Rian ? Dank u dokter. Het volgende is verbazingwekkend en dat zijn de neurologische effecten die dus ook onze piloten kunnen ontwikkelen, een meer dan 1000% (duizend procent!) toename.

Ron Johnson: Dat is tien keer meer.

Tom Renz: Van 82.000 per jaar naar 863.000 per jaar. Er is op onze soldaten geëxperimenteerd, zij hebben bijwerkingen gekregen en sommigen zijn mogelijk overleden. Dr. Corry ? dank u voor uw standpunt aangaande de corruptie en dat is exact wat het is, zij wisten dit. En senator, als deze dokters worden aangevallen, en dan niet alleen de mensen hier in de zaal, maar ook anderen, ik noem geen namen, die zullen mij bellen, ik ben degene die met de medische raden onderhandel, ik ben degene die de heksenjachten overzie. We zullen ze tegenhouden en ik zal ze (de dokters) vertellen waar ze naartoe moeten en ik zal dat blijven doen. Senator, we hebben ook, uh, laat me u dit laatste geven en dan houd ik mijn mond, het wekelijkse rapport van Project Salas van 28 september 2021, Project Salas is een ministerie van defensie project, waar zij al deze gegevens bijhouden die zogenaamd niet bestaan en zij geven het aan het CDC

(Wikipedia: De Centers for Disease Control and Prevention, in het Nederlands Centra voor Ziektebestrijding en -preventie, afgekort CDC, is in de Verenigde Staten de organisatie die zich van staatswege bezighoudt met het opsporen, behandelen en voorkomen van ziekten, vooral met het oog op het openbaar belang. Opmerking vertaler: die omschrijving mag wel eens grondig herschreven worden!).

Zij houden deze vaccins in de gaten. Van die datum, rond die datum, heb ik talloze gevallen waarbij Fauci en het volledige (CDC) team zeiden dat het een crisis van de ongevaccineerden was, dat het 99% ongevaccineerden zijn in de ziekenhuizen. In het wekelijkse rapport van Project Salas (van september 2021! Vert.), het ministerie van defensie document, wordt specifiek gezegd dat 71% van de nieuwe besmettingen onder de volledig gevaccineerden is en dat 60% van de ziekenhuisopnames volledig gevaccineerden betreft. Dit is corruptie van het hoogste niveau. We moeten onderzoeken instellen. De minister van defensie moet onderzocht worden, het CDC moet onderzocht worden en ik dank u bijzonder senator voor het hebben van de moed om op te staan tegen deze groeperingen.

Einde opmerkingen Tom Renz.

Wel, als je luistert naar wat hij zegt, dit vaccin helpt mensen niet om gezonder te worden, het maakt hen in feite ongezonder. Hij zegt dat er een toename van 300% is van kanker, 300% toename van spontane misgeboorten, een 1000% toename van neurologische problemen en het gaat maar door en door, hartaanvallen zijn met 269% toegenomen, plotse aangezichtsverlammingen 291% toename, vrouwelijke onvruchtbaarheid 471% toename, longembolie 467% toename. Zie je, hun agenda is niet om mensen beter te maken, hun agenda is om mensen zieker te maken, hun agenda is depopulatie (volkerenmoord). Hun agenda heeft niets van doen met corona.

Corona is een virus, maar de meeste mensen hebben er niet echt last van. Een gezond persoon heeft er geen last van. Jazeker, mensen met een zwak immuunsysteem, of met meerdere onderliggende ziekten, ja, die krijgen er problemen van, net zoals zij problemen krijgen van griep of met een longontsteking of iets dergelijks. Maar de alledaagse mensen die gezond zijn en hun dagelijkse bezigheden uitvoeren hoeven zich er geen zorgen over te maken. Als zij wel problemen krijgen en denken dat ze symptomen hebben, en nogmaals, je weet niet of het de griep is of corona, Ivermectine en Hydroxychloroquine genezen dat. Dat is iets waarvan ze niet willen dat mensen dat weten.

En wat heel interessant is, is dat de rechter heeft beslist dat ze, de FDA en Pfizer, geen 75 jaar hebben voordat ze hun informatie hoeven vrij te geven, ze moeten het in 6 tot 8 maanden vrijgeven. Nu komt de advocaat voor de FDA en Pfizer met bijna hetzelfde aan, ze vragen of ze de vrijgave van de eerste 55.000 documenten mogen vertragen. Waarom zouden ze dat willen? Omdat mensen erachter zullen komen wat de vaccins werkelijk doen. Ze houden geen corona tegen, in feite creëren ze de pandemie, het maakt mensen ongezond, het vernietigt je immuunsysteem, het verplaatst je naar de categorie mensen die dit hebben genomen en zullen sterven gedurende de tijd. Maar zodra ze de informatie vrijgeven, zullen de mensen dit gaan inzien en als het eenmaal uitkomt, dan is het spel volledig uit. Waarom denk je dat ze er zo hard voor vechten om het tegen te houden?
https://rumble.com/vtd1hc-ep.-2687b...rosecuted-receive-impartial-judgement-ba.html
 

 
In het kader van Devolution vond ik de docuserie 'Devolved' van Dauntless Dialogue.
De eerste twee delen zijn net uit. De hele serie is gebaseerd op de Devolution-artikelen van Patel Patriot en volgt de hele opbouw en inhoud ervan nauwkeurig. Voor mij is deze toch wel complexe info beter te volgen met beeld erbij.

 
In het kader van Devolution vond ik de docuserie 'Devolved' van Dauntless Dialogue.
De eerste twee delen zijn net uit. De hele serie is gebaseerd op de Devolution-artikelen van Patel Patriot en volgt de hele opbouw en inhoud ervan nauwkeurig. Voor mij is deze toch wel complexe info beter te volgen met beeld erbij.

Patel Patriot (de schrijver van de devolution series) betaalt de maker ook uit eigen zak: hij zag het eerste deel dat de maker gemaakt had terwijl hij aan het zoeken was naar nieuw werk. Toen hij werk had gevonden wilde hij het naast zijn baan blijven doen. Patel Patriot deed hem toen een voorstel: zeg je baan op en ik betaal je uit eigen zak. Jouw docu's zijn zo goed deze moeten zo snel mogelijk uitkomen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Luz
Patel Patriot (de schrijver van de devolution series) betaalt de maker ook uit eigen zak: hij zag het eerste deel dat de maker gemaakt had terwijl hij aan het zoeken was naar nieuw werk. Toen hij werk had gevonden wilde hij het naast zijn baan blijven doen. Patel Patriot deed hem toen een voorstel: zeg je baan op en ik betaal je uit eigen zak. Jouw docu's zijn zo goed deze moeten zo snel mogelijk uitkomen.
Wat toevallig, dat las ik net ook! Echt bijzonder. Ik krijg de indruk dat er nog heel veel posts rondom dit thema gaan komen, daarom heb ik een nieuw topic aangemaakt, genaamd 'Devolution'.
 

 

 

 

 

Ep. 2692b - [Zero-Day], Puur Kwaad Staat Op Het Punt Aan De Wereld Geopenbaard Te Worden, Riemen Vast

X22 Report 2 februari 2022

Vertaling van 42:18 tot 47:48 door Paul Harmans

…deze mensen maken allemaal deel uit van het criminele syndicaat, het is ongelooflijk. En het volk begint zich te realiseren dat dit gehele land de verkeerde kant opgaat. 17% van de Amerikanen denkt dat Amerika op het juiste pad zit, wat betekent dat alle anderen vinden dat het op het verkeerde pad zit. Dus 17% zegt – interessant nummer overigens – dat men het eens is met Biden en dat dit de juiste weg is. Alle anderen vinden dat we de verkeerde kant op gaan. Dit is een ramp voor hem. Maar dit is met opzet gedaan, omdat Trump en de goeden het nodig hadden dat de mensen het allemaal zouden zien, ze hadden het nodig dat mensen de Deep State Spelers zouden afwijzen, ze hadden het nodig dat mensen het nep nieuws zouden verwerpen. Want zodra de waarheid naar buitenkomt en de feiten, kunnen mensen het duidelijk zien.

Laten we even teruggaan naar (Q) bericht 2786 (https://qagg.news/?q=##2786) dit is van 18 februari 2019, het zegt:

De President van de Verenigde Staten (Trump. Vert.), de opperbevelhebber, is het EROVER EENS dat er een poging was een illegale coup tegen hem te plegen.
Stop en begrijp de ERNST van erkenning.
Geloof je dat er niets zal gebeuren?
Geloof je dat niemand gerechtelijk vervolgd zal worden?
Dat POTUS beweringen doet zonder reden?
Hoe introduceer je de WAARHEID aan hen die nog steeds slapen?
Komt er DECLASSIFICATIE?
De boodschap moet rechtstreeks zijn (het overslaan van het NEP NIEUWS en de niet door hen gemeld wordende WAARHEID (feiten) en hun verdraaiingen van het verhaal.)
Q

Denk aan wat er hier gezegd wordt, we komen over 16 dagen (vanaf het opnemen van dit X22 Report op 2 feb. Vert.) op deze 3 jaar Delta. Hoe introduceer je de waarheid aan hen die nog steeds slapen? De boodschap moet rechtstreeks zijn, sla daarbij het nep nieuws over. Waar is Trump mee bezig? Hij doet exact dat!

Nu gaan we naar (Q) bericht 2789 (https://qagg.news/?q=##2789) dit is ook van 18 februari 2019, en het geeft de definitie van een patriot (welke ik in mijn vertalingen ‘de goeden’ noem. Vert.) en de definitie van een verrader: (https://qagg.news/images/a45c1baf6d9fdca2eb8c892ba6154f26d6e3b0531391bc4a15748e48c09b3a0c.jpg)

Patriot:
1. een persoon welke zijn of haar land steunt en het verdedigt en is toegewijd aan het algemeen belang.

Verrader:
1. een persoon die een ander verraadt, een zaak of vertrouwen.
2. een persoon welke verraadt pleegt door zijn land te verraden.

Daaronder zegt het bericht het volgende:

Mede patriotten:
Wat je op het punt staat te vernemen zou je niet alleen bang moeten maken, maar het zal je besluit intensiveren de macht terug te nemen [Vrijheid]. De informatie die publiekelijk wordt zal nog meer het criminele en corrupte [puur kwaadaardig] misbruik van macht laten zien welke de Hussein (Obama. Vert.) regering ondernam in samenwerking met binnenlandse en buitenlandse hoogwaardigheidsbekleders.
WWG1WGA.
Q

Q bericht 2793 (https://qagg.news/?q=##2793) en ik ga naar halverwege het bericht want dit is zeer interessant:

‘China-Rusland-Iran ‘nep’ neerhalen via hacken van geselecteerde platforms (voor onderhoud) is één scenario dat gespeeld wordt.’

Denk daar eens aan, juist nu bouwen ze het verhaal op met Rusland en we weten dat Duitsland cyberaanvallen te verduren kreeg en we weten dat de NAVO zegt dat ze Rusland in de gaten houden en dat als er cyberaanval is, dan is dat een oorlogshandeling.

Dan zegt het bericht:

[Zero-Day]
Tegenmaatregelen staan klaar.
[Voorbeeld]
Denk aan Nood Uitzend Systeem.
Denk aan door het Witte Huis gecontroleerde *nieuw* RT ‘nieuws’ website.
Denk aan door het Witte Huis gecontroleerd *nieuw* videoplatform.

Wel, we hebben TRUTH Social en nu hebben we Trump die Rumble gebruikt.

Denk hieraan
Als dit gebeurt, dan zullen onmiddellijke stappen ondernomen worden om elk platform als Openbare Voorziening te classificeren (essentiële openbare service) om de geschikte overheidsregulering te verkrijgen (controle).

In feite ligt er al een wetsvoorstel bij de regering dat deze social media platforms tot een openbare voorziening wil maken. Dus denk aan wat er gebeurt, denk aan alles dat op termijn gebeurt. Trump zou er geen werk van maken om zijn eigen TRUTH Social op te richten als hij niet meer aan de macht zou zijn. Hij zou dan zeggen: “Oke, het is over met mij en ik ga terug naar mijn oude leven en dat is dat.” De reden waarom hij statements uitbrengt, de reden waarom hij start met TRUTH Social, de reden waarom hij de verdediging opbouwt, is omdat dit deel uitmaakt van ‘Het Plan’.

Hij gaat door met alles, hij maakt zich gereed om de verdediging tegen de Deep State Spelers in te stellen. Het volk heeft genoeg gezien, mensen zijn wakker, de opiniepeilingen laten dat zien, Trump weet dat en dat is waarom hij zei: “Een jaar is voorbij, ik kan niet geloven dat er al een jaar voorbij is, maar nu is het tijd.” En je kan zien dat de goeden voorwaarts treden, het gaat zeer, zeer interessant worden als de tijd voortgaat. En we gaan zien dat Big Tech zal reageren, dat het nep nieuws reageert, dat de Puppet Masters reageren. Kijk naar wat er al gebeurt en ze zijn nog niet eens met de verdediging begonnen, ze gooien nog niet met waarheidsbommen en feiten naar de Deep State Spelers.

Jazeker, er komt informatie naar buiten, maar wacht totdat we een locatie hebben waarop Trump de gehele tijd online is en waar andere mensen de gehele tijd online zijn. En de hoeveelheid mensen, en bedenk je, dit betekent iedereen, niet slechts 1 persoon, 2 personen of 3 personen, dit gaat om de meerderheid die terugslaat. En de meerderheid die de waarheid naar buiten brengt, de waarheid bespreekt, zelfs als er trollen zullen zijn en al die andere dingen, dit is iets dat het nep nieuws en Big Tech niet aankunnen. Dit is waarom het op deze wijze is gedaan. De goeden hebben de macht!

Opmerking Paul: Het laatste nieuws is dat TRUTH Social tussen eind februari en eind maart online komt. Ja, ik weet het, geduld is een schone zaak.
 

 

 

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.441
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan