www.rauwpower.nl

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
G

Guest

Guest
Post van Mike

Quote:
Andre en Tonny Mulder hebben afgelopen zondag officieel hun merknaam en logo gelanceerd. Zij hebben het voor elkaar gekregen dat zij de EERSTE producenten zijn van rauwmelkse kefir en yoghurt, wier producten officieel in de winkel verkocht mag worden! Lees er meer over hier:


Helemaal top dit! Kan niet wachten tot je dit in de winkels kan kopen!!

Mike weet jij welke winkels dit zoal gaan verkopen?

 
Ik was ook blij met dit bericht. Daar zullen ze niet zo snel toestemming voor hebben gekregen. Allerlei voorschriften en regels waar ze aan moeten voldoen. In ieder geval erg knap dat ze dit voor elkaar hebben gekregen. Complimenten.

 
Andre en Tonny willen het rustig van de grond af aan opbouwen. Dus niet meteen gaan praten met de grote jongens in de biologische wereld, maar stukje bij beetje meer landelijke afzet genereren via kleine, onafhankelijke personen en organisaties. Lijkt me een prima strategie!

Mike

 
De eerste flessen met rauwpower etiket liggen bij mij in de koelkast.

 
Ik drink eens in de 2-3 weken rauwe melk. De hoofdmoot is kefir geworden, omdat het me nog meer brengt dan rauwe melk, het is een soort 'rauwe melk plus'.

Mike

 
Super zeg..precies wat ik zocht! wil ook graag de melkkefir proberen..bij ons in de hele familie zit een "koemelkallergie" al generaties..mijn moeder vertelde me dat ik vroeger altijd groen snot kreeg wel een half jaar lang door de melk..nu denk ik dat dat toen ontgiftiging was? wel heftig hoor..heb nog steeds littekens naast m"n neusvleugels..

 
Klinkt goed dit initiatief!

@Gezondheid: als je goed kijkt is er heel veel goed nieuws hoor, naast al het slechte nieuws :-) Ik heb sommige posten van je gelezen, en ik had hetzelfde gevoel wat jij nu hebt. Inmiddels ben ik daar behoorlijk vanaf, en zie ik steeds meer positieve dingen om me heen.

 
San, het zou mooi zijn als je de kefir van het ecoloar binnenkort ook in Heerenveen kan kopen. Ik kan mij niet voorstellen dat je deze niet lust namelijk! Misschien een balletje opgooien bij de suup of speciaalzaak bij jou in de buurt?

 
Ben benieuwd! De biowinkel hier is niet heel spannend, maar zal er naar vragen. Ik meng het nu met kleine beetjes door de yoghurt, dan gaat het wel :-D Ben ook kombucha gaan drinken als probioticum. Heb je dat ook weleens gemaakt?

 
Oh ik zal mijn kaas/zuivelvoer op de bio markt ff tippen. Ik neem het dan wel volgas af en weet nog wel wat mensen. 8)

 
Quote:
Toch niet in de zomer aan de rauwe melk Mike? Blijf je bij de Kefir?



Dit is een geintje hoop ik? Wij drinken de hele zomer gewoon rauwe melk.

 
Geweldig, rauwe yoghurt gewoon in de winkel! 8) ik heb al zo vaak geprobeerd om zelf lekkere rauwe yoghurt te maken, maar het is nooit echt gelukt. Ik ben eigenlijk ook een beetje te lui om steeds zelf yoghurt te gaan maken, dus ik eet al een hele tijd bio (Griekse) yoghurt uit de winkel.

Binnenkort dus lekker aan de rauwe yoghurt!

Quote:
Toch niet in de zomer aan de rauwe melk Mike? Blijf je bij de Kefir?

Dit is een geintje hoop ik? Wij drinken de hele zomer gewoon rauwe melk.


Gewoon lekker rauwe melk blijven drinken! Is niks mis mee hoor. Maar kefir is gewoon NOG gezonder dan rauwe melk.

 
Goh, ik zal wel eens ooit vaarwel tegen mijn autisme willen kunnen zeggen als ik overgestapt ben naar nog veel gezonder voedingspatroon dan de huidige maar gemiddeld gezien nog steeds gezonde voedingspatroon wat ik nu heb.

Gezondheid,

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.514
Berichten
527.286
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan