Tja, ik vind dit onderwijl ik zoek en plaats dat hier in de hoop dat iemand anders daar ook nog iets zinnigs en slims over kan zeggen. Ik ben geen Einstein maar doe mijn best

)
Dat is nu anons in actie, iemand verwonderd zich ergens over, anderen worden bewust gemaakt van deze verwondering en gaan op zoek naar -mogelijke- antwoorden. De burger CIA in actie. Weer anderen zeggen dan dat dit Q anon een psy-op is. 100 miljoen mensen die -leren- als een onderzoeker naar de wereld te kijken. Meer of minder is het niet, en zo zijn er al heel veel -verwonderingen- geweest die naar solide bewijs hebben geleid. Maar je kunt er ook voor -KIEZEN- om dit niet te willen zien.
Deze week had ik dus zo'n niet willen zien aanvaring in de familie kring. Die mij wel voor gek verklaarden. Hele aardige mensen maar absoluut stekeblind. Ze zijn erg christelijk en laat ik nu van een van onze dotcom luisteraars een video opgestuurd krijgen van een dominee die ook wakker is. Chapeau.
Mijn vrouw, die moet je dan maar sturen naar, ...
Helaas, grote kans dat ze er niet naar kijken, want ik ben de afdzender.
Dus ik doe geen enkel moeite, ze zoeken het maar uit, maar loop me niet voor de voeten
Gelukkig hebben ze een hekel aan reizen, die komen dus nooit naar Frankrijk, pfff wel 664 km rijden!! mooi zo, houden zo.
Het moraal van dit verhaal, blijf je verwonderen en anders kijken naar de wereld, wie weet wat je allemaal gaat ontdekken.