WWG1WGA!

Ja, dat begrijp ik. Het kan zijn dat het al lang overgenomen is en dat ze het nog laten door sudderen. Maar waarom dan nog steeds de niet subtiele propaganda? Je zou zeggen dat dat als eerste verdwijnt.

Joost

• Jullie moeten zelf via Google ff zoeken naar de link   Ik krijg de link vanuit fb niet gekopiëerd. Zullen ze wel verboden hebben op fb of zo.
    T9idmaiujivn1z5ih8tica9cja7qakq20.jpg

Oké, de paniek is groot! De tweets van Trump worden inmiddels bestempeld als misleidend door Twitter.

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/artikel/5134411/twitter-label-informatie-trump-tweet-misleidend-president

Jullie moeten zelf via Google ff zoeken naar de link Ik krijg de link vanuit fb niet gekopiëerd. Zullen ze wel verboden hebben op fb of zo.

Vanuit een FB-groep kan je geen links kopiëren, dat kan alleen met "normale" posts van mensen of pagina's.

Kevin

T5nf90icwkxq9fs69bnczjpfxaes0254w.jpg
Vanuit een FB-groep kan je geen links kopiëren, dat kan alleen met “normale” posts van mensen of pagina’s.
Hé Kevin,

Dat kan wel. Wanneer men namelijk op de link klikt zie je rechts bovenin 3 puntjes. Als je daarop klikt dan kan je kopieëren of kiezen in je browser te openen. Zie print screens. Maar in dit geval lukte het niet. Geen idee waarom niet. Maar goed, maakt niet uit. Tekst intypen in Google en het is vindbaar.

Ook deze link kan ik niet openen en plaatsen. Wel toevallig dat dit alleen links zijn die over Trump gaan. Maar hij wil social media eventueel plat gaan gooien! Ik zeg doen!!! Moeten wij dan maar even accepteren.

Tpw67c1rnp5d0991tayflsstjylsuyuwt.jpg

Forum statistieken

Onderwerpen
4.626
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan