Herr Sense mei 25 2020 11:31 PM
@Charza
Als ik mij niet vergis heeft Wilders een tijd in Israël gezeten maar daar wilde hij niets over kwijt toen hem daarnaar gevraagd werd .. Los daarvan, vind ik zijn anti-Islam betoog toch heel wat rake punten bevatten, dit gezegd zijnde
maar die Israël connectie is toch opmerkelijk .. Heel Nederland is ervan doordrongen .. Op Schiphol staat een hele veiligheidsafdeling, compleet met de taal en dus onleesbaar voor de gemiddelde Nederlandse agent, van die mannen ..
ook nog; “Bijlmermeer” .. iemand ? die connecties gaan héél ver, daar ben ik zeker van
komt daar nog bij dat heel wat joodse namen prominent aanwezig zijn in het politieke landschap, de “Cohen” bijv. en zo zijn er nog veel, heeft te maken met hun aanwezigheid vermoed ik ten tijde van de gouden eeuw, toen ze in neerstreken in Amsterdam .. (uit .. Antwerpen !)
Dit is correct inderdaad. PVV heeft al jaren banden met Israëlische geldschieters. Daarnaast heeft men ook banden met zeer conservatieve Joodse geldschieters in Amerika. Het schijnt dat de "David Horowitz Freedom Center" ook een tijd lang substantieel geld in de PVV heeft gestoken.
Uiteraard zijn een aantal standpunten van de PVV aangaande islamisering zeer legitiem.
Dat moet ook wel als je kiezers wilt, anders ga je al snel een SOPN achterna omdat niemand je boodschap begrijpt.
Mijn punt is echter dat de PVV tot op heden niets, maar dan ook werkelijk NIETS heeft gedaan om zaken te veranderen. Ze hebben inmiddels meer dan genoeg kansen gehad om de beerput open te trekken, in zowel landelijke als lokale politiek. Het draait echter nooit echt op iets uit. Ik ben inmiddels al een tijdje 1e en 2e kamer moties in de gaten aan het houden, en effectief stemt de PVV heel vaak mee in beleidsvoorstellen en moties van D66 en GroenLinks. Dit is jammer, omdat juist de PVV momenteel wel meer dan voldoende zetels heeft om moties op hun kant te laten gaan, waardoor ze dus verworpen kunnen worden. Men stemt echter nooit zo, waardoor de besluitvorming waar Geert en co dan voor de camera zoveel kritiek op hebben, achter de schermen gewoon door kan gaan.