WWG1WGA!

Valt het niet op dat het voornamelijk VROUWEN zijn met CLOWNSHAAR en HORN-RIMMED GLASSES? I rest my case. Vrouwen zijn de handlangers van Satan, punt.

Mike

Mike, ik vind jouw theorie over dat "volginstinct" van de meeste vrouwen wel interessant. Vanuit evolutionair-biologisch standpunt valt hier zeker iets voor te zeggen ..

Herr Sense mei 25 2020 11:31 PM

@Charza

Als ik mij niet vergis heeft Wilders een tijd in Israël gezeten maar daar wilde hij niets over kwijt toen hem daarnaar gevraagd werd .. Los daarvan, vind ik zijn anti-Islam betoog toch heel wat rake punten bevatten, dit gezegd zijnde

maar die Israël connectie is toch opmerkelijk .. Heel Nederland is ervan doordrongen .. Op Schiphol staat een hele veiligheidsafdeling, compleet met de taal en dus onleesbaar voor de gemiddelde Nederlandse agent, van die mannen ..

ook nog; “Bijlmermeer” .. iemand ? die connecties gaan héél ver, daar ben ik zeker van

komt daar nog bij dat heel wat joodse namen prominent aanwezig zijn in het politieke landschap, de “Cohen” bijv. en zo zijn er nog veel, heeft te maken met hun aanwezigheid vermoed ik ten tijde van de gouden eeuw, toen ze in neerstreken in Amsterdam .. (uit .. Antwerpen !)
Dit is correct inderdaad. PVV heeft al jaren banden met Israëlische geldschieters. Daarnaast heeft men ook banden met zeer conservatieve Joodse geldschieters in Amerika. Het schijnt dat de "David Horowitz Freedom Center" ook een tijd lang substantieel geld in de PVV heeft gestoken.

Uiteraard zijn een aantal standpunten van de PVV aangaande islamisering zeer legitiem.
Dat moet ook wel als je kiezers wilt, anders ga je al snel een SOPN achterna omdat niemand je boodschap begrijpt.
Mijn punt is echter dat de PVV tot op heden niets, maar dan ook werkelijk NIETS heeft gedaan om zaken te veranderen. Ze hebben inmiddels meer dan genoeg kansen gehad om de beerput open te trekken, in zowel landelijke als lokale politiek. Het draait echter nooit echt op iets uit. Ik ben inmiddels al een tijdje 1e en 2e kamer moties in de gaten aan het houden, en effectief stemt de PVV heel vaak mee in beleidsvoorstellen en moties van D66 en GroenLinks. Dit is jammer, omdat juist de PVV momenteel wel meer dan voldoende zetels heeft om moties op hun kant te laten gaan, waardoor ze dus verworpen kunnen worden. Men stemt echter nooit zo, waardoor de besluitvorming waar Geert en co dan voor de camera zoveel kritiek op hebben, achter de schermen gewoon door kan gaan.

? lekker dan. Ik heb idd ook al lang geleden gelezen over zijn Israël connectie. Hij roept van alles wat wij willen horen en ook denken maar geen daden. Wat ik al eerder zei, ergens las ik dat hij gecontroleerde oppositie kan zijn om te kunnen zien wie nou links en rechts is in ons land.

Dit las ik ergens op FB

Waar is Donald Trump mee bezig, wat heeft hij nou weer gedaan? Ronald Schönberger: Hij heeft nog veel meer gedaan; Terwijl de msm onvermoeibaar werkt om van Donald Trump een paljas te maken, deed DT de afgelopen week het volgende, maar je zult er waarschijnlijk daar niet veel over horen: 1. Vaccins vrijwillig gemaakt dus niet verplicht. Militair zal de zuiverheid ervan controleren en de vaccins verdelen 2. Definanceerde W.H.O voor altijd en wil een onderzoek naar de operaties 3. Annuleerde de Democraten HR 6666 wetsvoorstel, bekend als de Covid-19 TRACE Act die de basis was voor de diagnose en tracking project van Bill Gates, dit werd ook geannuleerd. 4. Project van Bill Gates geannuleerd beter bekend als ID2020 5. Een klachtenplatform geopend om censuur te melden op Facebook, Twitter en YouTube. > > > > > > 6. Gestopt met de uitrol van 5 G in het hele land 7. Een bevel uitgevaardigd om de staten te heropenen: gouverneurs die weigeren te heropenen worden aangeklaagd. 8. Executve Order voor W.H. om alle Electrical Grids over te nemen: waaronder internetservers, omroepsystemen, Elektronische systemen. 9. Verklaart plaatsen van aanbidding ' Essential Sevices. ' Sommige burgemeesters beboeten mensen omdat ze naar de kerk gaan. 10. Applaudisseerde voor Australië en 116 andere landen omdat ze aandringen op een Chinese sonde in de verspreiding van Covid-19 ondanks verschillende bedreigingen uit China over het weigeren van kritische export En het goede werk blijft maar komen. De Goud backed standaard zit in de pijplijn en er wordt gesproken over Nesara / Gesara. Heeft deze man ballen?!

'Sonde' is hier een letterlijke vertaling voor 'probe', wat in de FB-tekst van Marijan gelezen moet worden als: onderzoek. Een internationaal onderzoek naar de rol van China in de verspreiding van COVID-19.

Laatst zag ik ook nog zo'n Google-vertaling voorbij komen, daarin werd gesproken over de 'WIE'. Ik moest daar smakelijk om lachen, want dit ging natuurlijk om de WHO, World Health Organization.

Mike

Echt bizar, er circuleert gewoon een filmpje op fb dat een man in koele bloede door een smeris wordt vermoord. Hij ligt in zijn handboeien op de grond. 3 smerissen houden m vast waarvan 1 met zijn knie op zijn nek zat net zo lang tot hij dood ging.  Hij wordt van begin tot eind gefilmd. Dit kan toch alleen als die man weet dat hij er mee wegkomt en dat hele apparaat corrupt is.

https://www.washingtonpost.com/nation/2020/05/26/minneapolis-police-death-custody-fbi/

Dit kan toch alleen als die man weet dat hij er mee wegkomt en dat hele apparaat corrupt is.

Dat is de juiste gedachte

Tae90nf79ne2m65lurk1ivs01gnaqgoau.jpg

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.626
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug