WWG1WGA!

Hierdoor begeef ik me weliswaar op het scherpst van de snede, maar ik ga niet lopen hakken, zoals ik in het verleden (ook hier op dit forum) wel deed. WWG1WA gaat volgens mij over iedereen min of meer op dezelfde frequentie proberen te krijgen, teneinde een positief krachtveld te krijgen. Ik doe m’n best!

Goed bezig! Lopen hakken heeft weinig zin, dan sta je alleen en helpt niet verder. Tis soms hopeloos om van te worden hoe sommige mensen hun kop in het zand steken... Maar als ik naar mezelf terugkijk hoe ik bijv in verleden was... dan kan ik mezelf daar ook soms op betrappen met sommige dingen.
Wij lopen hier op dit forum heel ver voorruit, voor "Nederlandse begrippen" zelfs extreem ver voorruit. Om al die slome Nederlanders (en eigenlijk ook getraumatiseerd/gehersenspoeld) toch enigszins mee te krijgen op dezelfde frequentie moeten wij ook soms een stapje achteruit doen, om vervolgens weer verder voorruit te komen met deze mensen.

Kevin

Ik wil mensen vooral aan boord proberen te houden en ze tegelijkertijd aan het denken zetten.

Idd mike in het verleden op het forum heb je zeker weten genoeg kwaad bloed gezet met te scherpe bewoordingen en daarmee heb je zeker mensen van je verwijderd.

Het is lang niet altijd de goede manier om mensen binnen boord te krijgen en te houden en te zorgen dat je gezamenlijk de krachten kan bundelen om zo een steeds groter front van tegen krachten kan mobiliseren.

Ik ben gewoon hartstikke blij te lezen dan je ook hebt ervaren dat iets minder en met name het aan het denken zetten je meer bereikt dan als een zendeling de 'waarheid' er door drammen zo voelt met het vaak en dan gaat men in de verdediging.

In en wereld van leugens die zo verweven zijn in ons dagelijkse leven zijn feiten, feiten en nog eens feiten datgene wat er uiteindelijk voor zal zorgen dan mensen je zullen vinden en dat is wat je wilt.

Ik probeer ook vaak de strategie van mensen tot nadenken aanzetten en dat heeft zeker succes als is het klein.

Afin rome was ook niet op een dag gebouwd denk ik dan maar.

Voor een ieder die deel uitmaakt van de digital army en in het gewone leven die de boodschap probeert over te brengen ... keep up the good work ;-)

Vanmiddag een discussie gehad met enkele bekenden die ik op straat tegenkwam. Deze mensen zijn wel gevoelig voor logica, maar komen maar niet van het absurde idee af dat dit noodzakelijk is voor de volksgezondheid.

Mijn opmerking dat dit een totale hoax is en dat dit griep is met een betere PR werd gepareerd met: leven je ouders nog? Altijd weer dat emotionele argument over de ouderen, terwijl deze juist wegkwijnen in zorginstellingen zonder dat ze fysiek contact met hun kinderen en kleinkinderen mogen hebben! Ik antwoordde dat ze nog leven en dat zij het ook een hoax vinden. Daar hadden ze geen weerwoord op.

Een van de mooiste antwoorden die ik kreeg was: maar goed dat wij het niet voor het zeggen hebben. Ik zei: we hebben het wel voor het zeggen, wij betalen hun salaris en dit gaat net zo lang door als dat wij toelaten! Je ziet aan hun gezicht dat dit een snaar raakt, dat ze het snappen. Er was ook geen verweer. Tegelijkertijd spreekt hier de slaafse, volgzame mentaliteit van de Nederlander die ‘er maar het beste van maakt’ (ook letterlijk gezegd!). Om hopeloos van te worden.

Ik denk dan: een schaap is ook een nuttig dier. Maar dat zeg ik maar niet hardop, want met dit soort bijtend sarcasme haken ze helemaal af. We zijn uit elkaar gegaan in een redelijk goede sfeer, hopelijk heb ik ze aan het denken gezet.

Mike, dat is een nobel streven. Misschien bereik je zo inderdaad meer. Maar dat betekent toch niet het andere uiterste? Zoiets als die campagne van doeslief? Als die emotie parten speelt is het zaak om ze te attenderen op een eigen GOD. Ja, ik weet dat je het hier niet mee eens bent omdat je zelf niet voor GOD mag spelen en jij het arrogant vind. Dat is hoe sommigen dat hier interpreteren heb ik begrepen. Lang geleden is mij een andere betekenis hiervan geleerd. Namelijk: Geniale Onderzoekende Duizendpoot! Dat betekent dat mensen zelf geattendeerd moeten worden op deze duizendpoot zodat het duidelijker word dat ze niet zomaar klakkeloos aan nemen dat de maatregelen die getroffen zijn toch wel nodig waren. In het engels betekent het trouwens genial opportunistic deliverer. In het Nederlands vertaald geniale opportunistische bezorger. Oftewel GOD met de door mij benoemde betekenis. Vanuit de satanische agenda zou je GOD kunnen omschrijven Gewelddadige ondermijnende dictatuur. Precies waar al die mensen met de door jou genoemde emotie zich schuldig aan maken door te volgen als kudde dieren.

Joke, je zegt dat er veel mensen weg gegaan zijn. Eerlijk gezegd vind ik niet dat dit aan 1 persoon ligt. De persoon in kwestie die de benen neemt heeft ook een bijdrage hierin.

Binc
Ik heb niet gezegd veel mensen.
Verder ben ik alleen maar blij dat er mensen zoals Mike zijn die erg veel goed werk verrichten mbt info dit forum info in lezingen ik doe het niet na.

Dan zei ik het verkeerd Joke. Ik heb eerlijk gezegd de tel niet bijgehouden. Jij wel? Maakt verder niet uit. Gaat om het principe. Degenen die weg gegaan zijn waren duidelijk minder blij. Ja mee eens. Kan de info ook waarderen. Soms erg veel en niet altijd is het mogelijk alles bij te houden. Alleen al om die reden is het idd niet na te doen. Dat zegt ook wel wat voor wat betreft de hoeveelheid aan info die geplaatst word.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.626
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan