WWG1WGA!

Hier een uitgebreide samenvatting van Obamagate, Mueller onderzoek en het Steele-dossier en de "afwezige" NL pers.

....De vergelijking met Watergate is volkomen terecht; in wezen ziet het ernaar uit dat deze zaak nog heel wat ernstiger is. Nixon moest aftreden omdat de Republikeinen hun politieke tegenstanders hadden afgeluisterd en geprobeerd hadden dit toe te dekken. Nu hebben de Democraten niet alleen dit gedaan, maar bovendien mensen onterecht vervolgd, misdaden gecreëerd die er niet waren en serieuze pogingen gedaan om president Trump af te zetten.

Voor veel Nederlanders zal de schok van deze onthullingen immens zijn. Jarenlang hebben zij gehoord dat Trump een bijzonder dubieus figuur en een slechte president is, terwijl Obama zo ongeveer heilig is verklaard. Het valt te begrijpen dat velen die schok niet aan zullen kunnen en dus liever zullen besluiten dat Obamagate niets meer is dan een wilde complottheorie van Trump.

Ik vond dit toch wel weer een aangename van deze vrouw.
Shapeshifting David Icke... en waarom het geloof in Qanon je in een hogere frequentie zet. Hoe ze dit uitlegt resoneert ook wel

Ik zou deze YT ook kijken maar krijg steeds meer de kriebels van haar en kan niet uitleggen waarom.

Hier psies hetzelfde. Heb het een minuut of 10 geprobeerd.....

Is dat misschien door de manier waarop ze praat? Ik zei ook tegen een vriendin dat ik haar een beetje emotieloos vind overkomen. Een vriendin zei daarop zij heeft juist volgas vertrouwen en is heel geaard..

Op 35.25 legt ze uit waarom q geen psy-op is als je wat minder kan behappen.

En vanaf 12 min David Icke die shapeshift ?

Check deze!!!
Ik snap niet alles wat ze zegt maar is nogal breaking.

Zegt iemand de naam Joseph Gerogory Hallet, King John III iets?

En dat Donald Trump de zoon is van Christ and Mary.

&feature=share

Nee, wat er gaande is is dat het conservatisme van Trump vs. de irrationale neoliberale globalistische politiek van bepaalde wereldleiders, goeverneurs en burgemeesters het beste in mensen naar boven brengt. Er is daardoor steeds minder ruimte voor slachtofferfeminisme en dus zien we alsmaar meer conservatieve vrouwen die zich zeer krachtig profileren i.p.v. krijsende hysterische wijven die andere vrouwen een slechte naam geven. Een goede zaak!

Dat is inderdaad een goede zaak. Misschien krijgen ze het voor elkaar om die krijsende vrouwen te corrigeren!

Wacht even.. nu is David zelf een reptillian?

Dat wordt al jaren beweerd en zal me ook niet verbazen, of in ieder geval gesponsord door de elite. Een filmpje met 12 pixels is echter niet heel overtuigend. Maar net als de meeste researchers zijn het gewoon laagjes over laagjes.

Waarom laat de Elite dat dan toe? Zo een david Icke sponsoren die allerlei info over de elite naar buiten mag brengen? Ons op een dwaalspoor brengen met onjuiste info? Ik snap die rol van gecontroleerde oppositie niet zo? Hoe prik je daar eigenlijk doorheen?

Waarom laat de Elite dat dan toe? Zo een david Icke sponsoren die allerlei info over de elite naar buiten mag brengen? Ons op een dwaalspoor brengen met onjuiste info? Ik snap die rol van gecontroleerde oppositie niet zo? Hoe prik je daar eigenlijk doorheen?

Omdat ze allen angst zaaien zonder werkbare oplossingen
Wat heeft 20+ jaar David gebracht?

Wat heeft - 3 jaar Q gebracht, minimaal 10+ procent van de wereld is wakker
de Anons hebben legio bewijs verzameld waarmee rechtszaken gevoerd kunnen worden
Er is een hele MEGA movement ontstaan
.....
.....
.....

Ik denk daar anders over.
Ik wist niets van dat alles en heb boeken van David Icke verslonden. Toen wist ik alles. En natuurlijk op de eerste plaats dank aan dit Forum en Mike.
Nu met Trump slaat Icke de plank mis en volg ik hem niet meer.
Toch ben ik hem zeer dankbaar voor mijn ontwaken en geloof ik in zijn oprechtheid wat hij allemaal geschreven heeft.
Ik zal zijn boeken dan ook niet wegdoen.
Ik geloof niet dat hij een reptilian is.

Zo ook Vrijland. Die verkondigt nu veel disinfo, maar heeft ook geweldige stukken geschreven.
Jammer dat deze mensen opeens de draad kwijt zijn.
En ja, ik ben MEGA blij met Trump en Q en volg nu deze info.

Dorothé

Ik zeg niet dat ik Icke niet gevolgd heb 10 jaar geleden, maar een boek heb ik nooit gelezen, alleen de video's. Wetende wat je nu weet, zou je dan NU opnieuw de boeken kopen?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.626
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan