Godsgeschenk
Well-known member
Dat is lastig te beantwoorden 
Als ik alles al wist, had ik zijn boeken niet meer nodig.
Ik denk echter dat je erop aanduidt dat als ik wist dat hij zo negatief over Trump zou zijn en ik al de info via Qanon zou kunnen krijgen....
Ik denk dan zou ik de boeken niet kopen. Van de andere kant is het een schat aan informatie die ik nog nergens in een boek ben tegengekomen.
Het is niet aangenaam om te lezen, megaklein lettertje en vele vele blz. omdat hij alles maar dan ook alles uitdiept.
Vaak kreeg ik depressieve gevoelens en moest stoppen.
Dus: Hij geeft de info maar laat daarmee een negatief gevoel achter.
Qanon geeft een gevoel van dat we dat gaan oplossen.
Dus daar heb je wel gelijk.
Toch even een puntje voor Icke, hij besteedt ook info in zijn laatste hoofdstuk in het boek over liefde.In het fantoomzelf is de ondertitel: over manipulatie, controle en de weg naar vrijheid.
Hij waarschuwt voor angst.
Het is de frequentie van angst die ons afsluit van de superbewuste verlichting, schrijft hij.
Maar goed, ik ga hier niet het gehele boek uitdiepen.
Dus ik ben niet tegen hem. Wel betreur ik zeer zijn misinschatting betreffende Trump.
Dorothé
Als ik alles al wist, had ik zijn boeken niet meer nodig.
Ik denk echter dat je erop aanduidt dat als ik wist dat hij zo negatief over Trump zou zijn en ik al de info via Qanon zou kunnen krijgen....
Ik denk dan zou ik de boeken niet kopen. Van de andere kant is het een schat aan informatie die ik nog nergens in een boek ben tegengekomen.
Het is niet aangenaam om te lezen, megaklein lettertje en vele vele blz. omdat hij alles maar dan ook alles uitdiept.
Vaak kreeg ik depressieve gevoelens en moest stoppen.
Dus: Hij geeft de info maar laat daarmee een negatief gevoel achter.
Qanon geeft een gevoel van dat we dat gaan oplossen.
Dus daar heb je wel gelijk.
Toch even een puntje voor Icke, hij besteedt ook info in zijn laatste hoofdstuk in het boek over liefde.In het fantoomzelf is de ondertitel: over manipulatie, controle en de weg naar vrijheid.
Hij waarschuwt voor angst.
Het is de frequentie van angst die ons afsluit van de superbewuste verlichting, schrijft hij.
Maar goed, ik ga hier niet het gehele boek uitdiepen.
Dus ik ben niet tegen hem. Wel betreur ik zeer zijn misinschatting betreffende Trump.
Dorothé