WWG1WGA!

Dat is lastig te beantwoorden :-)
Als ik alles al wist, had ik zijn boeken niet meer nodig.
Ik denk echter dat je erop aanduidt dat als ik wist dat hij zo negatief over Trump zou zijn en ik al de info via Qanon zou kunnen krijgen....
Ik denk dan zou ik de boeken niet kopen. Van de andere kant is het een schat aan informatie die ik nog nergens in een boek ben tegengekomen.
Het is niet aangenaam om te lezen, megaklein lettertje en vele vele blz. omdat hij alles maar dan ook alles uitdiept.
Vaak kreeg ik depressieve gevoelens en moest stoppen.
Dus: Hij geeft de info maar laat daarmee een negatief gevoel achter.
Qanon geeft een gevoel van dat we dat gaan oplossen.
Dus daar heb je wel gelijk.
Toch even een puntje voor Icke, hij besteedt ook info in zijn laatste hoofdstuk in het boek over liefde.In het fantoomzelf is de ondertitel: over manipulatie, controle en de weg naar vrijheid.
Hij waarschuwt voor angst.
Het is de frequentie van angst die ons afsluit van de superbewuste verlichting, schrijft hij.
Maar goed, ik ga hier niet het gehele boek uitdiepen.
Dus ik ben niet tegen hem. Wel betreur ik zeer zijn misinschatting betreffende Trump.

Dorothé

Ja, het is vreemd. Icke heeft ja een ontwaking gehad door een gebeurtenis. Hiermee zou je toch denken dat hij daar verder ingaat. Hij heeft ook een coach, een sjamaan.
Ik snap niet dat hij dan nu een verkeerde inschatting maakt of verkeerde info doorkrijgt.
Daar kan ik met mijn pet niet bij.
Maar ik laat het los, laat hem los en profiteer van dat wat hij me bijgebracht heeft. Daar ben ik zeer dankbaar voor. Misschien is het deze dankbaarheid wat me niet verder op hem wil laten ingaan. Kan zijn.
Het voelt als een soort verklikken. Het is wel niet het juiste woord. Maar ik denk wel dat je voelt wat ik bedoel.

Dorothé

Hoi Dorothe, dat zijn sleepers. Zo ook Alex Jones. Eerst de waarheid verkondigen, maar geen oplossingen bieden en als punt bij paaltje komt, draaien ze om als een blad aan een boom. Dat zie je sinds Trump en Q.

Joost

Tja, misschien sta ik te naïef in de wereld. Kan er met mijn hoofd niet bij dat iemand jaren van zijn leven een bepaalde missie heeft, daar helemaal voor gaat, zelfs accepteert dat hij bespot en uitgelachen wordt en dan opeens zijn missie verlaat.

Hij weet toch hoe de vork in de steel steekt, hoeft zich niet door de deep state te laten verleiden, heeft ook genoeg geld om door te gaan.
Zou hij bedreigt zijn...?

Dorothé

Voor wat betreft David Icke, my two cents:

Net als bij Godsgeschenk heeft Icke veel bijgedragen aan mijn ontwkaing in een wat vroeger stadium. Bedenk dat hij de EERSTE was die het had over satanisch ritueel misbruik en adrenochroom. Mensen als Icke waren nodig om de agenda van de Nieuwe Wereld Orde bloot te leggen, het waren pioniers. In die tijd was het helemaal niet aan de orde om te denken in oplossingen, het was eerst zaak om het probleem helder te krijgen. Ook Alex Jones was in die tijd een kei in het blootleggen van allerlei zaken.

Geen idee of AJ en Icke al die tijd al fout waren, maar als mensen als ik en Dorothe veel van hen hebben opgestoken dan is dat in ieder geval een onverwachte bijwerking geweest. Het kan ook zijn dat ze gaandeweg voor de foute kant zijn gaan werken. Maar het kan ook simpelweg zijn dat ze zelf helemaal geen evolutie hebben doorgemaakt en nog steeds uitsluitend bezig zijn met het probleem en niet de oplossing. Uiteindelijk maakt het ook niet uit, we hebben nu Q en deze mensen zijn een stuk minder relevant geworden of zelfs compleet irrelevant. Kijk, dat noemen we nou evolutie!

Mike

In het eerste deel van dit filmpje legt ze uit dat een andere man, Phil Schnieder, die precies dezelfde info deelde als Icke, en hier een boek over wilde schrijven, vermoord is. Terwijl Icke gewoon zijn werk kon doen . Een presentatie van deze man zit ook in dit filmpje.

Maar idd Mike we zijn nu verder geëvolueerd.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.626
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan