En dit is dus exact de reden waarom je niet te snel met je oordeel moet klaar staan. Hand in eigen boezem: ik deed dat ook met die president van Tanzania die dieren en fruit liet testen op COVID-19. Soms zijn we te snel met onze meningen, is ook logisch gezien de snelheid van uitkomen en verwerken van al dat nieuws.
Mike
Precies Mike!
Ik was overigens even een weekje offline(bewust). Maar ik werd uiteraard wel bestookt door mensen met smsjes en apps over het vaccin en Trump. Ook van Q volgers die opeens niet meer zo optimistisch waren en ik zei toen al er zit heel wat anders achter. Trump bedoelde niet het vaccin zoals wij die kennen.
En zie hier dit bericht! Ik ga het ze meteen doorgeven?
En we wonen zeker in het verkeerde land! Echt wat een braaf volkje zijn Nederlanders. Heb je stuttgart gezien? 500.000 mensen willen gaan protesteren!!
Mike
Precies Mike!
Ik was overigens even een weekje offline(bewust). Maar ik werd uiteraard wel bestookt door mensen met smsjes en apps over het vaccin en Trump. Ook van Q volgers die opeens niet meer zo optimistisch waren en ik zei toen al er zit heel wat anders achter. Trump bedoelde niet het vaccin zoals wij die kennen.
En zie hier dit bericht! Ik ga het ze meteen doorgeven?
En we wonen zeker in het verkeerde land! Echt wat een braaf volkje zijn Nederlanders. Heb je stuttgart gezien? 500.000 mensen willen gaan protesteren!!