WWG1WGA!

En dit is dus exact de reden waarom je niet te snel met je oordeel moet klaar staan. Hand in eigen boezem: ik deed dat ook met die president van Tanzania die dieren en fruit liet testen op COVID-19. Soms zijn we te snel met onze meningen, is ook logisch gezien de snelheid van uitkomen en verwerken van al dat nieuws.

Mike

Precies Mike!
Ik was overigens even een weekje offline(bewust). Maar ik werd uiteraard wel bestookt door mensen met smsjes en apps over het vaccin en Trump. Ook van Q volgers die opeens niet meer zo optimistisch waren en ik zei toen al er zit heel wat anders achter. Trump bedoelde niet het vaccin zoals wij die kennen.
En zie hier dit bericht! Ik ga het ze meteen doorgeven?

En we wonen zeker in het verkeerde land! Echt wat een braaf volkje zijn Nederlanders. Heb je stuttgart gezien? 500.000 mensen willen gaan protesteren!!

https://i.postimg.cc/XNPRy4Y5/EYAn-Tbr-Wo-AIOl-Ii.jpg

Mocht er toch een zogenaamd 'veilig' vaccin in de pijplijn zitten, dan sla ik zelf toch liever een warp ronde over.

President Trump is shown a vaccine model during a tour of the National Institutes of Health’s Vaccine Research Center in Bethesda, Md., on March 3.

https://www.statnews.com/2020/03/09/coronavirus-scientists-play-legos-with-proteins-to-build-next-gen-vaccine/

Overigens was de BBZ altijd al een optie voor ondernemers in zwaar weer en voor startende ondernemers.
Dit is niet in het leven geroepen door de Corona.

Klopt. Maar in tegenstelling tot de bbz voor Corona is deze financiële tegemoetkoming een gift. Deze hoeft dus ook niet terug betaald te worden mocht je aan het eind van het jaar toch meer verdient te hebben dan de bijstandsnorm.

Voor Ben en ieder ander die nu in de stress zit vanwege een mogelijk vaccin o.l.v. Trump: ER KOMT GEEN VACCIN! Lang voor de komst van een evt. vaccin in het najaar is HCQ allang wereldwijd geintroduceerd. Deze crisis is nog voor de zomer voorbij en zal ondanks alle plannen van de DS voor 2.0-versie niet meer terugkeren. TRUST THE PLAN!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.626
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan