WWG1WGA!

er wordt gezegd dat dit wereldwijd door landen is aangenomen. In de us in 2000.
Nu wil ik niets liever geloven, maar het ruikt naar broodje aap. Wie gaat dit in piepsnaam goedkeuren? Dan ben je toch echt wel van je padje af.
En dan is dit goedgekeurd en dan ligt het werkeloos op de plank te wachten tot?

https://wakkeremensen.blogspot.com/2016/11/gesara-20-antwoorden-3-november-2016.html
https://operationdisclosure1.blogspot.com/2020/03/nesaragesara-law-that-would-change-our.html

ik verdiep me op dit moment helemaal niet in de nl politiek, maar eh is fvd nog wat nuttig aan het doen?

Naar mijn idee is er geen enkele partij echt wat nuttigs aan het doen. Ik verlang naar iemand die gewoon 's lekker gaat staan te godveren en gaat schreeuwen dat het afgelopen moet zijn met deze levensgevaarlijke onzin. Zoals die Italiaanse politicus vorige weeek.

Bastiaan,

Dat heet kleur bekennen of dat is niet passend in onze politieke omgang etc.

Nu kan je zien wie waar staat en wat verdedigd.

Je kan natuurlijk ook gewoon als verontruste burger je ahum volksvertegenwooordiger om uitleg vragen en waar zij de informatie vandaan halen die de situatie waarin we zitten rechtvaardigen.

Massaal mail sturen naar de media en vragen in welke grot ze de journalisten gestuurd hebben dan kan de alt media/digital army ze daar vragen gaan stellen ?

May showers! Alles is uitgesteld met 1 maand. En waarom? Omdat de mensen gvd niet wakker worden!!!

waar doel je op Mike, ik heb wat gemist of zo, Obamagate is onderweg nu toch heel snel?

waar doel je op Mike, ik heb wat gemist of zo, Obamagate is onderweg nu toch heel snel?

April showers is May showers geworden.

Mike

er wordt gezegd dat dit wereldwijd door landen is aangenomen. In de us in 2000.
Nu wil ik niets liever geloven, maar het ruikt naar broodje aap. Wie gaat dit in piepsnaam goedkeuren? Dan ben je toch echt wel van je padje af.
En dan is dit goedgekeurd en dan ligt het werkeloos op de plank te wachten tot?

Geloof het maar, dit is echt! Niet voor niets is Trump nu officieel hoofd van de Fed nu deze bij de Treasury is gevoegd.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.626
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan