WWG1WGA!

Ik houd het even niet meer bij of deze al gepost is. Krijgen we ronde 2 nu van ObamaGate?

Misschien dat we 10 ronden krijgen van ... Gate. Is dat dan de 10days of darkness? Het is maar een idee hoor. Van 10 mei t/m 20 mei. En de 21e is Hemelvaart!

Ik weet ook niet wat er nog moet gebeuren om mensen wakker te schudden. Kijk nu maar weer naar de reactie van Erik Mouthaan. Dit soort mensen is echt verloren.

Ik denk, jammer genoeg, dat heel veel mensen het niet willen zien. Het verstoort het leven, ze willen gewoon zo doorleven. Het is dus niet een niet kunnen ontwaken, maar een niet willen ontwaken. Het is toch veel relaxter om je met deze dingen niet bezig te houden. Voor velen voelt het niet eens alsof ze minder vrijheid hebben. Ja, ongelooflijk maar waar.
Slapen is zo rustig, ontwaken vergt veel energie. Alleen al het doorspitten van alle info, het je afzetten tegen de meningen van de msm etc.
Velen kiezen voor de blauwe pil.
Wij voor de rode.
Belangrijk is dat er een bepaald aantal de rode pil slikt. Allemaal gaan we ze toch niet eraan krijgen.

Dorothé

Niet wanhopen dit hoort er allemaal bij blijf focus houden en deel het zoveel mogelijk.

Het gaat steeds meer mensen raken en de onvrede gaat ook bij de slapers komen omdat het geld, veel geld, heel veel geld gaat kosten ook de pensionados, uitkeringstrekkers etc etc. en de grachtengordel iedereen is de sjaak.

Enjoy the show en laat het maar gebeuren des te meer slachtoffers des te groter de vuist kan worden.

Wat hebben die racisten tegen de eerste gekleurde president van de Verenigde Staten?
Hij heeft toch alleen maar goede dingen gedaan? De Iran-deal, Obamacare. Ik snap het niet. Zijn regering is vrij van schandalen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.626
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan