WWG1WGA!

in reactie op Marijan
dit zou Berlijn zijn. https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=135666621414016&id=100049120362762&hc_location=ufi
Je ziet rellen en politie. Volgens de een een bewijs dat ze nog niet bevrijd zijn. Mij lijkt het eerder een bevestiging

De Podcast van 30 april Praying Medic, interview door SGT report vond ik de moeite waard om aan te tippen. Omdat Dave o.a. in gaat op de 10 Days of Darkness, arrests en kinderen etc. en dat Q posts door 80% niet goed worden geïnterpreteerd.

Hoi Marijan,

Dank je voor het vertrouwen in mijn Duits. Ik heb op de link geklikt, maar omdat ik geen lid van facebook ben, kom ik niet verder.
Als je de tekst erin zet, kijk ik graag. Trouwens je kunt hem waarschijnlijk ook met google translate vertalen, of functioneert dat niet meer? Ik zie het wel dan.

Dorothé

Bericht teruggeplaatst. Dus de Amerikanen en Russen komen wel degelijk opnieuw bevrijden!

Maar China staat er ook bij? Die begrijp ik even niet hoor?

Voor mensen die het leuk vinden om meer te volgen van Janet Ossebaard, de maakster van de documentaire Fall Cabal en de docu over de achtergronden bij het Corona Virus. Er is een Telegram groep opgericht (Telegram is een alternatief voor whatsapp. Je moet de app even downloaden via je telefoon).

In die groep vind je meer berichten over Q en Qanon-bevindingen. Het is een Nederlandse groep.

Dit is de link:

https://t.me/joinchat/JOILTFPFqsc_YCDIOiWzMg

Ik wacht al met smart op een reactie van Mike ;-)
Maar toch is het soms wel handig om wat extra uitleg te krijgen over de berichten van Q. Zeker voor mensen die nog niet zo thuis zijn in het Q-gebeuren.

Eye opening. Ik heb er nooit specifiek op gelet maar gezien het mooie peervormige lichaam van Bill en zijn fraaie vader zou het me niet verbazen dat hij als vrouw is geboren.

Of hij zit al jaren op een oestrogeen kuur. Als bescherming tegen corona. Dat kan natuurlijk ook. ;)

Ik geloof zeker dat hij als vrouw geboren is, wel butt ugly. Maar dat zijn bijna al die cabalfiguren. Ook die stem van dat ding, alsof het een 80-jarige oma is. Dat ding zit eerder al heel het leven aan testosteronsupplementen om vrouwenhormonenen te onderdrukken.

En Big Mike, kan zo een line backer zijn, met schouders van 2 meter breed. Bizar dat mensen dat niet zien.

Joost

Forum statistieken

Onderwerpen
4.626
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan