WWG1WGA!

Binc, uit je posts blijkt overduidelijk dat dit niets te maken heeft met hoe ik of anderen op jou reageren hier op dit forum, maar hoe het bij jou binnen komt. Je maakt een turbulent innerlijk proces door en ik raad je aan om daar mee aan de slag te gaan en wat meer afstand te nemen van dit forum. Mocht je dit ook weer verkeerd opvatten, ik wil je niet wegjagen en heb het beste met je voor. Soms moet je van iets weg gaan om er daarna met hernieuwde energie weer bij terug te komen. Heb ik ook meerdere keren gedaan in mijn leven.

Eerder hoe informatie over onderwerpen binnen zijn gekomen bij mij. Ook niet hoe anderen op mij reageren of hoe dat binnen komt. Hoe ik om ga met de informatie hier, naast dat ik niet begrijp wat ik zonodig moest veranderen aan mezelf. De informatie over mezelf en wat hier gepost staat heeft mij geen beter gevoel gegeven en wil daardoor al langere tijd niet meer in contact met anderen of enthousiast zijn over dingen. Eerder het gevoel dat er iets gigantisch mis moet zijn met mij en dat dat de oorzaak is van alle ellende. Het maakte dat ik dingen niet meer begrijp. Het maakte dat ik niet begrepen heb wat men van mij verwacht. Misschien had het alles te maken met timing. Maar ik accepteerde mezelf niet meer incl mijn fouten niet.

Het maakte dat ik als een blok aan de bank blijf zitten en niet meer in actie kon komen en mezelf volledig van de buitenwereld af wilde sluiten terwijl ik helemaal geen stilzitter ben. Ik weet het eerlijk gezegd ook niet meer. Voor mij voelt het heel tegenstrijdig om weg te gaan. Ik ben geen wegloper en ik loop ook niet weg van de waarheid. Maar misschien is weggaan wel het verstandigste wat ik doen moet. Momenteel weet ik niet of dat de juiste remedie is. Verder is het me eigen probleem en heb geen zin anderen ermee lastig te vallen.

Voor wie zich geroepen voelt om Douglas Belmore te steunen via Paypal:

https://www.paypal.me/ProfDouglasBelmore

iemand gehoord van FB groep OperatieFreedom, deze post zag ik net: NEWS FLASH??

VANAVOND MAKEN WE DE DATUM EN DE LOCATIE BEKEND VOOR BELGIE !!!

STAY TUNED...!

ze hebben een of andere: Join groep chat on Telegram in gebruik genomen om vrijelijk de afspraken te maken. Er schijnt een Nederland en Belgie groep te zijn, iemand hier van op de hoogte of lid?

Prachtig artikel weer van Ellaster, ik plaats hem maar even in dit topic:

“Een gebrek aan nieuwsgierigheid is het grootste gebrek van deze beschaving”, een uitspraak van Bruce Lipton, celbioloog van de nieuwe (kwantum) wetenschap. Veel mensen nemen aan wat hen wordt voorgeschoteld door de kranten en het acht uur journaal. Maar ze zoeken niet zelf en zijn zich dus ook niet bewust dat al dit nieuws gecontroleerd wordt door slechts één partij. Zij sturen dit wereldwijd door via een hypnose programma, via de mainstream media, dat zich aan een groot deel van de mensheid toont.

https://www.ellaster.nl/2020/05/01/benut-je-vrije-wil-juist-in-deze-tijd/

volgens het filmpje va medusa is tom hanks al dood en komt dit 4/5 mei naar buiten. Hillary is dood. Kevin Spacey was bijna van epsteins eiland afgegooid omdat hij wel erg bont maakte.

Kan iemand (DOROTHE ) uitleggen wat hier geschreven wordt. Mijn Duits is heel belabberd. Ik heb idee dat belangrijk is
https://www.facebook.com/100039737172385/posts/234406377893933/

Zou dit de tekst kunnen zijn. Komt van FB Peter dg
Patriots! DUITSLAND: We hebben officiële pdf aanklacht bestanden in ons bezit dat zowel Amerika alsook Rusland die de Occulte bezetters van Duitsland en Europa officieel aanklagen voor misdaden en plundering tegen het volk.

Hier is een korte update over de huidige situatie: aangezien het Amerikaanse leger, voornamelijk de Amerikaanse militaire politie, zich door heel Duitsland heeft gepositioneerd, zal de operatie de komende dagen openbaar zijn. Zoals de diplomaat al vele malen heeft opgemerkt, heeft het hele systeem tot dusver onder bedrieglijke handelingen onder de verantwoordelijkheid van de geallieerden gewerkt. Aangezien onder deze omstandigheden geen soeverein Midden-Europa kan ontstaan, zal de schoonmaak plaatsvinden tot in de kleinste kantoren.

Vragen of meldingen: Als u vragen heeft voor de US Military POLICE, een strafrechtelijke klacht wilt indienen bij de "American Criminal Police" of contact wilt opnemen met het Amerikaanse hoofdkantoor, schrijf dan naar het redactieteam van RR. U ontvangt dan de relevante informatie en adressen. (Houd er rekening mee dat de RR-redacteuren afhankelijk zijn van donaties en sponsors om ons werk in deze mate te kunnen doen).

De VS. Leger Europa is niet langer een kracht maar een overheidsinstelling, wanneer publiekelijk is aangekondigd dat het officieel in gebruik is.

Er staat een meeting gepland voor 8 mei in Moskou en een andere meeting wordt verwacht voor 9 mei in Yalta, waar de wedstrijd begon. De afgelopen dagen zijn er meer soldaten naar Rammstein gevlogen, Poetin, die betrokken is bij de zuivering, en het Britse leger hebben hun leger al ingezet. China als vierde zegevierende macht, neemt ook deel aan de zuiveringen.

Over de toekomst:

Zoals bevestigd door diplomatieke bronnen, zullen alle landen soeverein worden en een door het volk gegeven grondwet hebben. Aangezien het Amerikaanse leger Duitsland niet wil en kan bezetten, moet Centraal-Europa = de Duitse landen zichzelf weer opbouwen. Het DWU en dus UCC-1 samen met Rome II, waaronder de NAAM toebehoorde aan de staat, behoren binnenkort tot het verleden, aangezien zelfs rechters en openbare aanklagers kunnen worden vervolgd en niet meer tot een organisatie behoren. We hebben jullie allemaal nodig om opnieuw op te bouwen, want we moeten een nieuwe toekomst bouwen voor de komende generaties.

Concluderend:

de operaties zijn om verschillende redenen vertraagd. Een grote reden is dat de bevolking niet snel genoeg wakker wordt, waardoor naar verwachting 10 tot 15% door het shockeffect permanent in psychiatrische instellingen blijft.

We vermoeden dat permanent tot 30% van de bevolking gek zal worden. Tot die tijd heeft de huidige politiek de nationale welvaart en de economie volledig doorkruist. Rechts, links, Grüne-Merkel-Gabriel- Ramelow -Kretschmann-GroKo plannen de onteigening nog steeds in volle vaart.

In de toekomst woon je in een staatsappartement, in een staatshuis en werk je ook tijdelijk in een staatsbedrijf. In de DDR was het nog steeds eigendom van de mensen, het huis bleef hun eigendom.

Het Federale Constitutionele Hof:

Zoals de rechters hebben vastgesteld, geldt het fundamentele recht op vrijheid van demonstratie ook in de Corona-crisis. De huidige praktijk, volgens welke demonstraties verboden zijn en soms op brute wijze worden verstoord zijn in strijd met de basiswet en is een duidelijk teken van een onmenselijke dictatuur.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.626
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan