WWG1WGA!

https://www.thegatewaypundit.com/2020/04/priestap-former-assistant-director-fbi-counterintelligence-wrote-notes-framing-general-michael-flynn-video/

Mike

Binc, uit je posts blijkt overduidelijk dat dit niets te maken heeft met hoe ik of anderen op jou reageren hier op dit forum, maar hoe het bij jou binnen komt. Je maakt een turbulent innerlijk proces door en ik raad je aan om daar mee aan de slag te gaan en wat meer afstand te nemen van dit forum. Mocht je dit ook weer verkeerd opvatten, ik wil je niet wegjagen en heb het beste met je voor. Soms moet je van iets weg gaan om er daarna met hernieuwde energie weer bij terug te komen. Heb ik ook meerdere keren gedaan in mijn leven.

Eerder hoe informatie over onderwerpen binnen zijn gekomen bij mij. Ook niet hoe anderen op mij reageren of hoe dat binnen komt. Hoe ik om ga met de informatie hier naast dat ik niet begrijp wat ik zonodig moest veranderen aan mezelf. De informatie over mezelf en wat hier gepost staat heeft mij geen beter gevoel gegeven. Eerder het gevoel dat er iets gigantisch mis moet zijn met mij en dat de oorzaak is van alle ellende. Het maakte dat ik dingen niet meer begrijp. Het maakte dat ik niet begrepen heb wat men van mij verwacht. Het maakte dat ik als een blok aan de bank blijf zitten en niet meer in actie kon komen en mezelf volledig van de buitenwereld af wilde sluiten. Ik weet het eerlijk gezegd ook niet meer. Voor mij voelt het heel tegenstrijdig om weg te gaan. Als in weglopen van de waarheid. Maar misschien is dat wel het verstandigste wat ik doen moet. Momenteel weet ik niet of dat de juiste remedie is.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.626
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan