WWG1WGA!

Een voorbeeldje Binc, zelf heb ik een voldoende portie anti-gif nodig tegen tv en internet. Voldoende slaap, van mooie dingen genieten etc ..
Vergeet niet dat tv en internet een constante flow van energie je huiskamer binnensleurt en voorlopig is die niet heel erg positief, die EM straling is dus nog steeds erg vervuild
Die pauzes om mijn batterijen weer op te laden heb ik nodig Anders kan ik zelf niets posten, ik heb er dan geen inspiratie en de energie voor ..
Snap je ?

Bedankt voor je tips en dat je probeert om e.e.a duidelijk te maken Herr Sens.
De dingen die je zegt staan hier los van. Ik zie niet in wat het uitmaakt wat een ander van mij vind. Wat een ander van mij vind dat maakt mij geen bal uit. Dus je hebt gelijk dat ik alleen verantwoording aan mezelf schuldig ben. En dat is precies het punt.
Het gaat erom dat ik hier het gevoel heb gekregen jezelf niet meer serieus te mogen nemen. Dat sommige informatie juist geresulteerd heeft in het gevoel van falen van dingen waarvoor ik zelf verantwoordelijk ben geweest. Het resultaat is dat ik niet meer bewust was van mijn eigen behoeftes of daar gehoor aan heb kunnen geven en de boel geblokkeerd raakte en gevoelsmatig in een negatieve spiraal raakte en ik in alles alleen maar weerstand voel. Mezelf alleen maar verplicht voel omdat anderen iets van mij verwachten waarvan ik in het duister tast.

Tv, slaap etc staat hier los van. T.V heeft mij niks te bieden waarin ik geïnteresseerd ben. Hooguit een enkele keer een serie maar verder heb ik geen rust of interesse in tv.
Slaap heb ik voldoende en heb geen last van slecht slapen. Bij mij hebben veel dingen gewoon gezorgd voor een geblokkeerd gevoel en pijnlijk gevoel waarbij ik alleen maar overal over moet nadenken. De dingen die ik onderneem voelen niet meer als bevredigend of als vanzelfsprekend.
Alles is juist als een blok aan me been gaan voelen. En de verantwoording die ik bij mezelf leg is zijn dingen die ik niet gedaan heb en wel had moeten doen.
Ik kan gewoon sommige dingen juist niet meer los laten.

Binc, uit je posts blijkt overduidelijk dat dit niets te maken heeft met hoe ik of anderen op jou reageren hier op dit forum, maar hoe het bij jou binnen komt. Je maakt een turbulent innerlijk proces door en ik raad je aan om daar mee aan de slag te gaan en wat meer afstand te nemen van dit forum. Mocht je dit ook weer verkeerd opvatten, ik wil je niet wegjagen en heb het beste met je voor. Soms moet je van iets weg gaan om er daarna met hernieuwde energie weer bij terug te komen. Heb ik ook meerdere keren gedaan in mijn leven.

Mike

The ‘Bombshell’ That Wasn’t? Lawyers Say the FBI’s Tactics in Michael Flynn Case Were ‘Routine’

https://lawandcrime.com/high-profile/the-bombshell-that-wasnt-lawyers-say-the-fbis-tactics-in-michael-flynn-case-were-routine/

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.626
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan