WWG1WGA!

https://truepundit.com/suddenly-media-realizes-mueller-fbi-railroaded-gen-flynn-into-bogus-plea-deal-true-pundit-told-you-that-713-days-ago/

Mike

https://dcdirtylaundry.com/twitter-changes-terms-of-service-to-allow-pedophile-content-including-naked-children/

Mike

Ik heb het niet zo gevolgd, maar waarom heeft Flynn schuld bekend destijd?

tweede vraag, eigenlijk geloof ik niet zo in dat we allemaal thuis moeten zijn ivm false vlag aanslagen. Als ze wat willen, lukt het toch wel, al is het maar in een supermarkt.
Dat het meewerkt aan de red pilling, begrijp ik. Dat we hun niet voor de voeten lopen snap ik. Dat het wellicht # is voor mkb-ers, maar zo geldstromen beter beheerd kunnen worden en bv de mc geen burgers meer kunnen serveren snap ik.
Maar de false vlag gaat er bij mij niet in, zie nova scotia maar. Wat mis ik?

Joost, mag ik je complimenteren met je af en toe fantastische linken!

Ik heb het niet zo gevolgd, maar waarom heeft Flynn schuld bekend destijd?

Officieel omdat de FBI 'alleen maar met Flynn wilde praten' en dit geen gevolgen zou hebben, maar dit vastlegde in een zogeheten 302 (officiele verklaring) en hem vervolgens onder druk zette dat als hij geen schuld bekende de FBI ook zijn zoon zou vervolgen. De werkelijke reden is dat Flynn veel te slim is om dit soort spelletjes niet te doorzien en hij gewoon heeft meegespeeld. Achter de schermen heeft Flynnn echter meegewerkt aan diverse lopende onderzoeken in gang gezet door de white hats en dus is het part of The Plan.

tweede vraag, eigenlijk geloof ik niet zo in dat we allemaal thuis moeten zijn ivm false vlag aanslagen. Als ze wat willen, lukt het toch wel, al is het maar in een supermarkt.

Een aanslag in een supermarkt is inmiddels bijna geen nieuws meer. Om echt indruk te kunnen maken zou de DS iets heel groots moeten ondernemen, maar alle grootschalige evenementen zijn afgelast. Het heeft dus wel degelijk effect.

Mike

Ik ben het wel zat dat er mensen zijn die blijkbaar voor mij denken te weten en in te vullen wat ik voel, wat ik ervaar en wat of zij denken te zien en, moet doen naar aanleiding van een totaal verkeerde interpretatie.
Blijkbaar denkt die persoon te zien dat wat mij dwars zit. Ik wil helemaal niet bij de laatste horen. Als mensen dan denken te weten dat mij iets dwars zit dan kunnen ze er open vragen over stellen iplv alles in te vullen en mij in een verdediging positie te drukken over hun eigen waarheid over mij.

Desondanks heeft Naief wel een punt. Echter is dit totaal iets anders dan wat ze suggereert. En wel dat ik al langer gedemotiveerd ben. Ik merk het aan mezelf en heb er tot dusver niet aan toe gegeven. Ik vrees dat mijn nieuwsgierigheid om dingen te willen weten mij teveel geraakt hebben waardoor ik mezelf zo gedemotiveerd en negatief voel. Het heeft dus totaal niks met mijn posts te maken of de hoeveelheid ervan. Wel met het feit dat dingen me niet los laten over bepaalde informatie en alleen maar schuld gevoelens zijn ontstaan. Het maakt dus absoluut niet uit waar of ik mezelf bevind, en/of wat ik doe. Dat chill zijn zit er voorlopig niet in.

De helft van mij tekst is niet geplaatst. Ik had nog iets geschreven over die Joop en over die demonstratie. Een verkeerd stuk weg gehaald. Ik heb nu echter geen zin om dit opnieuw te typen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.626
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan