WWG1WGA!

Niets is zomaar voor niets, Trust the Plan. Dit verhaal over bleekmiddel of zoiets doet Trump bewust om de media erin te laten trappen en ze daarna te ontmaskeren. Hij leidt de aandacht af en aan de andere kant leidt de media met hun negatieve berichtgeving af van de goede zetten die Trump doet.

Het is een houding en een truc van hem om zogenaamd domme dingen te zeggen, niet voor niets dat oranje gezicht en haar. Ik moet denken aan de film “the usual suspects”. Het laatste stuk van de film is het mooiste, de onhandige, slungelige, domme en moeilijk lopende acteur blijkt opeens goed te kunnen lopen en het brein te zijn.

Of dat desinfectie/chloor injecteren verhaal krijgt nog een staartje. CDS (chloor dioxine solution) wordt namelijk ook gebruikt als desinfectie middel om voedsel langer houdbaar te maken. Maar ook om bloed voor transfusie te “desinfecteren”. Dat kan alleen als het bloed dat overleefd, en het is ook veilig als infuus te gebruiken. Dit overspoelt het lichaam met zuurstof, en zuurstof doodt pathogenen.
Andreas Kalcker was deze week ook in een podcast te zien samen met Mike Adams (wat we daar ook verder van vinden), ik zie steeds meer aandacht voor deze oplossing, al zal het wel even duren voordat dit erdoor is, als ze al zo spastisch doen over hydroxychloroquine.
De hele podscast is niet zo interessant, maar de uitleg van Kalcker wel interessant, de video die wordt afgespeeld waarin je onder de microscoop kunt zien wat er gebeurd als je CDS aan bloed toevoegt is afkomstig van de praktijk waar ik mee samenwerk. Een wonderlijk goedje!

Kalcker wordt zeer zwaar gecensureerd, dat boek was eerst ook bij Amazon te koop. Nergens meer te verkrijgen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.626
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan