WWG1WGA!

In bovenstaand filmpje tussen 16 en 20 min legt hij het uit. Het is zuurstof, clo2, dus daar overleefd niet veel, daarnaast is reductie potentieel kleiner dan H2O2 en daarmee veiliger te gebruiken, onze eigen cellen worden niet geoxideerd, alleen zaken met lagere frequentie, vnl pathogenen.

wat een fijne tijd breekt straks aan Tanja, als je weer naar het ziekenhuis/ gezondhuis toe kan om echt beter te worden

Wat is nu beter dit cds/mms of een water systeem wat ook zuurstof creëert en daarmee je bloedcellen een revamp geeft
Overigens lijkt het mij water naar de zee dragen als je jezelf blijft omgeven (bewust) met straling die dat clusteren van je bloedcellen juist veroorzaakt

Kalcker wordt zeer zwaar gecensureerd, dat boek was eerst ook bij Amazon te koop. Nergens meer te verkrijgen.

Je kan vragen aan succesboeken.nl of ze eraan kunnen komen.

Joost

Vanmiddag vroeg ik mezelf af hoe die lui ondergronds kunnen leven in hun DUMBS. We hebben toch daglicht nodig? Als het inderdaad (een soort) vampieren zijn die bloed drinken houden ze juist niet van licht. Vampieren worden verzwakt door daglicht. Dat bloed drinken geloof ik wel als het gaat om adrenochrome. Of vampieren echt bestaan of dat het mythische wezens zijn weet ik niet. Het zou goed kunnen. Op dit moment verbaas ik mij nergens over.

Deze video van Celine Dion met haar zogenaamde nieuwe kledinglijn.

Het is één grote satanische cult.

Ik weet niet in welk topic dit het beste past. Hier kan het denk ik wel.

De Efteling heeft een attractie die Symbolilca heet.
https://www.efteling.com/nl/park/attracties/symbolica

Welke symbolen zijn daar zoal zichtbaar?

De spiraal zit op de auto's, op de muren, op de vlinders

1024x576-koningszaal-symbolica-efteling.jpg

1024x576-gezin-in-symbolica-efteling.jpg

Het logo van de Efteling heeft ook weer die spiraal in de E verborgen.

iu

De Efteling heeft een attractie die Symbolilca heet.

Welke symbolen zijn daar zoal zichtbaar?

1024x576-gezin-in-symbolica-efteling.jpg

De Efteling heeft een attractie die Symbolica heet.

Welke symbool wordt daar gebruikt?

Ik kan er nog wel aankomen @JM Maar wie weet inderdaad kan Succesboeken hier iets mee.

@naief dat zou zeker fantastisch zijn als er echte geneeskunde beoefend kan worden, er is zoo veel mogelijk als alle kennis gebundeld zou worden. Kennis die nu onderdrukt wordt, oude en nieuwe.
De toekomst ziet er zonnig uit! ?

Deze man is al 30 jaar bezig om de pedo's te exposen en vertelt oa over 2100 kinderen die alleen al in NY op dit moment gered zijn
&feature=youtu.be

Forum statistieken

Onderwerpen
4.626
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan