WWG1WGA!

Update van Cirstenw:
Hydroxychloquin CURES Covid19,AIDS..Medicare pays $39k to Doctors,35k children rescued WITH PICS

Via email bereikte mij vanochtend onderstaande paasboodschap van een stille lezer, die ik jullie niet wil onthouden:

Via deze weg wil ik toch nog mijn steentje bijdragen om het vertrouwen van mensen in deze roerige tijden proberen hoog te houden.
Geduld en vertrouwen in een goede afloop worden nu tot een uiterst getest. De Bijbel heeft dit meerdere keren zo benoemd.
En om het maar eens in Jip en Janneke taal te verwoorden: Het Goede gaat winnen, het Duister wordt verbannen. Als het Duister zou gaan winnen gaat dit ten koste van ALLES wat bezield is op Aarde en ook onze Aarde zal dit niet overleven, zij implodeert. Dit gaat niet gebeuren want met het wegvallen van de Aarde ontstaat er een enorme disbalans in ons Universum en zelfs in de gehele Kosmos. Zie het maar op een kleinere schaal hier bij ons. Insecten die verdwijnen enz. uiteindelijk ontstaan er manco's die ons allemaal uit balans trekken. En dat is reeds lang aan de gang. ALLES is verbonden met elkaar en je kunt het een niet zien zonder het ander. Er is geen afscheiding en dat lesje mogen nog veel mensen gaan leren ( of misschien niet...).
De Aarde gaat niet teloor en daar zorgen mede lichtkrachten voor die leven buiten onze planeet en in grote getale aanwezig zijn. Wij worden dus ontzettend geholpen maar dat vergt aan de andere kant ook iets van ons. Wij moeten er ook iets voor doen en in onze kracht gaan staan en licht en liefde uitstralen. En tegengas geven en niet alles slikken wat ons voorgekauwd wordt!!
Het gaat goed komen maar we krijgen nog een bumpy ride maar..samen de schouders eronder. Geef nooit op wat er ook gebeurt, volhouden potverdomme..! Dat waren trouwens de laatste woorden die mijn vader tegen me zei, vlak voordat hij stierf. Woorden die ik tot me neem in taaie tijden als het niet zo meezit.
Dus lieve mensen, kracht en liefde zijn sleutelwoorden en straal dat ook uit. Het licht verdrijft zelfs het meest duistere. En heb vooral vertrouwen in ALLES en IEDEREEN die voor deze goede zaak al heel lang aan het werk zijn. Al zien en horen we het nog niet allemaal, wil niet zeggen dat er niet HEEL hard gewerkt wordt!!
WWG1WGALL

Mike

Dit forum noemt zich het Factsforum, maar dat artikel over Prins Andrew heeft een publicatie datum van 13 april.. Tevens is globe het enige medium dat hierover schrijft. Natuurlijk kan ik niet bewijzen dat het niet waar is, maar dit nieuws lijkt me vooralsnog verzonnen. Een iets meer kritische noot zou wellicht op zijn plaats zijn; het lijkt erop dat veel nieuws hier alleen maar wordt gepost als het in het juiste straatje valt.
En als er 2 pagina's geleden wordt geopperd dat nieuws wordt aangenomen of genegeerd op basis van intuïtie, dan is dat natuurlijk niet waardig voor een factsforum.

Desalniettemin is het goed om niet alles aan te nemen, maar dat geldt ook voor al die complotten. Mijn dank voor het aankaarten van onderwerpen als 5G of vaccins die van ons het gewone volk een experiment maken, want alle experts zijn ook maar mensen met zeer beperkte inzichten.
Fijne dag.

Het is mss ook een idee om de beste video's en artikels te bundelen en door te sturen naar kamerleden of andere politici, pers en andere mensen met invloed (mensen uit de industrie, zakenleven).
Zeker de artikels en video's rond de geplande vernietiging van het sociaal-en economisch weefsel (en dus ook de huidige economie) zullen hopelijk een paar mensen in deze sector wakker schudden.
Zij op hun beurt kunnen dan hun netwerk in de politiek en elders (die wij minder goed kunnen bereiken) op de hoogte brengen.
Tis maar een ideetje.

Goed idee! Ook dat bundelen is iets wat de afgelopen dagen in mijn hoofd is opgekomen Herr Sens. Het is niet meer bij te houden. En ja, idd veel twitteren. En dan taggen, mailen etc.
Maar goed, het is een heel gedoe om alles tussen alle berichten uit te filteren. Tegen die tijd is er weer van alles nieuw geplaatst. Eigenlijk zou er dan ruimte gecreëerd moeten worden waar dit apart geplaatst kan worden. Of op dotcom. Maar anderzijds, Henk en Mike pakken ook al wekelijks de belangrijkste hoofdzaken eruit.

Dit forum noemt zich het Factsforum, maar dat artikel over Prins Andrew heeft een publicatie datum van 13 april.. Tevens is globe het enige medium dat hierover schrijft. Natuurlijk kan ik niet bewijzen dat het niet waar is, maar dit nieuws lijkt me vooralsnog verzonnen. Een iets meer kritische noot zou wellicht op zijn plaats zijn; het lijkt erop dat veel nieuws hier alleen maar wordt gepost als het in het juiste straatje valt.
En als er 2 pagina’s geleden wordt geopperd dat nieuws wordt aangenomen of genegeerd op basis van intuïtie, dan is dat natuurlijk niet waardig voor een factsforum.

Allereerst is het een Facts FORUM, geen blog, dus we kunnen met elkaar in gesprek over wat feit is en ear fictie. Jouw kritische blik wordt daarbij ook gewaardeerd!

Daarnaast is dit afkomstig van een tweet van Virginia Giuffre, voorheen Virginia Roberts en een van de slachtoffers van Prince Andrew via Jeffrey Epstein, en zij tweet dat ze vurig hoopt dat dit waar is. Nergens wordt dit als vaststaand feit gecommuniceerd, maar ik vond hey vooral interessant om te plaatsen omdat het van VG afkomstig was.

Mike

Het is mss ook een idee om de beste video’s en artikels te bundelen en door te sturen naar kamerleden of andere politici, pers en andere mensen met invloed (mensen uit de industrie, zakenleven).
Zeker de artikels en video’s rond de geplande vernietiging van het sociaal-en economisch weefsel (en dus ook de huidige economie) zullen hopelijk een paar mensen in deze sector wakker schudden.
Zij op hun beurt kunnen dan hun netwerk in de politiek en elders (die wij minder goed kunnen bereiken) op de hoogte brengen.
Tis maar een ideetje.

Het is naief om te veronderstellen dat de verandering van bovenaf moet gaan komen. The Great Awakening komt van onderaf, gras groeit ook van onder naar boven en niet andersom. Ik vrees dus dat je je energie verspilt als je deze strategie doorvoert.

Mike

Trouwens.....ik dacht dat Alex Jones met een grote onthulling zou komen afgelopen woensdag. Heb er niks meer van gehoord en kan ook niks terugvinden. Heeft hij die keutel ingetrokken?

AJ wilde Austin Steinbart opvoeren, maar jammer genoeg voor hem werd AS voortijdig gearresteerd. Shit happens...

Mike

Volgens thomas williams is Q niets anders dan de familie Farese lid van de Black Sun groep.

En waar haalt Thomas Williams dit vandaan? Persoonlijk heb ik hem vanaf het begin gewantrouwd. Ik lees samenvattingen van zijn radioshow op Ella Ster, maar krijg steevast het gevoel dat hij niet deugt. Ik heb vaker wel dan niet goed gezeten in mijn leven als het gaat om mijn intuitie…

Mike

Dat kan je het beste aan hem zelf vragen

Wat thomas steeds duidelijk probeert te maken dat de oplossing niet van boven of waar dan ook vandaan gaat komen want dan waarom hebben ze het dan zover laten komen ...
Het zal vanuit onszelf moeten komen en daar zie je veel mensen het bos ingestuurd worden of het nu om geloof, spirutualiteit of wat dan ook het adagium is steeds zoek de oplossing niet in jezelf, maar erbuiten ...
https://thinkdifferent.thepeoplesclub.org/

Verder heeft hij een serie gemaakt from russia with love daar komen toch op zn minst interessante zaken naar boven.

Niemand heeft de wijsheid in pacht maar het is aan de luisteraar / lezer zelf om te bepalen of iets hout snijd of niet en des te meer informatie je tot je neemt des te beter kan je bepalen of of het zin of onzin is. Dat staat los van wie iets zegt mi.

Tevens is zijn vrouw Kim trustee van de peoples trust en in deze podcast geeft ze uitleg over zaken hoe de top in elkaar zit eea is zeer verhelderend
&list=PL3MyXhOtb9lkpZ-d75d_85ttPWIjuBTG8&index=20&t=0s

Je kan ook wantrouwig worden als bv benjamin fullford zegt dat hij beschermd wordt door een bepaalde factie die nu op gespannen voet is met zeg de familie bauer aka rothshild want hoe invloedrijk moet je zijn om de krachten van de bauers te kunnen weerstaan en welke agenda volgt die groep dan wel.
Maw. ik wil maar zeggen je kan op alles en iedereen wantrouwig tegen zijn wat op zich niet verkeerd is, maar gewoon luisteren wat men zegt en kijken of het klopt lijkt mij en goede keuze.

Mensen als benjamin, david, corey, robert david steele, sacha stone, simon parks, steven greer etc etc ze zullen allemaal op eea manier wel vuil aan dr handen hebben, maar kan jij mij iemand opnoemen die dat niet is ?

Benjamin Fullford en Robert David Steele wantrouw ik eveneens. Je noemt precies de namen op van mensen die ik vermijd omdat ik ze niet vertrouw!

Mike

Ik krijg net een bericht dat Bill Gates is gearresteerd. Is dit betrouwbaar? Zou goed nieuws zijn!!!!!

https://poal.co/s/QStorm/161620?fbclid=IwAR11mRy0ly1ui0Lw4_N_KbCZilKfyBoBpASVJcn-LopyBRnG1OcyNtDNVgM

Forum statistieken

Onderwerpen
4.626
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan