Volgens thomas williams is Q niets anders dan de familie Farese lid van de Black Sun groep.
En waar haalt Thomas Williams dit vandaan? Persoonlijk heb ik hem vanaf het begin gewantrouwd. Ik lees samenvattingen van zijn radioshow op Ella Ster, maar krijg steevast het gevoel dat hij niet deugt. Ik heb vaker wel dan niet goed gezeten in mijn leven als het gaat om mijn intuitie…
Mike
Dat kan je het beste aan hem zelf vragen
Wat thomas steeds duidelijk probeert te maken dat de oplossing niet van boven of waar dan ook vandaan gaat komen want dan waarom hebben ze het dan zover laten komen ...
Het zal vanuit onszelf moeten komen en daar zie je veel mensen het bos ingestuurd worden of het nu om geloof, spirutualiteit of wat dan ook het adagium is steeds zoek de oplossing niet in jezelf, maar erbuiten ...
https://thinkdifferent.thepeoplesclub.org/
Verder heeft hij een serie gemaakt from russia with love daar komen toch op zn minst interessante zaken naar boven.
Niemand heeft de wijsheid in pacht maar het is aan de luisteraar / lezer zelf om te bepalen of iets hout snijd of niet en des te meer informatie je tot je neemt des te beter kan je bepalen of of het zin of onzin is. Dat staat los van wie iets zegt mi.
Tevens is zijn vrouw Kim trustee van de peoples trust en in deze podcast geeft ze uitleg over zaken hoe de top in elkaar zit eea is zeer verhelderend
&list=PL3MyXhOtb9lkpZ-d75d_85ttPWIjuBTG8&index=20&t=0s
Je kan ook wantrouwig worden als bv benjamin fullford zegt dat hij beschermd wordt door een bepaalde factie die nu op gespannen voet is met zeg de familie bauer aka rothshild want hoe invloedrijk moet je zijn om de krachten van de bauers te kunnen weerstaan en welke agenda volgt die groep dan wel.
Maw. ik wil maar zeggen je kan op alles en iedereen wantrouwig tegen zijn wat op zich niet verkeerd is, maar gewoon luisteren wat men zegt en kijken of het klopt lijkt mij en goede keuze.
Mensen als benjamin, david, corey, robert david steele, sacha stone, simon parks, steven greer etc etc ze zullen allemaal op eea manier wel vuil aan dr handen hebben, maar kan jij mij iemand opnoemen die dat niet is ?