Volgens thomas williams is Q niets anders dan de familie Farese lid van de Black Sun groep.
En waar haalt Thomas Williams dit vandaan? Persoonlijk heb ik hem vanaf het begin gewantrouwd. Ik lees samenvattingen van zijn radioshow op Ella Ster, maar krijg steevast het gevoel dat hij niet deugt. Ik heb vaker wel dan niet goed gezeten in mijn leven als het gaat om mijn intuitie…
Mike
Ik heb de wijsheid ook niet in pacht laat dat duidelijk zijn.
Bv wilcock heeft ook gezegd dat het internet er uit zou klappen en wat komt daar van uit ...
Er is 1 ding wat thomas wel benadrukt dat je zelf de oplossing moet creeren en niet wacht op nou ja zeg het maar aliens, q, patriots, god noem ze maar op waar veel alternatieve sites het over hebben.
Want als dat zo zou zijn waarom hebben ze het dan toegelaten ...
Volgens thomas is dat precies wat de krachten hebben gecreeerd zodat zij juist wel kunnen handelen in dat licht gezien ga je wel zaken beseffen of het nu geloof is of spirutualiteit of wat dan ook.
Als je ook zijn uitzendingen luisterd naar from russia with love dan gaan er wel een aantal ogen open ik kan het van harte aanbevelen om naar te luisteren en je eigen conclusie te trekken.
Hier de site van thomas waar je zelf direct zijn afleveringen kan beluisteren.
https://thinkdifferent.thepeoplesclub.org/
Verder heeft zijn vrouw Kim die trustee is van de trust ook op zn minst een erg interessante uitleg over de machtsstructuren die er zijn en waar zij mee onderhandeld.
Geeft wel inkijk in zaken.
Hier de link waar je naar kan luisteren waarin ze eea uitlegd.
&list=PL3MyXhOtb9lkpZ-d75d_85ttPWIjuBTG8&index=20&t=0s
Verder deel ik thomas zijn mening volledig om vooral niet passief te blijven en oa mensen te blijven informeren over wat er gaande is zodat de groep die wakker wordt steeds groter wordt en concrete zaken te doen voor een betere aarde/wereld.
En als laatste ben ik erg gecharmeerd van het idee van michael tellinger (ja ik weet het die staat ook onder vuur maar toch) met zijn ubuntu one small town beweging.
https://www.ubuntucontributionism.org/
&feature=emb_logo