WWG1WGA!

Wat ik niet begrijp is waarom Ramon Walters ineens bij de slechterikken behoort?
Zijn inzet om mensen wakker te schudden over vaccins is toch helemaal niks mis mee?

Niemand heeft gezegd dat hij een 'slechterik' is. Hij is m.i. gewoon een negatieveling, die alleen maar in problemen denkt en niet in oplossingen. Henk en ik hebben het hier de laatste tijd alleen maar over, wij ruiken deze lui van een mijl afstand!

Mike

Opnieuw bereiken mij berichten van voornamelijk vrouwen die ineens wakker worden door de docu van Janet Ossebaard. Vooropgesteld dat iedere persoon die nu geredpilled wordt er weer 1 extra is en dat dit bijdraagt aan The Great Awakening wil ik wel de volgende observatie kwijt: kennelijk willen vrouwen als een klein kind door een schooljuf op basisschoolniveau dingen uitgelegd krijgen, anders valt het kwartje niet.

Mike

die schooljuf manier is omdat zij de tekst opleest denk ik, ik ben ook geen fan van het geluid, maar wel fijn om in duidelijk Nederlands al deze dingen is even op de hersens te kunnen laten inwerken ongeacht of het mijn type wel of niet is, ze heeft haar best gedaan denk ik om ook de meute wakker te schudden en is goed denk ik dat haar bijdragen ook viraal gaan wereldwijd.

Die docu van Janet is voor zover ik weet de enige docu over Q in het Nederlands, en ook zeer uitgebreid en ook nog duidelijk/makkelijk uitgelegd... Ik kan wel Engels, maar dan moet ik mijn concentratie-gehalte echt wel verdubbelen en dat is heel vermoeiend als je van die lange Engelstalige docu's moet kijken, ik mis dan letterlijk de helft van wat er gezegd word op den duur.

Kevin

die schooljuf manier is omdat zij de tekst opleest denk ik

Nee, daar heeft het niets mee te maken. Het heeft te maken met hoe vrouwen denken en informatie verwerken. De feedback die ik krijg van vrouwen is dat zij zo effectief is bij vrouwen omdat ze telkens vragen stelt en deze vervolgens beantwoordt, waardoor ze de puntjes aan elkaar kunnen verbinden. In feite is dit ook de Q-tactiek, maar de socratische methodiek van QAnon vergelijken met de basisschoolvragen en -antwoorden van Ossebaard is appels en peren. Maar je hebt gelijk: iedere vrouw die nu aan boord komt is mooi meegenomen, want geen waanzin zo groot of vrouwen vallen er wel voor!

Mike

P.S.: Ik heb al vaker gezegd, zodra de natuurlijke ondergeschikte rol van de vrouw weer door vrouwen wordt omarmd zul je mij nooit meer iets negatiefs horen zeggen over vrouwen!

Niemand heeft gezegd dat hij een ‘slechterik’ is. Hij is m.i. gewoon een negatieveling, die alleen maar in problemen denkt en niet in oplossingen. Henk en ik hebben het hier de laatste tijd alleen maar over, wij ruiken deze lui van een mijl afstand!

Oké. Dan snap ik het. Zelf filter ik dat er wel uit en luister daar niet naar. Gaat uiteindelijk om om de hoofdzaken eruit te halen. Als hij iets plaatst dan is het eerder te doen om de hoofdzaak dan wat hij zegt of hoe hij het zegt.

Zo ook met Janet Ossebaard. En dan nog merk ik dat degenen die haar video bekijken niet wakker zijn. Dat is uiteraard als je over feminisme begint het geval en dat ze satinet in haar video heeft meegenomen.

De toestand van Boris valt reuze mee voor iemand die op de IC opgenomen is. Hij heeft wat zuurstof gehad. Geen beademing. Gelukkig maar.

https://www.google.nl/amp/s/www.nu.nl/coronavirus/6043206/toestand-van-britse-premier-boris-johnson-is-stabiel.amp

Forum statistieken

Onderwerpen
4.625
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan