Hoi kevin,
Ja dat klopt. De natuurvolkeren hadden veel tradities die vermengd zijn geworden met onze christelijke gebruiken. Vaak werden ze verplicht tot het christelijke geloof, maar hielden hun gebruiken bij. Hier is op zich niets mis mee. Wat mis is dat deze zieke slag mensen (de Deep State) deze gebruiken gekaapt heeft en daar hele andere zaken mee zijn gaan doen en er een hele andere (symbolische) betekenis aan zijn gaan geven.
Ik noem maar eens een voorbeeld. Wat is er mis met een vlinder? Niets toch. Maar de deep state gebruikt dit symbool voor MK Ultra.
Wat is er mis met hartjes. Niets. Maar de deep state gebruikt dat symbool voor pedofilie.
Wat is er mis met kerstmis en de kerstman? niets. Maar de deep state gebruikt dit als de duivel, kaarsen lichtbrengers, Sancta Lucia.
Mag ik voor ontspanning en kerstgevoelens geen kaars meer aansteken omdat dit luciferiaans is?
We moeten beseffen dat we inderdaad door onze energie duivelse zaken kunnen voeden. Ik denk echter wel als wij deze dingen uit liefde voor elkaar doen, zoals kerst, dat dit niet verkeerde energie is.
Ook als mensen naar de kerk gaan en in feite bidden tot een verkeerde GOD, is dit wel voeden van verkeerde energie, maar toch denk ik dat mensen bidden vanuit liefde en het dan goede energie is.
Mocht dit niet zo zijn, dan zijn nog echte natuurvolkeren ook verkeerd bezig, want daar worden die Keltische feestdagen gevierd, niet voor de duivelse satanische agenda.
Dorothé