WWG1WGA!

De foto die door Joe M is geplaatst, die het beste te beschrijven is als een ondergronds menselijk slachthuis, is wat aan de donkere kant. Ik heb mijn best gedaan om deze te bewerken, zodat je e.a.a. beter kunt zien. WAARSCHUWING, NIET VOOR MENSEN MET EEN ZWAKKE MAAG!

Mike

Geen idee. Het lijkt erop dat de focus momenteel heel erg op Amerika ligt, maar wie weet wat hier achter de schermen al voorbereid wordt of misschien al gebeurt.

Mike
Dat lijkt mij wel anders zou die hele Q operatie in Amerika niet heel veel nut hebben,toch? De Cabal kan dan in de rest vd wereld gewoon blijven doorgaan met waar ze mee bezig zijn?

Ook al komt Trump(die ze al zwart maken dag en nacht) dan straks naar buiten met allerlei bewijs en beelden. De Cabal zal er als de kippen bij zijn om dit te ontkrachten en weg te wuiven middels hun machtige media middel. Trump was al neergezet als alluhoedje tja ik mag hopen dat Q wereldwijd opereert. Anders zijn die Cabal als onkruid weer binnen no time terug!

Wees niet bang, Sampjes, de rest van de wereld komt snel daarna aan de beurt. Het lijkt erop dat er wel degelijk al wat operaties tegelijkertijd gaande zijn. Het hoge aantal Vaticaanse priesters dat is overleden aan 'corona' is daar een teken van en de ondergrondse branden in Engeland eveneens.

Ik krijg ook terug van mensen met wie ik spreek dat de DS nu al die kinderen in ondergrondse bases en tunnels in Europa kan afmaken, zodat hun vuiligheid niet uit gaat komen. Dat is een tactiek van de verschroeide aarde, die in oorlogen uitsluitend wordt gehanteerd door een terugtrekkende vijand die niets wil overlaten voor de overwinnaars. De DS heeft echter de arrogantie van de macht en het zit niet in hun pychopathische persoonlijkheid om zichzelf te zien als verliezers. De tegenslagen die ze te verduren krijgen hebben in hun ogen niet zoveel te betekenen. Ze offeren immers elkaar en door hen opgebouwde structuren en organisaties regelmatig op, geen probleem zolang het internationale raamwerk maar overeind blijft.

Deze vijand is zich dus nog lang niet aan het terugtrekken en dat is ook precies de bedoeling, these people are stupid!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.625
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan