WWG1WGA!

Mensen, goed nieuws. De val van de cavalerie is inmiddels hier te zien.
Qanon Nederland geeft aan dat YouTube deze video steeds verwijderd vanwege dat de waarheid gezegd word. Zelf heb ik daar twijfels bij omdat het betaald materiaal is en dat de werkelijke reden van verwijderen is.
Maar hij is nu hier te zien.

https://www.bitchute.com/video/sVbpkJ7ouEAc/

https://qanonnederland.wordpress.com/2020/04/02/docu-de-val-van-de-cabal-covid-19/

Deze afbeelding komt uit het YT hieronder,, filmpje vol met kinderofferssymboliek van afgelopen vrijdag 27 maart j.l.

271c.jpg

Wat ik me afvraag is er een datum via Q gelinkt aan 19 april.

&feature=youtu.be

bah, ik word er ziek van. Deze mensen mogen nooit meer lachen!

ik heb een vraag beste mensen. Op de vorige pagina werden een aantal afschuwelijke kinderfoto's gedeeld. Kunnen die misschien in een nieuw topic met een waarschuwende titel? Je kunt niet zomaar aan die foto's bloot gesteld worden en niet iedereen die hier komt is hier op voorbereid.

Tweede vraag aan Mike, de kennedy's en Onassis zijn 2 bloedlijn families. Hoe kan het als zij niet menselijk zijn, een aantal mensen binnen die familie aan onze kant staan? Hoe kun je een goed hart hebben, met dat bloed en die opvoeding?

En als de luciferianen zich niet meer mogen voortplanten, dan geldt dat toch voor iedereen met hun bloed? Dus wat voor jfk-jr e.d.? En met al dat rondgeneukt mag ik toch aannemen dat er mega veel bastaards zijn. Wat houdt dat in?

Joost bedankt voor het echte twitteraccount van Barron Trump. Ik ga er niet op kijken, maar dan weet ik dat dat andere fake was.

Mike bedankt voor de Nederlandse samenvatting. Ga ik niet delen, eerst kijken wat er gebeurt.

Dorothé

Ik denk dat ik de samenvatting waar Dorothe het over heeft heb gemist. Zonet even terug gezocht en zie een samenvatting van vanmorgen. Dankjewel daarvoor want alle twitter berichten in het engels heb ik wel moeite mee idd. Mooi dat die lui allemaal opgepakt en berecht worden! Op deze daden mag de doodstraf worden uitgesproken vind ik.

ik heb een vraag beste mensen. Op de vorige pagina werden een aantal afschuwelijke kinderfoto’s gedeeld. Kunnen die misschien in een nieuw topic met een waarschuwende titel? Je kunt niet zomaar aan die foto’s bloot gesteld worden en niet iedereen die hier komt is hier op voorbereid.

Ik waarachuw altijd, maar kan nuet instaan voor andere forumleden. Tegelijkertijd denk ik dat dit goede training is, want we krijgen op zeer korte termijn nog veel meer voor de kiezen. En het kan nog veel erger: Q schrijdt dat ze slechts 60% gaan crijgeven omdat we anders geen werkbare samenleving hebben vanwege de blijvende psychologische schade die dit aanricht.

Mike

Straks zoeken mensen naar een recept voor Beestenbotten bouillon en komen ze op bovenstaande foto’s uit. Lijkt me geen goede reclame voor het forum.

Kan het nog erger dan babylichaampjes in een pan heet water dan?

Als je nagaat dat dit decennia lang heeft kunnen plaatsvinden dan zijn mensen echt afgeleid geweest door de media en Hollywood. Mensen krijgen nu de tijd om onderzoek te doen. Fluoride in drinkwater en msg in voeding geeft nu eenmaal een verdovende werking voor je brein. Helder denken is er niet bij en mensen hebben ook geen tijd want 24/7 werk om te leven.

Hoe zit het trouwens met NL? Die Betuwelijn is niet af, wat gebeurt er met die tunnel? Ik meen weleens een verband te hebben gelezen met die Dutroux zaak.

Tijdens een van de drie grote televisie debatten in 2016 zei Trump:

You know what, we have a world where you have ISIS chopping off heads, where you have men frankly drowning people in steel cages, where you have wars and horrible, horrible sites all over where you have so many bad things happening, this is like medieval times, we haven’t seen anything like this — the carnage all over the world — and they look and they see.

Met "people in steel cages" en "horrible sites all over where you have so many bad things happening" bedoelde hij misschien wel de tunnels waar kinderen in kooien worden vastgehouden.

EUnT7DRWoAE-D1M

Nog zo'n bloed"kunstenaar". De mannelijke Marina Abramovich.
Let op de symbolen op zijn kleding.

&feature=emb_title

Forum statistieken

Onderwerpen
4.625
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan