WWG1WGA!

Trouwens even een vraagje. Ik heb dus wel een tv maar ik heb afgelopen december mijn abonnement opgezegd. Wij kijken enkel tv via Chromecast. Wil dat zeggen dat ik de komende tijd de 24uur uitzending over het blootleggen vd Cabal dus niet ga kunnen zien?
Zijn er evt nog andere opties?

Ik ken ook nog mensen in mijn kring die helemaal geen tv hebben. Die gaan het dus al helemaal niet kunnen zien.

Zoals echte vrouwen hebben ze kennelijk een selectieve realiteit. Als je daadwerkelijk ‘bekend’ bent met dit forum is het voor mij onbegrijpelijk dat je nog dergelijke meningen aanhangt. Vrouwen zullen pas echt vrij zijn als LOGICA hen bereikt. Dit lijkt een biologische onmogelijkheid, dus tot er een evolutionaire sprong plaatsvindt (God help us NOW!) zal die logica van sterke mannen moeten komen. Als dit nu nog steeds niet is doorgedrongen tot deze vrouwen zijn ze voorgoed verloren!

Zit gewoon in het bloed van vrouwen. Idd, mannen hebben een taak. maar zolang als zij weer voorkeur hebben voor vrouwelijke mannen en dit ook normaal vinden word het lastig. Ze begon over mondiaal. Iets wat ik niet ken. heb het wel opgezocht maar ben er nog niet over uit. Ik heb de indruk dat het met globalisering te maken heeft. Anderzijds lees ik ook weer dat het een bepaald geloof is.

Trouwens even een vraagje. Ik heb dus wel een tv maar ik heb afgelopen december mijn abonnement opgezegd. Wij kijken enkel tv via Chromecast. Wil dat zeggen dat ik de komende tijd de 24uur uitzending over het blootleggen vd Cabal dus niet ga kunnen zien?

Ik ken ook nog mensen in mijn kring die helemaal geen tv hebben. Die gaan het dus al helemaal niet kunnen zien.

Misschien dat het ook op de radio komt? En anders bij buren vragen?

Die van Q kunnen dan toch ook vast wel alle Chromecasts overnemen?

Misschien moet je dat even onderzoeken of dat ze dat kunnen. En anders een andere oplossing bedenken als je het echt wilt zien.

Trouwens, nog enige opmerking over de documentaire van Janet. Naast feminisme heeft ze het ook nergens over de klimaat toestanden. iets wat toch ook wel een groot issue is. dat is best jammer. Ik geloof niet dat ze het niet weet, maar dat ze eerder de voor haar belangrijkste hoofdpunten heeft proberen duidelijk te maken.

Bedoel je Qanon? Ja, dat denk ik wel. Maar wat ze in hoofdlijnen verteld is toch feitelijk? Dat zie je toch ook echt gebeuren in de wereld? Of mis ik iets?

Sorry, ik bedoelde over de documentaires die uitgezonden zouden worden tijdens of na de 10 dagen. Ik had begrepen dat het een voorspelling van iemand was, maar ik kan ook wat gemist hebben.

Tja, dat zullen we toch af moeten wachten of dat gaat gebeuren. Misschien wel en misschien ook niet. Eerst moeten de 10 dagen nog gaan gebeuren.

Wees gerust, als men de bevolking wil bereiken, kan men dat. Tv ligt voor de hand maar natuurlijk ook de radio. Tenzij je je hebt opgesloten in een tipi op de prairie bereikt het nieuws je wel :-)

Dat is uit dat eerdere twitter bericht welke hier was geplaatst.
17 is 17e letter alfabet is Q!

Begrijp ik het goed dat dit dan het teken is dat Q in actie komt voor 10 dagen duisternis?

De maatregelen om het "Coronavirus" te "bestrijden" zijn verlengd tot 28 april.
Ik ben erg benieuwd naar wat er de komende twee weken gaat gebeuren.
Het is allemaal erg spannend.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.625
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan