WWG1WGA!

Je vindt Lange Frans nog steeds een “useful idiot”/hypocriet Mike?

Het lijkt er op dat hij zich al tijden afzijdig houdt van die belachelijke tv spelletjes etc.

Bijzonder om te zien dat het hele Qanon verhaal direct wordt weggezet in de media als rechts en het liefste als extreem rechts. Als je niet beter weet zou je het geloven. Dat woord extreem rechts heeft zo’n negatieve klank gekregen door de associaties die men ermee heeft (gekregen).

Ook bijzonder is dat als je links denkt, je daar altijd voor mag uitkomen. Als je rechts denkt en stemt lijkt het wel een soort van uit de kast komen en het moet onderbouwen en goedpraten, zo van “ja, maar ik ben geen racist hoor”.

Vandaar misschien de euforie bij mensen toen FvD zoveel medestanders had... “oh ik ben niet alleen met die gedachten”.

We missen misschien ook wel het stuk temperament dat je ziet bij Zuid-Amerikanen, Spanjaarden, Fransen etc. Behalve bij voetbal en Koningsdag. Dat temperament om voor je volk en land op te komen, op de barricades te staan. Als je tegenwoordig trots bent op je vlag en land word je voor gek uitgemaakt.

De boeren en Friezen hebben daar gelukkig wat verandering in aangebracht.

Het lijkt er op dat hij zich al tijden afzijdig houdt van die belachelijke tv spelletjes etc.

Ik plaatste het lied al eerder, hij betrekt Q erbij, lijkt mij best positief, ik kan geen enkele BN'er bedenken die zich met Q bezig houd.

Kevin

Ik zie de Noord-Europeanen als lafbekken, ruggegraatloze weekdieren. We zijn geboren NSB'ers en hoduen elkaar vast in een collectieve, culturele angstgreep.

Mike

Klopt. Maar ik vertrouw hem niet. En die Janet Ossebaard ook niet waar hij over rapt.

Ik plaatste het lied al eerder, hij betrekt Q erbij, lijkt mij best positief, ik kan geen enkele BN’er bedenken die zich met Q bezig houd.

Van twee walletjes eten is allesbehalve positief. Maar als jij er iets uithaalt, prima. Idem voor de docu's van schooljuffrouw Ossebaard.

Mike

Van twee walletjes eten is allesbehalve positief.

Als dat zo is van Lange Frans, kun je dan wat voorbeelden geven?

Janet Ossebaard kende ik tot voor kort niet... Dus daar heb ik nog geen oordeel over...

Kevin

Ik ben inmiddels bij deel 6 van de documentaire van janet Ossenbaard. Nog niks is voorbij gekomen over de feministische agenda die wel degelijk ook mee speelt. Ik vermoed ook niet dat dit gaat komen. Dit had ik hier ook al begrepen. Daarnaast praat ze inderdaad bloedirritant. Maar ik vind wel dat wat ze laat zien ontzettend goed onderbouwd.
Zeker voor mensen die helemaal nog nergens weet van hebben vind ik het persoonlijk een stap in de goeie richting. Het zet mensen aan om wellicht meer onderzoek te doen naar dingen en op een nadere manier te kijken. Niet iedereen kan het meteen allemaal bevatten. Soms gaat het in stappen en dan vind ik het zeker een positieve eerste stap.

Afgelopen weekend had ik een discussie met 2 vrouwen die dus ook over haat videos praten. Dit waren de laatste 3 delen over corona. En wat er volgens hun visie nog verder in de wereld speelt. 1 van de 2 zei dat er een tijd is geweest dat er alleen maar vrouwen aan de macht waren. Ik weet niet of dit waar is. Dus kon er niks over zeggen. Maar op het moment dat ik geprobeerd heb om de feministische agenda bespreekbaar te maken was er alleen maar verzet. Ook gesproken over het feit dat er veel vrouwelijk mannen zijn. 1 van de 2 begon daarover. Maar dat vinden hun ook normaal.
Tja, wat moet je dan. Ik hou dan verder maar wijselijk mijn mond.

Ik wilde aan bovenstaande nog toevoegen, diezelfde alternatieve media berichten ook dat de video's van Janet Ossenbaard inmiddels het web overvliegen en massaal viraal gaat.
Dat moet dan toch een positief lichtpuntje zijn lijkt mij zo. Aangezien zij heel duidelijk Qanon uit legt.
Maar dat is slechts mijn mening.

Ik begrijp dat Janet Ossebaard nog teveel in de ban is van het feminisme? Vergelijkbaar zoals die Kim Boom? Alhoewel ik die Kim Boom maar een domme doos vind...

Maar kan het niet zo zijn dat die Janet ook nog in een ontwakingsproces zit tijdens haar onderzoek naar Q etc?
Ik heb een klein stukje gezien van haar Nederlandstalige documentaire, die vind ik minder schooljuf-achtig klinken dan haar Engelse versie, maar ze legt idd alles duidelijk en helder uit, maar goed... ik moet de rest nog bekijken.

Zeker voor mensen die helemaal nog nergens weet van hebben vind ik het persoonlijk een stap in de goeie richting. Het zet mensen aan om wellicht meer onderzoek te doen naar dingen en op een nadere manier te kijken. Niet iedereen kan het meteen allemaal bevatten. Soms gaat het in stappen en dan vind ik het zeker een positieve eerste stap.

Hier ben ik het wel mee eens. We moeten tenslotte niet vergeten dat ieder zo zijn of haar eigen tempo heeft in het ontwakingsproces. Ik doe ook mijn best om in mijn omgeving mensen te redpillen, maar ik merk dat ik wel voorzichtig moet zijn en niet te snel moet gaan, want dan hebben ze er geen zin in... en dan sta je alleen... En wat te denken van al die normies? Die hebben al helemaal een lange weg te gaan.

Kevin

Google ‘Lange Frans NPO’.

Ik snap wat je bedoelt Mike. Maar dit zijn geen recente uitzendingen meer voor zover ik ben tegengekomen. Ik geef Lange Frans nog de voordeel van de twijfel, en we zullen zien.

Kevin

Ik begrijp dat Janet Ossebaard nog teveel in de ban is van het feminisme? Vergelijkbaar zoals die Kim Boom? Alhoewel ik die Kim Boom maar een domme doos vind…

Of zij in de ban is van het feminisme durf ik niet te zeggen. Wellicht is het ook bij haar gewoon ingebakken. In elk geval spreekt ze van wat ik tot nog toe gezien heb er met geen woord over.
Over Kim Boon kan ik niet volledig mee praten. Eerlijk gezegd ben ik niet zo een vrouwenvolger. Van hier heb ik gelezen dat ze het heeft over hedendaags feminisme. Maar volgens mij is dat van alle tijden. Dus wat is het verschil?

Maar kan het niet zo zijn dat die Janet ook nog in een ontwakingsproces zit tijdens haar onderzoek naar Q etc?
Ik heb een klein stukje gezien van haar Nederlandstalige documentaire, die vind ik minder schooljuf-achtig klinken dan haar Engelse versie, maar ze legt idd alles duidelijk en helder uit, maar goed… ik moet de rest nog bekijken.

Of zij nog in een ontwaking zit? Misschien dat je een conclusie daaruit kunt trekken wanneer je de video helemaal gekeken hebt. Gisteravond heb ik deze nog geplaatst. In dit topic of het corona topic. Dat weet ik niet meer. Het gaat een beetje langs elkaar heen omdat veel samen komt.

Ik begrijp dat Janet Ossebaard nog teveel in de ban is van het feminisme? Vergelijkbaar zoals die Kim Boom? Alhoewel ik die Kim Boom maar een domme doos vind…

Of zij in de ban is van het feminisme durf ik niet te zeggen. Wellicht is het ook bij haar gewoon ingebakken. In elk geval spreekt ze van wat ik tot nog toe gezien heb er met geen woord over.
Over Kim Boon kan ik niet volledig mee praten. Eerlijk gezegd ben ik niet zo een vrouwenvolger. Van hier heb ik gelezen dat ze het heeft over hedendaags feminisme. Maar volgens mij is dat van alle tijden. Dus wat is het verschil?

Ik heb een klein stukje gezien van haar Nederlandstalige documentaire, die vind ik minder schooljuf-achtig klinken dan haar Engelse versie, maar ze legt idd alles duidelijk en helder uit, maar goed… ik moet de rest nog bekijken.

Of zij nog in een ontwaking zit? Misschien dat je een conclusie kunt trekken wanneer je de video helemaal gekeken hebt. Gisteravond heb ik deze nog geplaatst. In dit topic of het corona topic. Dat weet ik niet meer. Het gaat een beetje langs elkaar heen omdat veel samen komt over Qanon en Corona.

Nog niks is voorbij gekomen over de feministische agenda die wel degelijk ook mee speelt. Ik vermoed ook niet dat dit gaat komen.

Het is heel subtiel. Ze benoemt het niet letterlijk, maar spreekt ergens vroeg in de docu (volgens mij deel 2 of 3) over hoe de cabal ons voortdurend tegen elkaar opzet, waarbij ze een foto laat zien van een boze man met een T-shirt waarop staat: feminism is cancer. Het beeld ondersteunt de audio die spreekt over verdeeldheid met de boodschap: mannen worden opgezet tegen vrouwen, want vrouwen zijn terecht feministen. Maar feminisme IS kanker, dus mag ik effe een teiltje?

1 van de 2 zei dat er een tijd is geweest dat er alleen maar vrouwen aan de macht waren. Ik weet niet of dit waar is. Dus kon er niks over zeggen. Maar op het moment dat ik geprobeerd heb om de feministische agenda bespreekbaar te maken was er alleen maar verzet. Ook gesproken over het feit dat er veel vrouwelijk mannen zijn. 1 van de 2 begon daarover. Maar dat vinden hun ook normaal.

I rest my case. Dit bewijst dat feminisme kanker is voor de samenleving en nog steeds stevig woekert en de samenleving van binnenuit aantast. Ik schreef laatst nog en vandaag opnieuw dat zolang vrouwen niet wakker worden en volwassen worden ze altijd en eeuwig handlangers van de duivel blijven en daarmee ondermijnend zijn voor de samenleving als geheel.

De volgende keer dat je geconfronteerd wordt met de mythe dat ooit vrouwen aan de macht zijn geweest (en toen was alles vredig want vrouwen zijn nooooooit gewelddadig of oorlogszuchtig, dat zijn alleen maar die 'haantjes') kun je vragen naar concreet bewijs hiervoor. De mythe van de Amazones is precies dat, een mythe. Zijn er ooit overblijfselen van deze vrouwelijke krijgers gevonden? Nee. Zijn er uberhaupt concrete bewijzen voor succesvolle matriarchieen? Nee.

En vrouwelijke betamannen de normaalste zaak van de wereld? Deze overgefeminiseerde vrouwen moeten overduidelijk op hun plek gezet worden door een echte alfa, want ze vinden het wel best zo met al die 'rechten' die ze hebben gekregen maar bij lange na niet verdienen!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.625
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan