Nog niks is voorbij gekomen over de feministische agenda die wel degelijk ook mee speelt. Ik vermoed ook niet dat dit gaat komen.
Het is heel subtiel. Ze benoemt het niet letterlijk, maar spreekt ergens vroeg in de docu (volgens mij deel 2 of 3) over hoe de cabal ons voortdurend tegen elkaar opzet, waarbij ze een foto laat zien van een boze man met een T-shirt waarop staat: feminism is cancer. Het beeld ondersteunt de audio die spreekt over verdeeldheid met de boodschap: mannen worden opgezet tegen vrouwen, want vrouwen zijn terecht feministen. Maar feminisme IS kanker, dus mag ik effe een teiltje?
1 van de 2 zei dat er een tijd is geweest dat er alleen maar vrouwen aan de macht waren. Ik weet niet of dit waar is. Dus kon er niks over zeggen. Maar op het moment dat ik geprobeerd heb om de feministische agenda bespreekbaar te maken was er alleen maar verzet. Ook gesproken over het feit dat er veel vrouwelijk mannen zijn. 1 van de 2 begon daarover. Maar dat vinden hun ook normaal.
I rest my case. Dit bewijst dat feminisme kanker is voor de samenleving en nog steeds stevig woekert en de samenleving van binnenuit aantast. Ik schreef laatst nog en vandaag opnieuw dat zolang vrouwen niet wakker worden en volwassen worden ze altijd en eeuwig handlangers van de duivel blijven en daarmee ondermijnend zijn voor de samenleving als geheel.
De volgende keer dat je geconfronteerd wordt met de mythe dat ooit vrouwen aan de macht zijn geweest (en toen was alles vredig want vrouwen zijn nooooooit gewelddadig of oorlogszuchtig, dat zijn alleen maar die 'haantjes') kun je vragen naar concreet bewijs hiervoor. De mythe van de Amazones is precies dat, een mythe. Zijn er ooit overblijfselen van deze vrouwelijke krijgers gevonden? Nee. Zijn er uberhaupt concrete bewijzen voor succesvolle matriarchieen? Nee.
En vrouwelijke betamannen de normaalste zaak van de wereld? Deze overgefeminiseerde vrouwen moeten overduidelijk op hun plek gezet worden door een echte alfa, want ze vinden het wel best zo met al die 'rechten' die ze hebben gekregen maar bij lange na niet verdienen!
Mike