WWG1WGA!

Is Anonymous nu hetzelfde als Qanon, of heeft een deel van Anonymous zich nu aangesloten bij Q? Anonymous was altijd sterk tegen onrecht en pedofilie dus ik zie zeker gelijkenissen.

Ik was 10 jaar geleden al bezig met filmpjes op YouTube kijken over de Illuminati en symbolisme, ik werd er teveel door aangetrokken op een onprettige manier en op een gegeven moment wilde ik het niet meer zien. The lie we live was een video die in die tijd mijn ogen heeft geopend over hoe we ons leven leiden.

Sinds een aantal jaren lees ik mee op dit forum, ook over voeding en gezondheid, omdat ik nu zie dat er een verandering is in de wereld kom ik hier wat vaker en heb ik mezelf aangemeld.

Hoi Alpha2020,

Mij is dat ook zo gegaan. Ik heb een paar jaar geleden me bezig gehouden met allemaal deze ellendige zaken totdat ik me heel slecht en zelfs depressief voelde. Toen ben ik me meer bezig gaan houden met gezondheid en spiritualiteit en dat deed me weer goed. Nu kan ik me er wel weer voor openstellen. Dit ook omdat ik ervan uitga dat er een einde aankomt.

Dorothé

Hallo Dorothé, ik ben ook geïnteresseerd in spiritualiteit en ben een aantal keer op een dergelijk festival geweest (best wel links georiënteerd en vega maar oké). Dat heeft mij ook geholpen naar een wat hoger bewustzijnsniveau te gaan. Alleen het verschil tussen spiritualiteit en New Age zie ik nog niet zo, maar daar is dit topic niet voor. Tolle en The Secret staan in de kast maar dat wordt hier niet heel erg gewaardeerd geloof ik. Ik wil me er nog weleens over inlezen waarom dat gelinkt is aan Satanisme.

Een korte video over een ritueel bij Skull and Bones.
Wat er gebeurt is niet goed te zien. Het klinkt in ieder geval niet als een feestje!

Zulke gestoorde groepen worden op dit moment dus opgeruimd.
John F. Kennedy is vermoord nadat hij in een speech sprak over deze secret societies. Ze zijn levensgevaarlijk. Trump is hier gelukkig beter op voorbereid.

https://youtube.com/watch?feature=share&v=DD-JttocUzk

Mij doorgestuurd via whatsapp - deze vrouw is wakker!

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10216853619872910&id=1236604442?sfnsn=mo&d=n&vh=i

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.625
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan