WWG1WGA!

Ik vraag me ook af of het noodzakelijk is om al die inhoud te weten. Ik denk van niet. En heb daar ook geen zin meer in.

Dat is nu het verschil tussen een harde en een zachte landing. The choice to onow will be yours.

Mike

http://clearlook.unblog.fr/2020/03/24/arrestation-du-pape-francois/?fbclid=IwAR1ElR8_odm_5jcfkzAxNa2eMHPCDkNrBPHx46DLEN2Fi7mTF1hdOjlXaYUha

Vertaling door DeepL:

De paus werd afgelopen zaterdag om 4.30 uur gearresteerd door de geheime dienst van de Italiaanse Carabinieri. Hij zat onder huisarrest in zijn zomerresidentie buiten Rome, in Castel Gandolfo.

Redenen voor de arrestatie: misdaden tegen de menselijkheid (de opofferingen van kinderen die hij in zijn zwarte magische rituelen beoefende), pedosatanische verkrachtingen in vergaderingen, en illegale beurs- en banktransacties die op zijn bevel door het Vaticaan worden uitgevoerd.

Pedocriminal

De paus zal af en toe in het openbaar blijven verschijnen voor bijvoorbeeld paasceremonies, maar in feite moet u weten dat hij al gevangen zit.

Zijn arrestatie zal pas aan het eind van het jaar worden onthuld, waarschijnlijk wanneer de Verenigde Staten ook hun eigen massale arrestaties zullen onthullen die momenteel aan de gang zijn.
Dit alles kan niet aan het publiek in de hele wereld worden onthuld totdat de monetaire hervorming rond september, oktober of november plaatsvindt.

De paus zal tot de derde wereldoorlog gevangen blijven en zal door de islamisten worden vrijgelaten als ze Rome binnenvallen.

Het Vaticaan staat momenteel onder de voogdij van het Italiaanse rechtssysteem en de geheime dienst van de Carabinieri (speciale anti-mafias krachten).
De hele financiële administratie van het Vaticaan is onder de controle van de financiële arm van het Italiaanse rechtssysteem gekomen en de financiële politie kamt alle rekeningen van het Vaticaan door.

Wees niet verbaasd als je niet meer hoort over sommige prelaten en andere hoogwaardigheidsbekleders die van de oppervlakte zullen verdwijnen. De Vaticaanse autoriteiten kunnen eenvoudigweg zeggen dat ze ziek zijn om hun afwezigheid te verklaren.
Wees er in ieder geval zeker van dat het Vaticaan er alles aan zal doen om de informatie hierover zo lang mogelijk uit te stellen of om deze zaak te verbergen.

Met dank aan de Italiaanse Q Force voor hun uitstekende werk.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Deze zin kan ik niet plaatsen:

De paus zal tot de derde wereldoorlog gevangen blijven en zal door de islamisten worden vrijgelaten als ze Rome binnenvallen.

Misschien toch disinfo? ?

Binc,

Mike bedoelt dit met een harde of zachte landing.

De waarheid, hoe gruwelijk het ook is, wordt ooit bekend bij het grote publiek. Dat moment kan best snel komen. Misschien dit jaar al? Dat is wat wordt bedoeld met "The Great Awakening". De bevolking gaat ontwaken en leert alle misdaden van de deep state kennen. Vanaf dat moment wordt het voor de overgebleven leden van de deep state erg moeilijk om te overleven. Vandaar de Q-spreuk: "There will come a time none of them will be able to walk down the street".

Nu hebben we nog de tijd om deze gruwelijkheden in kleine stappen in ons eigen tempo tot ons te nemen. Of het nou leuk is of niet. Het gaat toch over niet al te lange tijd allemaal openbaar worden. Daar kunnen we maar beter op voorbereid zijn. Als je nu geen behoefte hebt aan deze informatie ben je het alleen maar voor je uit aan het schuiven. Later komt alles in één keer en is de klap harder. Q: "The truth would put 99% of people in the hospital."

Met dank aan Joost, die mij attendeerde op het feit dat 3Days3Nights weer terug is, hier een ijzersterk draadje over Evergreen Theory:

Mike

Binc,

Mike bedoelt dit met een harde of zachte landing.

De waarheid, hoe gruwelijk het ook is, wordt ooit bekend bij het grote publiek. Dat moment kan best snel komen. Misschien dit jaar al? Dat is wat wordt bedoeld met “The Great Awakening”. De bevolking gaat ontwaken en leert alle misdaden van de deep state kennen. Vanaf dat moment wordt het voor de overgebleven leden van de deep state erg moeilijk om te overleven. Vandaar de Q-spreuk: “There will come a time none of them will be able to walk down the street”.

Nu hebben we nog de tijd om deze gruwelijkheden in kleine stappen in ons eigen tempo tot ons te nemen. Of het nou leuk is of niet. Het gaat toch over niet al te lange tijd allemaal openbaar worden. Daar kunnen we maar beter op voorbereid zijn. Als je nu geen behoefte hebt aan deze informatie ben je het alleen maar voor je uit aan het schuiven. Later komt alles in één keer en is de klap harder. Q: “The truth would put 99% of people in the hospital.”

Dankjewel voor de verduidelijking Edwin.

Wat ik bedoel te zeggen: Als ik mezelf ook mag zien als iemand onder de wereldbevolking ben ik zelf al anderhalf jaar bezig om te landen op basis van alle info.
Het is namelijk niet zo dat ik mezelf heel erg verdiept had in Q.
Zoals gezegd, voorlopig ga ik dat dus gewoon volgen maar verder heb ik er voorlopig even genoeg van. het werkt allemaal teveel op me eigen emoties. Wellicht ben ik nog geeneens geland en zweef ik nog. Dat kan ook.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.625
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan