WWG1WGA!

@Bink, in de film van Jeanet Ossebaard, fall Cabal - aan het eind dacht ik verwijst ze naar een aantal Nederlandse dames zoals Toos Nijenhuis en nog een paar. Zoek die dame eens op YouTube. Toos werd in overeenstemming met haar ouders aan een dorpsarts meegegeven en werd ingewijd in allerlei satanische praktijken, ze moest toekijken en "meehelpen" met vermoorden van kinderen/baby's. Ze werd ook mee naar Engeland genomen hiervoor. Een wonder dat ze het heeft overleefd. Zij verteldt ook dat Prins Bernhard is betrokken bij "jachtpartijen" in Nederlandse en Belgische bossen waar er op kinderen werd gejaagd. Ze moesten naakt over een open plek lopen en als ze konden ontsnappen waren ze vrij. Dat lukte natuurlijk nooit en werden ter plekke op zo'n open plek doodgeschoten. Hun vagina of scrotum werd afgesneden/uitgesneden bij wijze van jachttrofee. Die dame zal nu rond de 60 zijn schat ik, dit is al jaaaaaren gaande. Niet meer door Bernard, maar er zijn zeker opvolgers. Ik vraag me af of Friso wel dood is. Dat verhaal van Marianne Vaatstra was weer in the picture en hoe weet ik niet, wel vermoeden maar hij had daar ws banden naar toe en toen is er een Groninger opgeofferd voor de moord op Marianne na 10 jaar of zo. Maar ze is op 30 april - walpurgisnacht vermoord - satanische datum voor de elite

Het interpreteren van een hallicunerende Johannes in het boek Openbaringen kan op allerlei manieren. Zo is 'Wormwood' Alsem in het Nederlands, wat zich ook weer laat vertalen naar Tsjernobyl in het Russisch. Zo werd de betekenis een paar jaar geleden uitgelegd.

Weet je Marijan, voor mij bestond er alleen goed of kwaad. De inhoud van het kwaad op dit niveau heb ik mezelf niet heel inhoudelijk in verdiept.
Dat kwam pas later. Of eigenlijk redelijk recent nadat ik het hier voorbij zag komen. Zoals ik eerder zei al dat kwaad werd en word ik niet vrolijker van eerlijk gezegd.
Ik vraag me ook af of het noodzakelijk is om al die inhoud te weten. Ik denk van niet. En heb daar ook geen zin meer in.
Inmiddels begin ik te twijfelen of ik zelf de verbanden nog wel goed zie die ik eerder wel zag. Voor mij is het wel genoeg zo eigenlijk. Ik ga die film kijken wanneer ik daarvoor in de gelegenheid ben.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.625
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan