WWG1WGA!

3898
Spygate Could Make Watergate Look Like A Third-Rate Burglary
Q
!!Hs1Jq13jV6
24 Mar 2020 - 12:48:53 AM
https://dailycaller.com/2020/03/10/farrell-spygate-could-make-watergate-look-like-a-third-rate-burglary/?
The key that opens all doors.
The 'Start'.
Q

dankjewel Edwin, link gelezen en dank aan Mike, het is redelijk helder voor me en zoals ik het ergens al wist, alleen dat adam en eva en kaan en abel verhaal had ik niet helder en ook niet exact hoe ze de ADC "oogsten", wel in de grote lijn, maar vroeg me idd weleens af hoe dat met vampieren zat. Wat een ziek volk. En ja ben wel wakker maar hoe moeten wij precies in actie komen, door berichten te delen, mensen uit te leggen of "vechten tegen de grote draak"...

Als ik het goed begrijp worden tijdens deze quarantaine operaties de lagerangs caballeden en puppets opgeruimd. Hierna zullen de hooggeplaatste volgen. Hoe valt het te verklaren dat mensen zoals Rutte en andere staatshoofden oogenschijnleik lachend rondlopen. Weten zij niet wat er van gebeurt of worden ze zwaar gedrogeerd?

Ik hoorde dit op de radio vandaag.
Wat betekent dit? Ik heb verder over deze hele oefening niets meer gehoord.
Blijkbaar is er voedsel over en wordt dat nu weggegeven aan de voedselbank.
--------------------------------
Amerikaanse troepenverplaatsing in Nederland afgeblazen ...

www.defensie.nl › actueel › nieuws › 2020/03/13 › amerikaanse-troe...

13 mrt. 2020 - Amerikaanse troepenverplaatsing in Nederland afgeblazen ... De geplande troepenverplaatsing van een Amerikaanse gevechtsbrigade door Nederland is daarmee van de ... Oefening Frisian Flag afgelast 12-03-2020 | 13:18 ...

Als ik het goed begrijp worden tijdens deze quarantaine operaties de lagerangs caballeden en puppets opgeruimd. Hierna zullen de hooggeplaatste volgen.

Dat heb je zeker goed begrepen.

Hoe valt het te verklaren dat mensen zoals Rutte en andere staatshoofden oogenschijnleik lachend rondlopen. Weten zij niet wat er van gebeurt of worden ze zwaar gedrogeerd?

Bruins trok het niet meer, zijn zenuwstelsel kon het niet aan. Ze zijn dus niet allemaal immuun voor de gigantische druk die ze nu ervaren. Rutte beschikt over stalen zenuwen, maar we zagen met het Caroline-debakel ook dat zelfs hij kan bezwijken onder druk. Het zijn scteurs en psychopaten, ze kunnen niet anders dan liegen en bedriegen. Zie ook de door mij gemaakte samenvatting van de diapresentatie van Chuck Swindoll.

Mike

@Romagi, de oefening is officieel 'afgeblazen' omdat deze nu valt onder SHAEF en dat is de PERMANENTE BEZETTING door geallieerde troepen. Merkel heeft officieel 'corona' maar is hoogstwaarschijnlijk gearresteerd. Het ziet er naar uit dat het Nederlandse deel van de oefening niet door gaat en dat het werkelijke doel Italie en Duitsland is en mogelijk ook Engeland, gezien se lockdown die Boris Johnson heeft afgekondigd.

Mike

Mike, ik had vragen n.a.v. je samenvatting, zie een paar berichten hier terug.
Verdere vragen zijn:
En als in Nederland die oefening niet doorgaat, hoe ziet die zuivering dan hier uit? Hier moet het toch ook aangepakt worden, het koningshuis etc.?

Dorothé

Binc, ga er maar vanuit dat satanisch kindermisbruik wel degelijk bestaat. Adrenochrome is niet fictief.

Dat er kindermisbruik bestaat wist ik wel. Maar dat dat op dit niveau plaats vind wist ik niet.
Het is ook nauwelijks voor te stellen.
Dorothe schreef na aanleiding van de samenvatting dat ze hoopte er niet wakker van te liggen.
Van het hele feminisme verhaal ben ik al gaan twijfelen aan de mensen om me heen incl mezelf dat het dagelijks bezig houd. Nu dit verhaal dat dit werkelijk gebeurd. Ik merk dat er nog weinig binnen komt bij mezelf.
Of dat mijn hoofd het Onderscheid tussen echt en niet echt allemaal niet meer verwerken kan.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.625
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan