WWG1WGA!

Skeptisch, ja, niet pseudo-skeptisch dat ik alles afwijs, ik wil bewijs net zoals jullie.

David Wilcock is ook een spiritist die ancient gods / aliens channelt, maar dat zijn lucifers engelen, wil je bewijs? Hij is een soort destini.

https://www.jesusisprecious.org/nwo/luciferian_creed.htm
https://www.jesusisprecious.org/false_doctrine/zionism/why_expose.htm

Alan, heb je ook een keer tijd om alle aangedragen informatie te bekijken en te lezen wat hier allemaal is neergezet door anderen, iplv ons te overwelven met al je links?
Misschien kom je wel to heel andere inzichten.

Hoi Mike,

Ook in dit topic mijn dank voor de samenvatting. Ik heb hem gelezen. Alhoewel we dit toch al wel ten dele weten, zit er weer nieuwe info in. Deze info moeten we weten, maar hij is verschrikkelijk afschuwelijk.
In 2015 heb ik me al eens proberen te verdiepen in Fritz Springmeier. Toch ben ik niet verder gekomen. Nu zie ik die naam weer.
Het is allemaal zo verschrikkelijk dat het gewoonweg bijna ongelooflijk is. Het is angstaanjagend. Ik hoop dat ik 's nacht geen angst ga krijgen. Maar we moeten dit weten.
Mike, een dringende vraag. Dat Luciferverhaal is dat mystisch? Lucifer heeft toch nooit bestaan of wel? Ook het verhaal van Adam en Eva, toch allemaal symbolisch? Maar deze wezens geloven daarin. Is het dan toch zoiets als David Icke beschrijft, archonten? Het maakt niet uit hoe ze heten, toch?
Ik ben toch wel overdonderd door dit verhaal en hoop dat ik wakker genoeg ben om me tegen deze wezens te weren.
Als Trump daar tegen vecht, dan kan ik alleen maar zeggen wwg!wga. Helaas is de overgrote massa nog gebrainwasched.

Dorothé

Na aanleiding van Dorothé haar post begrijp ik het denk ik ook niet.
Klopt het dat dit verhaal dus alleen gebaseerd is op geloof? In het echt gebeurt dit niet en moeten we dit niet heel erg letterlijk nemen? Wel letterlijk in de zin van slechte mensen natuurlijk, maar niet letterlijk als waar gebeurd verhaal? Maar het herkennen van dit soort mensen die dan dit geloof hanteren?

Goeie vraag Dorothé

Mike, een dringende vraag. Dat Luciferverhaal is dat mystisch? Lucifer heeft toch nooit bestaan of wel? Ook het verhaal van Adam en Eva, toch allemaal symbolisch? Maar deze wezens geloven daarin. Is het dan toch zoiets als David Icke beschrijft, archonten? Het maakt niet uit hoe ze heten, toch?

Ikzelf maak er uit op dat het wellicht gaat om een ander wezen van buiten de aarde... Maar dan vraag ik mij af of Lucifer/satan/leviathan enkel één wezen is, of dat het er meer van zijn, aangezien er word gesproken over Lucifer en zijn gevallen engelen.
Zijn dit die zogezegde shapeshifters waar mensen zoals Icke over praten?

Kevin

Bedankt Mike voor de samenvatting!

Jeetje als ik dat toch allemaal lees, gaat er toch een hoop boosheid door mij heen. Het kan ECHT niet dat zij gewoon vrij hun gang kunnen gaan, ongelofelijk!

Ik dacht altijd dat Lucifer niet zichtbaar is voor ons als mensen maar wel onder ons aanwezig is. ik heb dit eerlijk gezegd nooit echt begrepen.

Als we het hier hebben over alleen geloof, dus niet het hele verhaal als een waar gebeurd verhaal aannemen dan heeft dit ook te maken met tegendelen. Zo denk ik het te begrijpen.
Stel dat je Lucifer/satan/leviathan als 1 enkel persoon zou zien. De duivel bv. Dat zou dan betekenen dat God bestaat uit goed en kwaad. Gelovigen en kerken bekijken het alleen niet zo en zien dit als heilig. Als we uitgaan van tegendelen en dus een kracht of energie bestaat dat wel uit tegendelen. Wij zijn het goed en verspreiden dit door middel van die kracht die dan alsmaar sterker word. Begrijp ik het zo goed?

In het echt gebeurt dit niet en moeten we dit niet heel erg letterlijk nemen?

Binc, ga er maar vanuit dat satanisch kindermisbruik wel degelijk bestaat. Adrenochrome is niet fictief.

Trump geeft vandaag aan dat ze al bezig zijn om de economie op te starten en....

“I’d love to have it open by Easter, OK? I would love to have it open by Easter. I will tell you that right now,” Trump said from the White House Rose Garden, where he and members of the administration’s coronavirus task force participated in a virtual town hall on Fox News.

“It’s such an important day for other reasons, but I’ll make it an important day for this, too,” he added. “I would love to have the country opened up and just raring to go by Easter.”

Forum statistieken

Onderwerpen
4.625
Leden
8.692
Nieuwste lid
ivermeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan