Hoi Mike,
Ook in dit topic mijn dank voor de samenvatting. Ik heb hem gelezen. Alhoewel we dit toch al wel ten dele weten, zit er weer nieuwe info in. Deze info moeten we weten, maar hij is verschrikkelijk afschuwelijk.
In 2015 heb ik me al eens proberen te verdiepen in Fritz Springmeier. Toch ben ik niet verder gekomen. Nu zie ik die naam weer.
Het is allemaal zo verschrikkelijk dat het gewoonweg bijna ongelooflijk is. Het is angstaanjagend. Ik hoop dat ik 's nacht geen angst ga krijgen. Maar we moeten dit weten.
Mike, een dringende vraag. Dat Luciferverhaal is dat mystisch? Lucifer heeft toch nooit bestaan of wel? Ook het verhaal van Adam en Eva, toch allemaal symbolisch? Maar deze wezens geloven daarin. Is het dan toch zoiets als David Icke beschrijft, archonten? Het maakt niet uit hoe ze heten, toch?
Ik ben toch wel overdonderd door dit verhaal en hoop dat ik wakker genoeg ben om me tegen deze wezens te weren.
Als Trump daar tegen vecht, dan kan ik alleen maar zeggen wwg!wga. Helaas is de overgrote massa nog gebrainwasched.
Dorothé