WWG1WGA!

Melania verwijst naar de titel van deze topic:

Je bedoeld hiermee toch dat ze naar q verwijst? Wat ik eigenlijk bedoel is dat ze de eerste zin uit de q post uit spreekt. Dit is dan een teken dat er iets staat te gebeuren?
Waar moeten we in dat geval op letten?
Gisteren gaf je aan dat er in die q Posts een paar dagen verschil zit met de uitspraak. Op de foto die bij het Twitter bericht is geplaatst is 1 van april en 1 van december.
Horen allebei de q berichten bij de uitspraak die ze doet?

Ook zei je iets over 3 jaar puzzelen en dan het antwoord te weten. Hoe je dit exact bedoeld hebt weet ik niet. Maar ik ben niet 3 jaar bezig geweest met puzzelen over Qanon als dat is wat je bedoelde. Uiteraard wel dingen gelezen maar rollen etc heb ik mezelf niet in verdiept. Wel in je info over feminisme.

Misschien wil ik wel gewoon te diep graven. Geen idee. Maar wat ik wel gelezen heb is dat mensen flink kunnen gaan flippen als ze bezig gaan met Qanon. Misschien is dat wel waar ik last van heb. En kan ik het beter laten voor wat het is.

De titel van deze topic is WWG1WGA: Where We Go 1 We Go All. We're all in this together verwijst daarnaar. Kan ook worden opgevat als TO GET HER (Hillary).

Ik denk dat je het ook beter met rust moet laten. Maar dan ook niet veroordelen, want datgene wat je nuet beschrijft moet je ook niet veroordelen.

Mike

@ Binc,

Je hoeft niet zelf te puzzelen, dat wordt voor je gedaan. Je moet de uitleg wel kunnen begrijpen en koppelen aan de Q-posts.
In deze spannende tijd waarin alles razendsnel gaat, zou ik als ik jou was niet alle Q-post proberen te begrijpen, maar het bij de grote lijnen houden. En deze topic en
patrions goed bij proberen te houden.

Joost

Oké dankjewel. Weer wat geleerd.
Of ik het met rust kan laten is een ander verhaal. De tijd zal het leren. Het ging meer om dingen die gezegd zijn en dan inderdaad niet gebeurden.
Misschien is met rust laten niet het juiste woord en voorlopig parkeren een alternatief.

Je hoeft niet zelf te puzzelen, dat wordt voor je gedaan. Je moet de uitleg wel kunnen begrijpen en koppelen aan de Q-posts.
In deze spannende tijd waarin alles razendsnel gaat, zou ik als ik jou was niet alle Q-post proberen te begrijpen, maar het bij de grote lijnen houden. En deze topic en
patrions goed bij proberen te houden.

Joost

Ja, ik begrijp je. Wil het alleen altijd zelf uitzoeken en onderzoeken. Zoals gezegd, ik laat het voor nu maar gaan.

Ik bedoelde te zeggen:

Maar dan ook niet veroordelen, want datgene wat je niet begrijpt moet je ook niet veroordelen.

Mike

Daar heb je gelijk in. Maar kan iemand dan ook uitleggen waarom de dingen die gezegd zijn die zouden gebeuren dan uiteindelijk niet gebeuren? Wat is daar de reden van?
Wat als je dingen uit zou leggen aan mensen zoals jij beschrijft met wat er nu zou gaan gebeuren zoals communicatie kanalen die uit gaan, en het gebeurd dan niet. Dan gaat niemand dat toch geloven? Hoe is dat achteraf dan te verklaren?

Maar kan iemand dan ook uitleggen waarom de dingen die gezegd zijn die zouden gebeuren dan uiteindelijk niet gebeuren? Wat is daar de reden van?
Wat als je dingen uit zou leggen aan mensen zoals jij beschrijft met wat er nu zou gaan gebeuren zoals communicatie kanalen die uit gaan, en het gebeurd dan niet. Dan gaat niemand dat toch geloven? Hoe is dat achteraf dan te verklaren?

Die vraag heb ik vandaag nog beantwoord:

Het was de bedoeling om bepaalde dagen en tijdstippen te hypen en ons op het verkeerde been te zetten, want als wij op het verkeerde been worden gezet geldt dat ook voor [HEN]. Het ergste wat ons kan gebeuren is dat ons ego wordt gekwetst, maar [ZIJ] verspillen alsmaar meer kruit, totdat ze helemaal niets meer over hebben.

Mike

Met zij bedoel je de tegenstander omdat ze mee lezen denk ik?

Misschien als ik op een later moment meer rust heb ik er verder in verdiep. Voorlopig merk ik dat ik mezelf gewoon niet meer kan concentreren omdat de inhoud van al die narigheid me echt teveel begint te worden en ik er serieus niet vrolijk van word. Anderzijds is het zwaar frustrerend om het plaatje niet volledig te hebben merk ik.

Het is nu dus afwachten of we niet ook op het verkeerde been worden gezet of, dat de voorspelling wel uit gaat komen begrijp ik. Of eigenlijk zij op het verkeerde been.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.625
Leden
8.692
Nieuwste lid
ivermeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan