WWG1WGA!

wel raar om een foto te gebruiken van tijdens de maisoogst. Mais oogst je in het najaar, (al ziet deze mais er wel overrijp uit) en Ivanka heeft toch meer budget dan een half jaar oude foto te gebruiken. Of zullen ze nu echt die ene boer gevonden hebben die de mais nog vast had staan? En die handschoen is heel raar, geen 1 boerenwinkel die zo iets verkoopt.
Ik denk dat we het er wel over eens zijn dat symbolen door beide zijdes gebruikt worden.
Zoals de groene stropdas van Trump waarschijnlijk greenlight betekende. En dat allerlei strijders in de wereld dan weten wat de bedoeling.
Een paar jaar terug ging Wilders naar ny , weten jullie dat nog. Toen al instructies dus. Zolang een dubbel rol spelen, ik neem er mijn petje voor af. De pvv en fvd die zo hard strijden voor een lock- down die feitelijk nergens op slaat natuurlijk.
Het nieuws vandaag dat Californië op slot zit, de staat met de meeste pedo's.

Een paar vragen die ik nu heb: -waarom zitten sommige landen niet dicht met als grootste voorbeeld engeland? Genoeg op te pakken daar lijkt me.
-Wie is met dit coranaverhaal nu begonnen? Die vleermuis op de markt, staat die voor, deze shit komt van ons, groeten elite of staat die voor pas op bloeddrinkers groeten with hats? Het moet haast het eerst zijn omdat gezegd wordt dat de elite nog steeds het nieuws beheerst, anders zou het betekenen dat de media al is overgenomen en er straks niets op zwart hoeft. Al denk ik dat de zwarte periode ook symbolisch staat voor de 40 jaar in de woestijn. Even een reset voor de gewone mens. Omdat het anders te veel is.
Het volkslied zing ik al een paar jaar niet meer mee en daar wil ik ook niets meer mee van doen te hebben, dat oranje lied. De nederlandse vlag ben ik ook niet trots op.

ik zit bij die mais tweet nog naar de 3 mannen te kijken en hun handen. Zie je van de man links nu zijn andere hand tussen hun in? Met zijn wijsvinger lijkt hij naar rechts te wijzen. De 2e man heeft die kolf heel stevig vast. En de derde lijkt alsof hij zijn duim klaar heeft om de bovenste korrels er zo af te duwen.

Lol:

De komende weken is het erop of eronder voor Q:

http://niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=14952:de-komende-weken-is-het-erop-of-eronder-voor-q&catid=37:wereld&Itemid=50

Met citaten van ene Mike Donkers...

Tim

Voor wat betreft mijn citaten in dat anti-Q stuk van Nibyru, dit is simpelweg mijn NL weergave van een Twitter-draadje van een Australische Q-volger, niemand weet met zekerheid te zeggen of dit ook raadwerkelijk uit gaat komen en niemand is daar ook zo stellig in als in dit vernietigende artikel wordt gesuggereerd.

Mike

artikel Niburu over Q

had het ook al gezien Tim en een mail wisseling met iemand van de fan club. Gaan we uitgebreid op in Zondag bij dotcom

https://www.google.com/amp/s/www.washingtonpost.com/nation/2020/03/18/oprah-winfrey-qanon-conspiracy/%3foutputType=amp

Kennelijk geeft de schooljuffen-toon van Janet Ossebaard mensen hoop en vertrouwen, vooral onder vrouwen. Ach ja, als het zijn doel maar bereikt.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.625
Leden
8.692
Nieuwste lid
ivermeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan