WWG1WGA!

Binc, ik snap de Q posts in de eerste instantie ook niet maar gelukkig hebben we heel veel anons die de boel decoderen.
In het begin probeerde ik het zelf ook te begrijpen maar dat heb ik losgelaten. Ik zie nu een post en denk "oké, snap er niks van", dan laat ik het los en wacht ik op de uitleg. M.n X22 is in staat om de dingen helder uit te leggen. En sommige dingen blijven raadsels tot dat iemand er (soms na maanden) achterkomt wat het betekent. Alle dingen hebben betekenis: hoofdletters, cijfers, misspellings, leestekens, de tweets van Trump....het zit vreselijk ingenieus in elkaar. Ook de Q klok is iets waar ik nog steeds niet veel van snap hoor. Maar ook hier geldt weer dat de anons het vaak wel snappen en uitleggen.
Helaas is alles in het Engels en is er naar mijn weten nog geen Nederlandstalige Q decoder die dagelijks uitleg geeft.
Misschien kun je proberen om dagelijks X22 te volgen, dan blijft je echt goed op de hoogte van wat er speelt. Toen ik hier ruim 2 jaar geleden mee begon kon ik het met mijn steenkolen Engels nauwelijks volgen. Misschien begreep ik maar zo'n 30%. Nu, door dagelijks te luisteren begrijp ik zo'n 90% van wat hij vertelt en dat is voor mij voldoende om de essentie kunnen volgen. Ik zag het als een uitdaging om mijn Engels zo op te poetsen dat ik een beetje bij kon blijven.

Ik had dit filmpje al eens gezien. Maar dan een kortere versie.

Medusa, ik dacht juist dat het de bedoeling is om al die posts te snappen.
Bijna ondoenlijk als ik dat zo lees. Misschien beter om alleen X22 te volgen.

Wat ik niet begrijp, de Deep State kan toch anticiperen op alle Q plannen? Zij ontcijferen het begrijp ik. Vervolgens zijn er dan zoveel mensen die dit op twitter gooien. Met uitleg van de plannen erbij? Als zij mee lezen dan kunnen ze al die plannen toch dwarsbomen en op anticiperen?
Ik snap de informatie erachter gewoon niet denk ik.
Evenmin wat men verder nog moet doen dan inzetten waar je voor staat.

Hoi Binc,

Weet je wel wat Adrenochrome is, wat een pedovore is, wat er gebeurde op het eiland van Epstein, wat de Clintons hebben gedaan in Haïti en veel andere landen, wat human trafficking is en wat DUMBS zijn?

Dit zijn zomaar een paar dingen die ik me nu bedenk.

Nee Edwin, ik weet niet alles. Sommige dingen. Zoals, human trafficking, daarbij stel ik me voor dat ze kunnen nagaan waar men zich bevind. Adrenochrome is, wat een pedovore dat begrijp ik wel.
Andere dingen weer niet. daarom zei ik van de week al, als ik tijd heb dan ben ik best bereid een lijst te maken van al die termen die ik niet snap. Het ontbreekt me alleen aan tijd.

2020 zal de geschiedenis ingaan als de mondiale erkenning waar wc papier al zo lang op wacht .. en terecht !
Wie helpt je altijd uit de shit ?
Juist ja ...
great-toilet-paper-panic-2020-continues

Edwin,

Dank voor uw bericht aan Binc.
Ik heb altijd moeite om eea uit te leggen aan anderen.
Als ik zeg 'pizza gate" begint men te gniffelen: Heb je hem weer.
Uw melding hier geeft mij een korte link naar een te vatten uitleg: gewoon 'pedovore' in typen
Nu ben ik eens uit mijn slof geschoten tegen vier man/vrouw en de huid vol gescholden voor het niet WILLEN geloven van humantraffiking..., resultaat: Stomme grijns. Grr, laat ook maar.
Maar toch, tot mijn stomme verbazing zijn ze wel gaan kijken op het WWW. Het woord 'pedovore'. Het heeft resultaat gehad.
Maar toch, onbegrijpelijk genoeg....de reacties,: dat geloof ik niet, of niet te geloven dus ik geloof het niet, en weer stom gegrijns. Grrr

@Binc, precies die vragen die jij hierbovenaan stelt over Q, stelde mijn zus ook aan mij en eerlijk gezegd kan ik daar ook niet echt een goed antwoord op geven.

Ik schrok er overigens wel van, te lezen in een andere topic dat het Amerikaanse leger( Defender 2020)weer vertrekt?? Slik!

Ik denk dat ik het wel enigszins begrijp.
Het is een plan ontstaan uit het niets. Er is iemand geweest genaamd Q die een aantal slogans heeft bedacht en geschreven met als bedoeling dat de juiste politici deze slogans gaan gebruiken en dat bij meerdere mensen dat een trigger is voor het bestaan van Q. Zodat er een groter publiek ontstaat die er wat mee gaat doen.
Dat zij die signalen oppakken. Daaruit ontstaat dan een soort van echtheid van het bestaan waarbij mensen daarop anticiperen en er opstand komt. Geen idee of ik dat zo goed uitleg. Maar anders kan ik het niet omschrijven. Ook worden er door sommige mensen dingen aan elkaar geknoopt en ontstaat er een voorspelling uit van er staat te gebeuren als een politici bepaalde dingen uit spreekt. Dit laatste begrijp ik zelf nog niet helemaal. Die voorspellingen zien er best extreem uit.

Daarnaast als ik dan lees dat de militairen die betrokken zouden zijn in dit spel weer terugkeren naar huis dan rijst bij mij de vraag of de gedane voorspelling wel klopt.
het is me nog enigszins te ingewikkeld. Er worden sprookjes betrokken in het verhaal. Zo heb ik Alice in wonderland voorbij zien komen. Zal wel onnozel over komen van mij, maar ik ken niet het hele verhaal van dat sprookje omdat het mijn aandacht nooit getrokken heeft. Moet ik om het allemaal inhoudelijk te snappen nu ook nog eerst sprookjes gaan kijken?

Wat ik wel merk is de sfeer van de realiteit waar we dagelijks in leven. Nu met dat corona merk ik gewoon dat ik rare dingen voel of opmerk. Een vreemde sfeer die mij voor geen meter bevalt. Niemand doet meer normaal.
Komen er bij mij weer meer vragen die wellicht nergens op slaan of die ik niet eens uit spreek. Maar als je goed kijkt zie je dat alleen de mensen compleet mesjokke zijn geworden vanwege een zogenaamd enge ziekte. Ondertussen groeit in de natuur alles door volgens de jaargetijde zoals het altijd is geweest. Er valt nog geeneens vogel dood naar beneden om het zomaar te zeggen. Zou je toch verwachten bij iets waarvan gezegd word dat het zo extreem erg is. Alles gaat bloeien behalve de mensen.

Ik heb de film 'Fall Cabal' aan een vriend van mn zoon laten zien en die is nu wel geredpilled. En een beetje wit weggetrokken om de neus.

@ Binc :
Nee Q schrijft juist NIET voor politici.
Zie Q als een blogger die raadses schrijft. In deze raadsels geeft hij kleine stukjes informatie die burgers moeten aanzetten om op zoek te gaan naar de betekenis hiervan.
De raadsels zijn soms ontzettend ingewikkeld maar sommige mensen bijten zich hier in vast en delen hun vondsten op het internet.
Die bevindingen zorgen altijd voor ontmaskering van de corrupte politici, de media, hollywood, de machtsspellen, de totale kwaadaardigheid van de huidige machtspolitiek. Het is dus juist bedoeld om ons burgers wakker te maken en het systeem te ontmaskeren. Geen beweging van bovenaf maar juist onder vandaan.

Binc, misschien is het een idee dat je deze DVD aanschaft. Nederlands gesproken en zeker de moeite waard:
https://www.valcabal.nl/product-page/dvd

Forum statistieken

Onderwerpen
4.625
Leden
8.692
Nieuwste lid
ivermeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan