WWG1WGA!

Herinner je je nog Alan van nog niet zo heel erg lang geleden? Dit is de wereld waar hij uit vandaan komt:

Dus Trump/QAnon is onderdeel van de New Age beweging? NESARA/GESARA is hier ook onderdeel van? Aardse rijkdom staat haaks op hemelse rijkdom? Dude, I don't know what to tell you, but you are so wrong!

Als dit werkelijk een Luciferiaans plan is, dan moeten we allemaal van God los raken in ruil voor aardse weelde, terwijl QAnon juist zeer christelijk is! Dit zal worden uitgelegd als 'bedrog'. Dit is slechts de tweede hoorn van Het Beest? Dus we gaan met z'n allen keihard bidden, wachtend op de wederkeer van Christus? Waarom niet een soldaat van God/Christus zijn? O ja, was ik vergeten: we moeten passief afwachten en vooral veel bidden, want anders komt Jezus niet terug. Is het ooit bij je opgekomen dat als hij als de intentie had om terug te keren hij zit te wachten tot wij van onze luie reet af komen? Zijn het niet dit soort video's die Luciferiaans zijn, omdat ze ons in passiviteit en volgzaamheid houden?

Mike

The battle for Planet Earth is entering a dangerous phase as at least three factions desperately fight for domination. This onslaught is now showing not only biblical but even otherworldly dimensions. The biblical aspect includes the occupation of the main holy sites of Islam by unknown forces. The otherworldly aspect includes an attack on area 51 and a downed UFO in Brazil. All this is happening while the Covid-19 scamdemic is being fought over by factions who just want to control humanity versus factions that want to kill most of us off.

Ik weet dat mike hem niet vertrouwd, maar toch onderstaande text is van benjamin fullford.
De reden dat ik deze toch plaats is dat hij zegt dat er meerdere facties zijn wat iemand anders (TW) ook steeds beweerd.

Om duidelijk te maken dat de duistere krachten zeker niet een club is, maar meerderen die nu mogelijk de kans zien om de andere te vernietigen en zo de gehele macht (over ons) over te nemen.
Maw. de strijd is giga.

Ik lees over de strijd en deel daarom even wat ik net opgestuurd kreeg.

by Sabrina van Dijk

“Help, help...Trump heeft de vaart erin met die Covid-19 vaccinaties die in december klaar moeten zijn...dáár gaat ie dus dat leger voor inzetten....zou ie dan toch cabal zijn? Nu begrijp ik er helemaal niks meer van.....is Q dan toch een psyopp om de wakkeren te misleiden?????”

De hele week zie ik in verschillenden groepen veel negativiteit nav dit type opmerkingen of posts in de wachtrij hier op de groep die hiernaar hinten of er vragen/twijfel of onrust over oproepen, goed bedoeld maar toch. Er is zoveel desinfo dat je, als je Q niet al jaren volgt zoals ik, misschien geneigd bent om in je twijfel te schieten.

Nog 1 keertje lieve High Vibers deze herinnering.
Knoop em in je oren en vertrouw dat wat ik je hier vertel klopt!

Je zult overal om je heen informatie kunnen lezen die je uit je vertrouwen haalt en daarmee uit je High Vibe...enkel en alleen als jíj dat toestaat! Er is een oorlog gaande van een caliber zoals nog nooit vertoond en de meeste mensen hebben dat niet eens door.

Trump/Q vecht niet alleen tegen de (wereldwijde)corruptie maar tegen een systeem dat geïnfiltreerd is door satanische on-mensen (Draconians/Reptilians/Vrill) die niet van deze planeet zijn! Deze on-mensen leven overal ter wereld kilometers onder de aarde in ondergrondse tunnelsystemen, nog dieper dan de DUMBS en die zíjn al diep!

De afgelopen maanden heeft in het teken gestaan van het opruimen van deze bende van ellende (vooral ondergrondse missies maar ook bovengronds) en het redden van de ontelbare kinderen wereldwijd uit de tunnels en de kooien waar ze door de Satanische elite werden gebruikt voor andrenochrome/orgaanhandel/mk-ultra experimenten/satanische offeringen/sex etc.

Ondertussen zaten wij allemaal veilig in een lockdown...handig niet? Want zo konden er door de Cabal geen false flag aanslagen worden gepleegd met veel slachtoffers.

Nu de kinderen veilig zijn gaat Trump verder met zijn 5D schaakspel...alle ogen dus op #obamagate
Met Obama gaan alle dominosteentjes vallen...want Obamagate = Pizzagate = Pedogate.
En aangezien Prutte & Co hier vuistdiep inzitten is het nu slechts een kwestie van tijd dat ook hier in NL de poppetjes gaan vallen.

De White hats/Trump hebben een script
The cabal heeft een script
Het publiek ziet een film
De good guys hebben al gewonnen

Er komt geen slecht vaccin en als er al een “vaccin” zou komen is het een vaccin dat geen kwaad zal doen. Barron Trump heeft vaccinatieschade opgelopen na 1 vaccin...Trump wéét dat vaccins gif zijn en autisme veroorzaken dus geloof me...het komt er niet!

Alles wat Trump zegt en doet is optics...álles!!! Denk je nu werkelijk dat hij zijn game plan op tv zou vertellen aan de lame stream media...hoe stom zou dat zijn!!! Het is een fokking oorlog...dan ga je de vijand toch geen inzicht geven in je strategie?‍♀️?‍♀️

Onthoud dat in november de verkiezingen zijn en dat de Amerikanen voor het grootste deel nog comateuze schaapjes zijn die om een vaccin staan te springen.

Dus geeft hij ze de illusie van het vaccin in het vooruitzicht...maar zegt ook steeds: of andere therapeutische medicatie (hydroxychloroquine!!!)

Dus nu voor de laatste keer:

Trust the plan!!!

?s=19

Lilly Wachovski, de helft van twee transgendersbroers, uhm zussen of personen...

Joost

Blij met die tekst van Sabrina, johnny. Ze heeft 100% gelijk. Ook forumleden hier moeten over hun eigen schaduw heen stappen en het grote plaatje blijven zien. TRUST THE PLAN!!!

Mike

Voor de twijfelaars en zwartkijkers, luister naar Dave (X22 Report) vanaf dit punt tot aan 20:20 (mooi getal):

?t=945

TRUST THE MOTHERF*CKIN' PLAN!

Mike

Wees zeer alert op allerlei anti-Trump/Q boodschappers en boodschappen. TRUST THE PLAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mike

Helaas is Ron Fonteine in het zwarte gat gedoken, kijk naar zijn nieuwste speurwerk:

https://www.dotcomnieuws.com/

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.626
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan