WWG1WGA!

De vraag is of Trump dat allemaal wel serieus neemt. Kan heel goed gewoon tactiek zijn. Niet alles is in te vullen en dat komt misschien later.
Ik heb ook niet alles mee gekregen vanwege tijd tekort.

Zo heb ik inmiddels ook mijn kanttekeningen gekregen bij FvD.

Ik ben ook wel benieuwd hoe dat zit met die werkloosheid uitkeringen idd. Overigens is dit niet alleen in Amerika maar wereldwijd het geval. Denk aan het steunpakket ook hier in Nederland. De overheid stelt geld beschikbaar voor een crisis die ze zelf hebben bedacht.

Hij laat ze misschien geloven dat ze het heft in handen hebben om ze vervolgens daarna snoeihard het zwijgen op te leggen. In sommige situaties moet je de vijand te vriend houden om een doel te bereiken.

Ik zat net te denken; Hoeveel mensen zijn er al zo bang gemaakt dat ze bijna smeken om een vaccin?

Zo werkt de media machine al jaren in de VS; "Vraag het uw dokter".

Nou dan geef je toch iedereen een vaccin met chloroquine en zink

Ik heb inmiddels best wel een grote dosis vertrouwen in alles wat Trump zegt en doet

Wetende dat wij helemaal geen zicht hebben op het complete plaatje

P.S. Als je iemand kent die beter is, laat het ff weten dan ga ik die ook volgen.

P.P.S. Ik wil heel graag in een betere wereld leven maar twijfelaars zijn geen leiders dus GET YOUR ACT TOGETHER ... dan kunnen we samen weer verder !

Nog snel even voor mijn wifi uitschakelt een laatste

P.P.S. Ook twijfelaars zijn leerzaam voor rode pil verspreiders om zich voor te bereiden en te oefenen in gesprekken voeren. Zo'n twijfelaar had ik ook die mij geïnspireerd heeft in het schrijven van verschillende artikelen.

Wellicht heb ik iemand daarmee geholpen, behalve de twijfelaar zelf, die nog steeds twijfelt.

Ik zat net te denken; Hoeveel mensen zijn er al zo bang gemaakt dat ze bijna smeken om een vaccin?

Ja, dat bedoel ik dus. Wat erin zit maakt ze toch niet uit. Ze zijn overtuigd van de werkzaamheid van vaccins. Dus dat komt wel goed als er HCQ en zink in zitten. Iedereen straks beter van dit vaccin.

Geen paniek mensen, Trump heeft het medicijn (HCQ) beschikbaar lang voordat het vaccin er gaat komen. Optics are important. Trust the plan.

Mike

Tweet uit de QPub drops: https://mobile.twitter.com/D3m0A/status/1260824981224566784

Klik dat stukje eens aan onder de Tweet van D3Mo. Hillary spreekt over Qanon.

Trump mobiliseert het leger. Daar moet je een goede reden voor opgeven. Dat deed hij in het filmpje.
Op het eind van het jaar gingen ze dat aan een grote groep geven. Is dat code voor de straffen die er uitgedeeld gaan worden en staat het synoniem voor straffen/veroordelen/ zo iets? Of is het gewoon een rookgordijn?

Ik begrijp bijvoorbeeld niet hoe Trump zich nu al die tijd laat adviseren door zo’n corrupt figuur als Fauci
1 theorie is dat hij zo de corruptheid van diverse mensen kan laten zien. Zien is geloven.

In de bijbel toen de mensen uit egypte kwamen, zwierven ze 40 jaar door de woestijn. Die 40 jaar staat symbool voor een mensenleven (?). De mensen moesten wennen aan een leven zonder slavernij. Ook wij moeten wennen aan een nieuw leven. Wie weet is daar ook de lock down deels wel voor bedoelt. We (niet ik op de boerderij en nog een flinke groep) worden massaal ontregeld. Daar komen nare dingen uitvoort. Maar ieder weet dat groeien makkelijker gaat met pijn.

Dus dat sommige geloven dat op basis van dat filmpje, dat trump wil vaccineren, die moeten toch iets beter op die rode pil kauwen, wat minder naief zijn (mag ik wel zeggen;) ) en wat meer nadenken zoals hier gepredikt wordt. Je progammering om te geloven wat leiders zeggen, werkt dus prima.

Donald Trump says coronavirus will 'go away without a vaccine'

https://www.theguardian.com/us-news/video/2020/may/09/donald-trump-coronavirus-will-go-away-without-a-vaccine-video

Mike

Ik ben niet in paniek hoor. Zoals ik al zei ik sta nog steeds achter Trump. Ik vind het alleen maar goed dat ik niet alles klakkeloos geloof. Hij is geen God achter wie ik blindelings aanren. Er zijn al genoeg religies die hebben laten zien waar dat toe leidt. Lees het verhaal van Sessions dat ik postte nog eens: ook hij blijft vierkant achter Trump staan maar was het ook niet altijd met hem eens.

Er wordt een schimmenspel opgevoerd. Waar je het met Trump wel of niet over eens bent is niet wat het lijkt, dus in feite weet je niet waar je over praat (nieg lullig bedoeld!). Het beste wat je kunt doen is geen al te snelle conclusies trekken en afachten hoe het plan zich ontvouwt. Zo ook met Jeff Sessions, Trump heeft hem in de hoedanigheid van Q+ allang bedankt voor zijn dienstbaarheid aan land en volk. Trust the plan.

Voor wat betreft dat vaccin en het leger inzetten, ik merk dat de opgeklopte sensatiepers die MSM wordt genoemd nog steeds te serieus wordt genomen. Trump speelt een kat-en-muisspel met die media, niets is wat het lijkt. Ik verwijs naar deze passage van de laatste X22 Report (tot aan 23:20):

?t=1239

Mike

Snap ik Mike, niemand weet precies wat er wel of niet speelt. En Trump is natuurlijk the Troll of Trolls. Ik trek ook geen conclusies maar plaats vraagtekens. Niks mis mee lijkt me.

Denk aan het steunpakket ook hier in Nederland. De overheid stelt geld beschikbaar voor een crisis die ze zelf hebben bedacht.

Wat ik begrepen heb is het geen steunpakket, maar n lening gebaseerd op nepgeld dus rente betalen over nepgeld ...
Wat zou er toch gebeuren als ondernemend Nederland en de rest dat ging realiseren ....
De vraag die overblijft is hoe je dat gaat doen.

Ik heb wel eens in een winkel waar je dan gezien de maatregelen de kans hebt een praatje te maken en het viel mij op hoe onwetend die ondernemers waren en nee het klopt niet, maar de maatregelen zijn wel gerechtvaardigd ...
Afin wie de oplossing weet om de slapers te informeren met de feiten mag zich melden het is net of je tegen n muur staat te praten.

Ik vind het prima, daarom zei ik ook: niet lullig bedoeld. Mijn punt is dat je niet goed genoeg weet waar je eigenlijk vraagtekens bij plaatst, omdat je de volledige agenda niet kunt doorzien. Trust the plan.

Mike

https://www.naturalnews.com/2020-05-14-trump-vaccine-czar-big-pharma-drug-felony-crimes-doj.html

Mike:
Geen paniek mensen, Trump heeft het medicijn (HCQ) beschikbaar lang voordat het vaccin er gaat komen. Optics are important. Trust the plan.

Over het artikel zou 'Een storm in een glas water' dan van toepassing kunnen zijn.

Waar mijn interesse vooral naar uitging in het artikel waren de benamingen ' Vaccine Czar' en 'Warp Speed'

Czar:
-an emperor: title of any of the former emperors of Russia and, at various times, the sovereigns of other Slavic nations
-any person having great or unlimited power; autocrat
-a person given broad administrative powers to make government policy: the President's energy czar

(before 1917) the Russian ruler

infml A czar is also a person who has a lot of power in a particular activity:
The nation’s anti-corruption czar says much of the cash has disappeared.

https://en.wikipedia.org/wiki/Czar_(political_term)

'Warp Speed' of 'Warp Drive'

Veel over te vinden en daarbij kom je ook de quantum technologie tegen.

The Quantum Connection (Science Fiction Books) die geschreven zijn door een 'Real Scientist' zijn ook wel interessant om te bekijken.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.663
Leden
8.697
Nieuwste lid
Varanasi
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan